Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування»( обладнання для їдалень)
Очікувана вартість
166 200,00 UAH
UA-2020-08-20-008058-a 53bc9056995341d0bd84a46e3e20f52b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Кудашко

+380953146280 kzpushkarivka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПУШКАРІВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ" ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26372644
Місцезнаходження: 51606, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н, с. Пушкарівка, вул. Ілляшевської, буд. 20
Контактна особа: Світлана Кудашко
+380953146280
kzpushkarivka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«10» липня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «UA-2020-07-10-005865-c». Проте станом на «26» липня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «27» липня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-2020-07-27-000565-b». Проте знову ж таки станом на «12» серпня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування»(обладнання для їдалень)» по Лоту №1 - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування»» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 16:30
Оскарження наміру укласти договір: 31 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Якість товару повинен відповідати державним стандартам, сертифікату якості. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування»( обладнання для їдалень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51606, Україна, Дніпропетровська область, Верхньодніпровський район, с.Пушкарівка КЗ «Пушкарівська СЗШ І-ІІІ ст.», вул. Ілляшевської, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умови надходження коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків), але не пізніше ніж за 10 робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 серпня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 166 200,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:30

Документи

20 серпня 2020 16:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
166 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2020 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 09:33
Скан ДУ Пушкарівка СЗШ .pdf зміни до договору
11 вересня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:01
Скан дог.40 Їдальні Пушк.СЗШ .pdf укладений
01 вересня 2020 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №40 від 01.09.2020 року, а саме: 1.1. Пункт 4.1. розділу IV Договору викласти в новій редакції: «4.1.Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником вартості товару після одержання накладної на поставлений товар, та після підписання Сторонами акту приймання-передачі товару». 1.2. Виключити з розділу IV Договору п.4.2., вважати п.4.3. розділу IV, як п.4.2., а п.4.4. розділу IV, як п.4.3. 1.3. Пункт 6.2.4. розділу VI Договору викласти в новій редакції: «6.2.4. Повернути накладну Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.1. розділу IV цього Договору (відсутність підписів тощо). 1.4. Пункт 12.1. розділу XII Договору викласти в новій редакції: «12.1.Умови даного договору можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін з обов’язковим складанням письмового документу. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами).
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 166 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 700,00 UAH)