Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини (господарчі товари, замок, знаряддя)
Очікувана вартість
3 530,00 UAH
UA-2020-08-20-005919-c e8e141f44f474335ba2e87f76321d2d4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гривнак Ольга Віталіївна

+380562398525 grivdnepr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровський регіональний центр з гідрометеорології
Код ЄДРПОУ: 19430915
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Гоголя, будинок 19
Контактна особа: Гривнак Ольга Віталіївна
+380562398525
grivdnepr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44500000-5: Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Господарчі товари, замок, знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Гоголя, будинок 19, Дніпропетровський регіональний центр з гідрометеорології
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44500000-5 — Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує 100% вартості поставленого Постачальником Товару протягом 10(десяти) банківських днів з моменту отримання Товару. Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем відповідної суми на рахунок Постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 серпня 2020 20:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦОКУР НІНА ПЕТРІВНА
#2497000269
Переможець 3 530,00
UAH
20 серпня 2020 20:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:34
Видаткова 19.08.2020 Господарчі товари_ замок_ знаряддя 3530-00.pdf укладений
26 січня 2021 16:30
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 20:46
Договір 19.08.2020-Госптовари Замок-3530.00.pdf укладений
20 серпня 2020 20:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 530,00
UAH