Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі Дихтинецької ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Дихтинець Путильського району Чернівецької області) (коригування)
Очікувана вартість
476 749,20 UAH
UA-2020-08-20-009195-a e5796fba9c744880b283804485e015dd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БОГДАНА ВІКТОРІВНА ГУЗАК

+380373829436 cherkachpetro53@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИХТИНЕЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ ПУТИЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ПУТИЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25081933
Місцезнаходження: 59115, Україна , Чернівецька обл., Путильський район , село Дихтинець
Контактна особа: БОГДАНА ВІКТОРІВНА ГУЗАК
+380373829436
cherkachpetro53@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин та необхідності завершення робіт по об’єкту Капітальний ремонт покрівлі Дихтинецької ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Дихтинець Путильського району Чернівецької області необхідно здійснити переговорну процедуру закупівлі із підрядником (виконавцем робіт) за договором № 10 від 05.06.2020 року «Капітальний ремонт покрівлі Дихтинецької ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Дихтинець Путильського району Чернівецької області», яким є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК 2020". Таким чином, у даному випадку відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Під час проведення переговорів, уповноваженим представником Замовника торгів, було надано для ознайомлення копії установчих документів, документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону, а також кошторисних документів із запропонованими розрахунками. У зв’язку із необхідностю завершення робіт по об’єкту Капітальний ремонт покрівлі Дихтинецької ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Дихтинець Путильського району Чернівецької області, на підставі затвердженого кошторису, річного плану закупівель та відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. закупівля по предмету: Капітальний ремонт покрівлі Дихтинецької ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Дихтинець Путильського району Чернівецької області) (коригування) повинна бути здійснена у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК 2020". Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 18:07
Оскарження наміру укласти договір: 31 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі Дихтинецької ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Дихтинець Путильського району Чернівецької області) (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59115, Україна, Чернівецька область, Путильський район, село Дихтинець
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень, в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: Залишки коштів освітньої субвенції. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень, в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: Залишки коштів освітньої субвенції. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

20 серпня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК 2020"
#37978257
Переможець 476 749,20
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 18:07

Документи

20 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:06
3. Рішення ПНУД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 18:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК 2020"
#37978257
476 749,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:06
3. Рішення ПНУД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:17
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 23:17
SWScan0000200097.jpg зміни до договору
03 вересня 2020 23:16
SWScan0000200106.jpg зміни до договору
03 вересня 2020 23:15
SWScan0000200102.jpg зміни до договору
03 вересня 2020 23:15
SWScan0000200096.jpg зміни до договору
03 вересня 2020 23:15
SWScan0000200098.jpg зміни до договору
03 вересня 2020 23:15
SWScan0000200099.jpg зміни до договору
03 вересня 2020 23:15
SWScan0000200107.jpg зміни до договору
03 вересня 2020 23:15
SWScan0000200100.jpg зміни до договору
03 вересня 2020 23:15
SWScan0000200105.jpg зміни до договору
03 вересня 2020 23:15
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 17:38
SWScan0000200095.jpg укладений
02 вересня 2020 17:36
SWScan0000200101.jpg укладений
02 вересня 2020 17:36
SWScan0000200100.jpg укладений
02 вересня 2020 17:36
SWScan0000200099.jpg укладений
02 вересня 2020 17:36
SWScan0000200097.jpg укладений
02 вересня 2020 17:36
SWScan0000200096.jpg укладений
02 вересня 2020 17:36
SWScan0000200098.jpg укладений
02 вересня 2020 17:36
SWScan0000200103.jpg укладений
02 вересня 2020 17:36
SWScan0000200102.jpg укладений
02 вересня 2020 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення назви договору у відповідність до умов закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 12
Договір:
Номер додаткової угоди: № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 476 749,20
UAH (в тому числі ПДВ 79 458,20 UAH)