Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Special work clothes (Protective clothing for firefighters)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща" |
Код ЄДРПОУ: | 40247540 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська область обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148 |
Контактна особа: |
Стрелецька Рита Олександрівна mtz1@pushcha.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE SPECIALIZED ENTERPRISE "PUSHCHA NORTH |
National ID: | 40247540 |
Contact point: |
Streletska Rita Oleksandrivna mtz1@pushcha.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2020 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2020 15:13 |
Очікувана вартість: | 5 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 165600 UAH |
Publication date: | 20 серпня 2020 14:33 |
Enquiries until: | 19 вересня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 вересня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 5 520 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (у формі електронного документу). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)і; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/ в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian or Russian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Information on the conditions for providing security for tender offers: The Customer is required to provide the Bidder with a tender offer in the form of a bank guarantee (in the form of an electronic document). The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of: 1) expiration of the tender offer and provision of the tender offer / offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) and; 3) withdrawal of the tender offer / offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender / in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals / proposals. Security of the tender offer is not returned in case: 1) withdrawal of the tender offer / offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner of the procurement procedure to provide documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of this Law within the period specified in part six of Article 17 of this Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту постачання товару на склад Покупця, підписання видаткової накладної, одержання рахунку-фактури та товаросупровідних документів за поставлений товар. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 16:46 |
ТД у новій редакції одяг пожежника2.docx | |
21 вересня 2020 16:46 |
Перелік змін одяг пожежника.docx | |
19 вересня 2020 11:05 |
договір пожежний одяг у новій редакції.docx | |
19 вересня 2020 11:00 |
ТД у новій редакції одяг пожежника.docx | |
19 вересня 2020 10:59 |
Перелік внесених змін одяг пожежника.docx | |
20 серпня 2020 14:34 |
договір пожежний одяг.docx | |
20 серпня 2020 14:34 |
ТД пожежний одяг нова.docx |
21 вересня 2020 16:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 вересня 2020 16:46 |
ТД у новій редакції одяг пожежника2.docx
|
|||||||||
21 вересня 2020 16:46 |
Перелік змін одяг пожежника.docx
|
|||||||||
19 вересня 2020 11:05 |
договір пожежний одяг у новій редакції.docx
|
|||||||||
19 вересня 2020 11:00 |
ТД у новій редакції одяг пожежника.docx
|
|||||||||
19 вересня 2020 10:59 |
Перелік внесених змін одяг пожежника.docx
|
|||||||||
20 серпня 2020 14:34 |
договір пожежний одяг.docx
|
|||||||||
20 серпня 2020 14:34 |
ТД пожежний одяг нова.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. У своїй тендерній пропозиції ТОВ «LEGIO» зазначило що «Відповідно можливого ризику, показники якості – рівні захисту, відповідають вимогам п.6.2; п.6.3; п.6.11; п.6.12 ДСТУ EN 469:2017 і відповідно бути не гіршими ніж: Xf2, Xr2, Y2, Z2, що підтверджене наданням відповідного сертифіката і маркуванням на захисному одягу», окремих вимог, щодо надання самого маркування технічними вимогами замовника не встановлено, тому відхиляти з цієї причини Замовник не мав жодних підстав.
2. Згідно вимог Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761) сертифікат відповідності надається на засоби захисту, що не підлягають обов’язковій сертифікації, зважаючи, що предметом закупівлі є захисний одяг пожежного, якій підлягає обов’язковій сертифікації, ТОВ «LEGIO» надало в складі своєї пропозиції «Сертифікат експертизи типу», якім встановлено відповідність запропонованої продукції вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761), та п.6.2; п.6.3; п.6.11; п.6.12 ДСТУ EN 469:2017, що і вимагалося Замовником.
3. Крім цього Замовником було допущено до участі в аукціоні ТОВ "Компанія Укрінтек", чия пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
додатком № 4 тендерної документації встановлені вимоги –
1. «Зовнішній шар одягу повинен бути виготовлений із матеріалу типу Nomex і мати наступний склад: мета-арамід 93%, пара-арамід 5%, антистатичне волокно – 2%. Поверхнева густина матеріалу 200 ÷ 220 г/м2. Колір матеріалу – темно-синій. ТОВ "Компанія Укрінтек" надано «Технічну специфікацію до предмета закупівлі» в якій зазначено : Зовнішній шар одягу виготовлений з матеріалу NОМЕХ® SТRIКЕ i має наступний склад: мета-арамд 93%, пара-арамд 5%, антистатичне волокно — 2%. Поверхнева густина матеріалу 200 г/м2. Колір матеріалу - червоний. Що не відповідає вимогам замовника. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек» надано Заключний звіт Вих. №: 723301345/2016 Інституту випробувань та сертифікації , в якому зазначені наступні матеріали: NОМЕХ® SТRIКЕ SOFIGUARD® склад: Nomex ® 93%, Kevlar ® 5%, 2% маса антистатичного волокна на одиницю площі 220 гр/м2(+-5%), колір темно-синій, що не відповідає матеріалу, зазначеному у «Технічній специфікації до предмета закупівлі»
2. Для терморегуляції захисний одяг повинен мати в своєму складі мембрану PTFE(ПТФЕ–політетрафторєтилен)на основі з мета-пара-арамідного матеріалу. Поверхнева густина мембрани – до 100 г/м2. ТОВ "Компанія Укрінтек" надало «Технічну специфікацію до предмета закупівлі» в якій зазначено що : «для терморегуляції, захисту від вогню та теплового випромінювання захисний одяг має в своєму складі бі-компонентну мембрану РТFЕ (ПТФЕ-полтетрафторетилен) GОRЕ-ТЕХ® FIREBLOCKER N 2Lу на основі з мета-пара-арамдного матеріалу поєднану з нетканою підкладкою із суміші мета-арамдних і пара-арамідних волокон, без додавання горючих домішок. Загальна поверхнева густина бі-компонентної мембрани та термостійкої підкладки — 140 г/м2(+/- 25). Але у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек» надано Заключний звіт Вих. №: 723301345/2016 Інституту випробувань та сертифікації , в якому вказаній наступний матеріал: Мембрана : GОRЕ-ТЕХ® FIREBLOCKER N 2Lу, матеріал – лицьова сторона нетканий текстиль 85% м-арамід/ 15% п-арамід/, тильна сторона - двокомпонентна мембрана на основі ПТФЕ, маса на одиницю площі: 140 г/м2 (+ 25), що не відповідає вимогам замовника та інформації наданій у «Технічній специфікації до предмета закупівлі»
3. Для захисту від вогню і теплового випромінювання, захисний одяг повинен мати в своєму складі негорючу термостійку неткану підкладку із суміші мета-арамідних і пара-арамідних волокон, без додавання горючих домішок. Поверхнева густина термостійкої підкладки – 50 ÷100 г/м2. У складі пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек» відсутня інформації щодо цього шару, що не відповідає вимогам замовника.
4. Область колін повинна бути посилена і мати подвійний шар із зовнішнього матеріалу.» У своїй тендерій пропозіції ТОВ "Компанія Укрінтек" надало «Технічну специфікацію до предмета закупівлі» в якій зазначено що «Область коліна посилена накладками зі 100% пара-араміду типу BOROLON.», що не відповідає вимогам замовника.
Враховуючи вищевикладене, замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «LEGIO», при цьому кваліфікував учасника, чия пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, чим порушив права ТОВ «LEGIO» та принципи встановлені ст. 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме не дискримінації учасників та рівного ставлення до них. ТОВ «LEGIO» вимагає від замовника перегляду свого рішення про відхилення пропозиції ТОВ «LEGIO» та допущення до аукціону пропозиції ТОВ "Компанія Укрінтек". У іншому випадку ТОВ «LEGIO» буде змушено звернутися до органу оскарження.
Згідно з додатком 4 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ відповідно можливого ризику, показники якості – рівні захисту, повинні відповідати вимогам п.6.2; п.6.3; п.6.11; п.6.12 ДСТУ EN 469:2017 і відповідно бути не гіршими ніж: Xf2, Xr2, Y2, Z2, що має бути підтверджене наданням відповідним сертифікатом і маркуванням на захисному одягу. Таким чином, вимога надати маркування захисного одягу, що пропонується передбачена тендерною документацією. Надання учасником сертифікату, яким ці рівні захисту підтверджені, та ненадання самого маркування свідчить про вибірково часткове тлумачення змісту тендерної документації учасником на свою користь за неможливості повністю виконати вимогу.
Відповідно до ч.2. статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості:
п.3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч.3. статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Додатком 4 до ТД передбачений перелік документів та матеріалів, які учасник повинен обов’язково надати у складі тендерної пропозиції. Зокрема, з метою підтвердження відповідності продукції, що запропонована до постачання, технічному регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761) замовником вимагається надати скан-копію декларації про відповідність. Надання скан-копії сертифіката відповідності є окремою вимогою замовника, яку він вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно п. 1 Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України (країни-реєстрації учасника нерезидента) для учасників (учасників-нерезидентів), не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснення з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації (довідка у довільній формі).»
Учасник не надав пояснень, що він з об’єктивних причин не міг отримати сертифікат відповідності, який вимагається тендерною документацією, та надати його у складі своєї тендерної пропозиції.
Додатково звертаємо увагу на те, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав протокол випробувань продукції, що пропонується, як предмету одягу в цілому, щодо прогнозування важкості опіків з використанням манекена, оснащеного засобами вимірювальної техніки згідно з п. 6.15 та Додатком Е ДСТУ EN 469:2017 (EN 469:2005; A1:2006; AC:2006, IDT), виданий установою, акредитованою для проведення таких випробувань.
Щодо кваліфікації ТОВ «Компанія Укрінтек»
На підставі аналізу інформації та документів, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наданих учасником, замовник не вбачає підстав скасовувати рішення про кваліфікацію учасника та допущення його до аукціону.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 жовтня 2020 13:22
Дата подання: 18 грудня 2020 10:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-20-000073 ● 1daf1d83f91a4eaaa2dd446fd549a069
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 17:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.01.2021 № 18
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-08-20-003546-c 20.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-03 15:08:36
Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-20-003546-c
Відповідно до наказу від 20.01.2020 № 18 Держаудитслужби України, був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю спеціального робочого одягу (захисний одяг пожежника). Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 27.01.2021.
Відповідно до Висновку, за результатами моніторингу, встановлені порушення:
1. Вимог пунктів 4 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон);
2. Вимог абзацу другого та четвертого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону;
Держаудитслужба зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом відміни торгів відповідно до вимог статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Щодо Річного плану закупівель, який не містить інформації про код економічної класифікації видатків (КЕКВ) Замовника.
Замовник погоджується з виявленим порушенням та зобов’язується вжити заходів для подальшого недопущення подібних порушень у майбутньому.
Щодо листа від виробника.
Замовник категорично не погоджується з висновками Держаудитслужби в цій частині, заперечує наявність порушення та користуючись наданим правом абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону, надає свої аргументовані заперечення до висновку.
В пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» зазначено, що «тендерна пропозиція має містити, зокрема, гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає лист(-и) виробника(-ів) (представництва, філії виробника(ів) - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника(-ів), дилера(-ів), дистриб'ютора(-ів), уповноваженого(-их) на це виробником(ами), яким(и) підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. Повноваження представника(-ів), дилера(-ів), дистриб'ютора(-ів) підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника(-ів).» Учасник ПП «СТАТУС-С» у складі тендерної пропозиції надав лист виробника захисного одягу для пожежних фірми SYSTEM 5S PRIVATE LIMITED від 29.09.2020 (додається окремим файлом). В листі чітко зазначена інформація що:
• фірма SYSTEM 5S PRIVATE LIMITED є виробником товару;
• ПП «СТАТУС-С» є представником виробника в Україні;
• виробник наділяє повноваженнями представника для участі в конкретній закупівлі (UA-2020-08-20-003546-c);
• виробник гарантує поставку захисного одягу пожежника в кількості і в терміни, що зазначені тендерною документацією.
Отже вищезазначена вимога тендерної документації виконана учасником в повній мірі.
Щодо строку дії тендерної пропозиції учасника.
Замовник категорично не погоджується з висновками Держаудитслужби в цій частині, заперечує наявність порушення та користуючись наданим правом абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону, надає свої аргументовані заперечення до висновку.
29.09.2020 ПП «СТАТУС-С» надав свою тендерну пропозиції, яка була чинною протягом 90 днів.
08.12.2020 Замовник визнав ПП «СТАТУС-С» переможцем та направив повідомлення про намір укласти договір.
18.12.2020 була подана скарга до АМКУ.
Функціонал веб-порталу Уповноваженого органу не передбачає можливості обмінюватись будь якими повідомленнями після спливання строку періоду оскарження.
21.12.2020 на адресу ПП «СТАТУС-С» був направлений офіційний лист в письмовій формі з вимогою продовжити строк дії тендерної пропозиції до 180 днів (додається окремим файлом).
22.12.2020 переможець торгів ПП «СТАТУС-С» надав письмову згоду на продовження строку дії тендерної пропозиції до 180 днів (додається окремим файлом).
Враховуючи все вищевикладене Замовник не погоджується з результатами моніторингу та просить скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі в частині вимоги щодо відміни торгів.
- Лист про вимогу про продовж стоку дії тенд пропозиції.pdf
- Лист про повноваження.pdf
- Заперечення до висновку ДАСУ.pdf
- Лист, щодо продовження термінів.pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)
- UA-M-2021-02-10-000044 ● 4fc1d1f1ac61474295ebf4f884fc34c1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-08-20-003546-c 20.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-26 12:39:57
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Державної аудиторської служби України від 19.02.2021, за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-20-003546-c
Відповідно до наказу від 10.02.2021 № 40 Державної аудиторської служби України здійснено моніторинг відкритих торгів на закупівлю спеціального робочого одягу (захисний одяг пожежника). Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 19.02.2021.
1. Відповідно до Висновку - За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог статті 631 Цивільного кодексу України, частини першої статті 41 Закону та абзацу 3 частини першої статті 4 Закону.
Дійсно, Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу 18.02.2021 оприлюднив договір поставки від 17.02.2021 № 23/06-В, укладений з переможцем торгів приватним підприємством «Статус-С». Відповідно до пункту 11.1. Договору, останній набирає чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2021 року, а в частині своїх зобов’язань за цим договором Сторонами до повного його виконання.
Замовник заперечує щодо наявності порушень вимог статті 631 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Замовник не погоджується, що умови Договору не зможуть бути виконані постачальником в визначений Розділом ІХ. Договору «Строк дії договору», де чітко зазначено, що Договір діє до 31.12.2021 року, оскільки період протягом строку дії Договору, укладеного за результатом закупівлі, є достатнім для виконання прав та обов’язків Сторін Договору, в тому числі постачання товару Постачальником.
Крім того, як вірно зазначено в Висновку, Замовником проведено дану закупівлю відповідно до річного плану UA-P-2020-08-20-001072-c, у зв’язку з чим, Замовник не погоджується з наявним порушенням абзацу 3 частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що зазначена стаття не передбачає формулювання «на 1 (один) календарний рік», як зазначено в Висновку, а план не містить конкретних дат або кінцевої дати, коли Замовник планував отримати товар, що є предметом закупівлі. Закупівля UA-2020-08-20-003546-c здійснюється відповідно до річного плану закупівлі на 2020 рік UA-P-2020-08-20-001072-c, відповідно до якого орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2020. Зазначене не містить жодних порушень чи суперечностей.
Враховуючи викладене, Договір про закупівлю укладено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а отже у відповідності до вимог частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до Висновку - За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 та пункту 2 частини першої статті 43 Закону.
У зв’язку з затримкою процедури через оскарження процедури в АМКУ, неможливо було укласти договір до закінчення 2020 року. З метою визначення джерел фінансування та з’ясування подальшої потреби в предмету закупівлі, Замовником було продовжено строк для укладення Договору до 60 днів.
Як зазначалося вище, Замовником оприлюднено Договір поставки від 17.02.2021 № 23/06-В. Відповідно до пункту 5.1. Договору Продавець здійснює поставку та якісне відвантаження Продукції Покупцю з моменту підписання Договору протягом 55 днів, але не пізніше 14 грудня 2020 року. Відповідно до пункту 5.3 договору продукція має бути поставлена Покупцю у повному обсязі до 14.12.2020.
У зв’язку з тривалим процесом процедури закупівлі, Переможець (а також будь-який учасник) не мав би реальної змоги поставити товар у строк, що був визначений Тендерною документацією, та відповідними пунктами Договору.
Відповідно до пункту 12.8 зазначеного Договору, істотні умови Договору залишаються незмінними після його підписання до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором, крім випадків, передбачених частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою Сторін.
Таким чином, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого умови договору про закупівлю можуть бути змінені у випадку продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, Сторони домовились продовжити термін поставки товару та викласти пункти 5.1. та 5.3. Договору в новій редакції, про що укладено Додаткову угоду від 17.02.2021 № 1 до Договору, яка оприлюднена Замовником 18.02.2021.
У зв’язку з наведеними роз’ясненнями, Замовник не погоджується з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону, зазначеного у Висновку, оскільки умови Договору поставки від 17.02.2021 № 23/06-В, жодним чином не відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця закупівлі, не суперечить вимогам тендерної документації, в тому числі щодо строку поставки товару.
Наголошуємо, що Додаткова угода від 17.02.2021 № 1 до Договору також укладена та оприлюднена у відповідності до вимог статті 41 Закону, не відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця закупівлі, не суперечить вимогам тендерної документації, окрім випадку, прямо передбаченого Законом.
Договір, в т.ч. Додаткова угода, укладено у відповідності до вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже й про порушення пункту 2 частини першої статті 43 не може йти мова!
3. Відповідно до Висновку - За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення пунктів 4, 7 частини п’ятої статті 41 Закону
Дійсно, Замовник в повідомленні про внесення змін до договору, що оприлюднене в електронній системі закупівель, зазначив підставу для внесення змін до істотних умов договору відповідно до пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни), що не відповідає підставам, зазначеним в додатковій угоді до договору (пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю).
Щодо застосування в Додатковій угоді пункту 4 частини 5 статті 41 Закону, Замовником надано роз’яснення в попередньому пункті.
Щодо зазначення підстави для внесення змін до істотних умов договору в електронній системі закупівель, а саме пункт 7 частини п’ятої статті 41 Закону, повідомляємо що це є технічною помилкою, яку фунціоналом електронної системи неможливо відмінити або виправити. Одночасно з оприлюдненням додаткової угоди, у зв’язку з технічною помилкою при зазначенні підстави для внесення змін до істотних умов договору, Замовником складено відповідний протокол.
Наголошуємо щодо неможливості виправлення даного факту та зазначення вірної підстави для внесення змін до істотних умов договору на даний момент. Підписана та оприлюднена сканкопія додаткової угоди містить вірну інформацію щодо внесення змін до договору, а ціни, в тому числі на підставі пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону, жодним чином не змінювались.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не погоджується з результатами моніторингу та просить скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі в частині вимоги щодо розірвання договору.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща" |
Код ЄДРПОУ: | 40247540 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна, Київська область обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "LEGIO" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Компанія Укрінтек" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВ "Компанія Укрінтек" | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" |
5 175 000,00
UAH з ПДВ
|
5 175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С" |
5 474 000,00
UAH з ПДВ
|
5 474 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" #30105738 |
Рішення скасоване |
5 175 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 14:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" #30105738 |
Відхилено |
5 175 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 14:12
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С" #36069491 |
Переможець |
5 474 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2021 09:36
|
Доп 1.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2021 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 09:28
|
Статус.pdf | укладений |
18 лютого 2021 09:05
|
продовження строків підписання договору.pdf | укладений |
12 січня 2021 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару та зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 23/06-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |