Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний робочий одяг (Захисний одяг пожежника)
Special work clothes (Protective clothing for firefighters)
Очікувана вартість
5 520 000,00 UAH
UA-2020-08-20-003546-c 8c971c5d27a24f729cc0329242fe14a2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрелецька Рита Олександрівна

mtz1@pushcha.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща"
Код ЄДРПОУ: 40247540
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська область обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Контактна особа: Стрелецька Рита Олександрівна
mtz1@pushcha.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE SPECIALIZED ENTERPRISE "PUSHCHA NORTH
National ID: 40247540
Contact point: Streletska Rita Oleksandrivna
mtz1@pushcha.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 15:13
Очікувана вартість: 5 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 165600 UAH
Publication date: 20 серпня 2020 14:33
Enquiries until: 19 вересня 2020 17:00
Complaints submission until: до 25 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 вересня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 5 520 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 600 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (у формі електронного документу). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)і; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/ в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tenders should be drawn up:During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian or Russian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Information on the conditions for providing security for tender offers: The Customer is required to provide the Bidder with a tender offer in the form of a bank guarantee (in the form of an electronic document). The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of: 1) expiration of the tender offer and provision of the tender offer / offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) and; 3) withdrawal of the tender offer / offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender / in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals / proposals. Security of the tender offer is not returned in case: 1) withdrawal of the tender offer / offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner of the procurement procedure to provide documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of this Law within the period specified in part six of Article 17 of this Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 комплект
куртка, відповідний код - 18132100-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул.Леніна 148
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

jacket, the corresponding code is 18132100-4
CPV: 18130000-9
Період постачання: по 14 грудня 2020
230 комплект
брюки на бретелях, відповідний код - 18132200-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. Леніна, 148
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

trousers with straps, the corresponding code is 18132200-5
CPV: 18130000-9
Період постачання: по 14 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту постачання товару на склад Покупця, підписання видаткової накладної, одержання рахунку-фактури та товаросупровідних документів за поставлений товар. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:46
ТД у новій редакції одяг пожежника2.docx
21 вересня 2020 16:46
Перелік змін одяг пожежника.docx
19 вересня 2020 11:05
договір пожежний одяг у новій редакції.docx
19 вересня 2020 11:00
ТД у новій редакції одяг пожежника.docx
19 вересня 2020 10:59
Перелік внесених змін одяг пожежника.docx
20 серпня 2020 14:34
договір пожежний одяг.docx
20 серпня 2020 14:34
ТД пожежний одяг нова.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-20-003546-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "LEGIO", Код ЄДРПОУ:32947782
Дата подання: 07 жовтня 2020 14:20
щодо дискваліфікації ТОВ "LEGIO"
06.10.2020 було сформовано протокол кваліфікації, згідно яким пропозицію ТОВ «LEGIO» було дискваліфіковано за наступним формулюванням: «Учасник не надав маркування захисного одягу, відповідно до Додатку 4 тендерної документації; - Учасник не надав скан-копію сертифікату відповідності відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Пропозицію учасника ТОВ «LEGIO» відхилено на підставі вимог абз.1 п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про Публічні закупівлі»». ТОВ «LEGIO» вважає рішення замовника упередженим, та таким, що порушує принципи вільної конкуренції з наступних причин:
1. У своїй тендерній пропозиції ТОВ «LEGIO» зазначило що «Відповідно можливого ризику, показники якості – рівні захисту, відповідають вимогам п.6.2; п.6.3; п.6.11; п.6.12 ДСТУ EN 469:2017 і відповідно бути не гіршими ніж: Xf2, Xr2, Y2, Z2, що підтверджене наданням відповідного сертифіката і маркуванням на захисному одягу», окремих вимог, щодо надання самого маркування технічними вимогами замовника не встановлено, тому відхиляти з цієї причини Замовник не мав жодних підстав.
2. Згідно вимог Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761) сертифікат відповідності надається на засоби захисту, що не підлягають обов’язковій сертифікації, зважаючи, що предметом закупівлі є захисний одяг пожежного, якій підлягає обов’язковій сертифікації, ТОВ «LEGIO» надало в складі своєї пропозиції «Сертифікат експертизи типу», якім встановлено відповідність запропонованої продукції вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761), та п.6.2; п.6.3; п.6.11; п.6.12 ДСТУ EN 469:2017, що і вимагалося Замовником.
3. Крім цього Замовником було допущено до участі в аукціоні ТОВ "Компанія Укрінтек", чия пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
додатком № 4 тендерної документації встановлені вимоги –
1. «Зовнішній шар одягу повинен бути виготовлений із матеріалу типу Nomex і мати наступний склад: мета-арамід 93%, пара-арамід 5%, антистатичне волокно – 2%. Поверхнева густина матеріалу 200 ÷ 220 г/м2. Колір матеріалу – темно-синій. ТОВ "Компанія Укрінтек" надано «Технічну специфікацію до предмета закупівлі» в якій зазначено : Зовнішній шар одягу виготовлений з матеріалу NОМЕХ® SТRIКЕ i має наступний склад: мета-арамд 93%, пара-арамд 5%, антистатичне волокно — 2%. Поверхнева густина матеріалу 200 г/м2. Колір матеріалу - червоний. Що не відповідає вимогам замовника. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек» надано Заключний звіт Вих. №: 723301345/2016 Інституту випробувань та сертифікації , в якому зазначені наступні матеріали: NОМЕХ® SТRIКЕ SOFIGUARD® склад: Nomex ® 93%, Kevlar ® 5%, 2% маса антистатичного волокна на одиницю площі 220 гр/м2(+-5%), колір темно-синій, що не відповідає матеріалу, зазначеному у «Технічній специфікації до предмета закупівлі»

2. Для терморегуляції захисний одяг повинен мати в своєму складі мембрану PTFE(ПТФЕ–політетрафторєтилен)на основі з мета-пара-арамідного матеріалу. Поверхнева густина мембрани – до 100 г/м2. ТОВ "Компанія Укрінтек" надало «Технічну специфікацію до предмета закупівлі» в якій зазначено що : «для терморегуляції, захисту від вогню та теплового випромінювання захисний одяг має в своєму складі бі-компонентну мембрану РТFЕ (ПТФЕ-полтетрафторетилен) GОRЕ-ТЕХ® FIREBLOCKER N 2Lу на основі з мета-пара-арамдного матеріалу поєднану з нетканою підкладкою із суміші мета-арамдних і пара-арамідних волокон, без додавання горючих домішок. Загальна поверхнева густина бі-компонентної мембрани та термостійкої підкладки — 140 г/м2(+/- 25). Але у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек» надано Заключний звіт Вих. №: 723301345/2016 Інституту випробувань та сертифікації , в якому вказаній наступний матеріал: Мембрана : GОRЕ-ТЕХ® FIREBLOCKER N 2Lу, матеріал – лицьова сторона нетканий текстиль 85% м-арамід/ 15% п-арамід/, тильна сторона - двокомпонентна мембрана на основі ПТФЕ, маса на одиницю площі: 140 г/м2 (+ 25), що не відповідає вимогам замовника та інформації наданій у «Технічній специфікації до предмета закупівлі»
3. Для захисту від вогню і теплового випромінювання, захисний одяг повинен мати в своєму складі негорючу термостійку неткану підкладку із суміші мета-арамідних і пара-арамідних волокон, без додавання горючих домішок. Поверхнева густина термостійкої підкладки – 50 ÷100 г/м2. У складі пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек» відсутня інформації щодо цього шару, що не відповідає вимогам замовника.
4. Область колін повинна бути посилена і мати подвійний шар із зовнішнього матеріалу.» У своїй тендерій пропозіції ТОВ "Компанія Укрінтек" надало «Технічну специфікацію до предмета закупівлі» в якій зазначено що «Область коліна посилена накладками зі 100% пара-араміду типу BOROLON.», що не відповідає вимогам замовника.
Враховуючи вищевикладене, замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «LEGIO», при цьому кваліфікував учасника, чия пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, чим порушив права ТОВ «LEGIO» та принципи встановлені ст. 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме не дискримінації учасників та рівного ставлення до них. ТОВ «LEGIO» вимагає від замовника перегляду свого рішення про відхилення пропозиції ТОВ «LEGIO» та допущення до аукціону пропозиції ТОВ "Компанія Укрінтек". У іншому випадку ТОВ «LEGIO» буде змушено звернутися до органу оскарження.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2020 11:13
Надаємо інформацію на Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «LEGIO»:
Згідно з додатком 4 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ відповідно можливого ризику, показники якості – рівні захисту, повинні відповідати вимогам п.6.2; п.6.3; п.6.11; п.6.12 ДСТУ EN 469:2017 і відповідно бути не гіршими ніж: Xf2, Xr2, Y2, Z2, що має бути підтверджене наданням відповідним сертифікатом і маркуванням на захисному одягу. Таким чином, вимога надати маркування захисного одягу, що пропонується передбачена тендерною документацією. Надання учасником сертифікату, яким ці рівні захисту підтверджені, та ненадання самого маркування свідчить про вибірково часткове тлумачення змісту тендерної документації учасником на свою користь за неможливості повністю виконати вимогу.
Відповідно до ч.2. статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості:
п.3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч.3. статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Додатком 4 до ТД передбачений перелік документів та матеріалів, які учасник повинен обов’язково надати у складі тендерної пропозиції. Зокрема, з метою підтвердження відповідності продукції, що запропонована до постачання, технічному регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761) замовником вимагається надати скан-копію декларації про відповідність. Надання скан-копії сертифіката відповідності є окремою вимогою замовника, яку він вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно п. 1 Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України (країни-реєстрації учасника нерезидента) для учасників (учасників-нерезидентів), не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснення з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації (довідка у довільній формі).»
Учасник не надав пояснень, що він з об’єктивних причин не міг отримати сертифікат відповідності, який вимагається тендерною документацією, та надати його у складі своєї тендерної пропозиції.
Додатково звертаємо увагу на те, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав протокол випробувань продукції, що пропонується, як предмету одягу в цілому, щодо прогнозування важкості опіків з використанням манекена, оснащеного засобами вимірювальної техніки згідно з п. 6.15 та Додатком Е ДСТУ EN 469:2017 (EN 469:2005; A1:2006; AC:2006, IDT), виданий установою, акредитованою для проведення таких випробувань.
Щодо кваліфікації ТОВ «Компанія Укрінтек»
На підставі аналізу інформації та документів, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наданих учасником, замовник не вбачає підстав скасовувати рішення про кваліфікацію учасника та допущення його до аукціону.

Документи подані скаржником

07 жовтня 2020 14:20
вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-20-003546-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", Код ЄДРПОУ:30105738
Дата подання: 09 жовтня 2020 13:22
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 22:15
Рішення від 13.10.2020 № 19185 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 22:15
Запит Замовнику від 23.10.2020 № 16819.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 10:18
Запит замовнику від 02.11.2020 № 17377.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2020 10:22
Рішення від 09.11.2020 № 20753.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 23:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення тендерного комітету від 16.11.2020 № 260 , замовник вирішив Скасувати рішення тендерного комітету від 06.10.2020 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК» та рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек» до аукціону за процедурою закупівлі- «ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Захисний одяг пожежника) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-20-003546-c.
Дата виконання рішення замовником: 16 листопада 2020 18:46
Номер скарги: UA-2020-08-20-003546-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", Код ЄДРПОУ:30105738
Дата подання: 18 грудня 2020 10:59
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2020 17:13
рішення від 22.12.2020№ 23590 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 17:13
рішення від 29.12.2020 №24072 .pdf
Дата публікації: 04 січня 2021 17:02

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 12:26
Doc1.docx
09 жовтня 2020 16:36
Скарга МІК.pdf

Документи подані замовником

06 листопада 2020 17:34
Відповідь з майданчика.docx
06 листопада 2020 17:34
Відповідь з майданчика.pdf

Документи подані скаржником

18 грудня 2020 09:48
Документ Microsoft Word (2).docx
18 грудня 2020 23:32
Скарга пуща.pdf

Документи подані замовником

18 грудня 2020 16:46
Лист в АМКУ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000073 ● 1daf1d83f91a4eaaa2dd446fd549a069
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.01.2021 № 18

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-08-20-003546-c 20.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-03 15:08:36

Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-20-003546-c

Відповідно до наказу від 20.01.2020 № 18 Держаудитслужби України, був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю спеціального робочого одягу (захисний одяг пожежника). Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 27.01.2021.
Відповідно до Висновку, за результатами моніторингу, встановлені порушення:
1. Вимог пунктів 4 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон);
2. Вимог абзацу другого та четвертого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону;
Держаудитслужба зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом відміни торгів відповідно до вимог статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Щодо Річного плану закупівель, який не містить інформації про код економічної класифікації видатків (КЕКВ) Замовника.
Замовник погоджується з виявленим порушенням та зобов’язується вжити заходів для подальшого недопущення подібних порушень у майбутньому.
Щодо листа від виробника.
Замовник категорично не погоджується з висновками Держаудитслужби в цій частині, заперечує наявність порушення та користуючись наданим правом абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону, надає свої аргументовані заперечення до висновку.
В пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» зазначено, що «тендерна пропозиція має містити, зокрема, гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає лист(-и) виробника(-ів) (представництва, філії виробника(ів) - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника(-ів), дилера(-ів), дистриб'ютора(-ів), уповноваженого(-их) на це виробником(ами), яким(и) підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. Повноваження представника(-ів), дилера(-ів), дистриб'ютора(-ів) підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника(-ів).» Учасник ПП «СТАТУС-С» у складі тендерної пропозиції надав лист виробника захисного одягу для пожежних фірми SYSTEM 5S PRIVATE LIMITED від 29.09.2020 (додається окремим файлом). В листі чітко зазначена інформація що:
• фірма SYSTEM 5S PRIVATE LIMITED є виробником товару;
• ПП «СТАТУС-С» є представником виробника в Україні;
• виробник наділяє повноваженнями представника для участі в конкретній закупівлі (UA-2020-08-20-003546-c);
• виробник гарантує поставку захисного одягу пожежника в кількості і в терміни, що зазначені тендерною документацією.
Отже вищезазначена вимога тендерної документації виконана учасником в повній мірі.
Щодо строку дії тендерної пропозиції учасника.
Замовник категорично не погоджується з висновками Держаудитслужби в цій частині, заперечує наявність порушення та користуючись наданим правом абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону, надає свої аргументовані заперечення до висновку.
29.09.2020 ПП «СТАТУС-С» надав свою тендерну пропозиції, яка була чинною протягом 90 днів.
08.12.2020 Замовник визнав ПП «СТАТУС-С» переможцем та направив повідомлення про намір укласти договір.
18.12.2020 була подана скарга до АМКУ.
Функціонал веб-порталу Уповноваженого органу не передбачає можливості обмінюватись будь якими повідомленнями після спливання строку періоду оскарження.
21.12.2020 на адресу ПП «СТАТУС-С» був направлений офіційний лист в письмовій формі з вимогою продовжити строк дії тендерної пропозиції до 180 днів (додається окремим файлом).
22.12.2020 переможець торгів ПП «СТАТУС-С» надав письмову згоду на продовження строку дії тендерної пропозиції до 180 днів (додається окремим файлом).
Враховуючи все вищевикладене Замовник не погоджується з результатами моніторингу та просить скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі в частині вимоги щодо відміни торгів.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2021-02-10-000044 ● 4fc1d1f1ac61474295ebf4f884fc34c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 13:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-08-20-003546-c 20.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-26 12:39:57

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Державної аудиторської служби України від 19.02.2021, за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-20-003546-c

Відповідно до наказу від 10.02.2021 № 40 Державної аудиторської служби України здійснено моніторинг відкритих торгів на закупівлю спеціального робочого одягу (захисний одяг пожежника). Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 19.02.2021.

1. Відповідно до Висновку - За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог статті 631 Цивільного кодексу України, частини першої статті 41 Закону та абзацу 3 частини першої статті 4 Закону.
Дійсно, Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу 18.02.2021 оприлюднив договір поставки від 17.02.2021 № 23/06-В, укладений з переможцем торгів приватним підприємством «Статус-С». Відповідно до пункту 11.1. Договору, останній набирає чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2021 року, а в частині своїх зобов’язань за цим договором Сторонами до повного його виконання.
Замовник заперечує щодо наявності порушень вимог статті 631 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Замовник не погоджується, що умови Договору не зможуть бути виконані постачальником в визначений Розділом ІХ. Договору «Строк дії договору», де чітко зазначено, що Договір діє до 31.12.2021 року, оскільки період протягом строку дії Договору, укладеного за результатом закупівлі, є достатнім для виконання прав та обов’язків Сторін Договору, в тому числі постачання товару Постачальником.
Крім того, як вірно зазначено в Висновку, Замовником проведено дану закупівлю відповідно до річного плану UA-P-2020-08-20-001072-c, у зв’язку з чим, Замовник не погоджується з наявним порушенням абзацу 3 частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що зазначена стаття не передбачає формулювання «на 1 (один) календарний рік», як зазначено в Висновку, а план не містить конкретних дат або кінцевої дати, коли Замовник планував отримати товар, що є предметом закупівлі. Закупівля UA-2020-08-20-003546-c здійснюється відповідно до річного плану закупівлі на 2020 рік UA-P-2020-08-20-001072-c, відповідно до якого орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2020. Зазначене не містить жодних порушень чи суперечностей.
Враховуючи викладене, Договір про закупівлю укладено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а отже у відповідності до вимог частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».

2. Відповідно до Висновку - За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 та пункту 2 частини першої статті 43 Закону.
У зв’язку з затримкою процедури через оскарження процедури в АМКУ, неможливо було укласти договір до закінчення 2020 року. З метою визначення джерел фінансування та з’ясування подальшої потреби в предмету закупівлі, Замовником було продовжено строк для укладення Договору до 60 днів.
Як зазначалося вище, Замовником оприлюднено Договір поставки від 17.02.2021 № 23/06-В. Відповідно до пункту 5.1. Договору Продавець здійснює поставку та якісне відвантаження Продукції Покупцю з моменту підписання Договору протягом 55 днів, але не пізніше 14 грудня 2020 року. Відповідно до пункту 5.3 договору продукція має бути поставлена Покупцю у повному обсязі до 14.12.2020.
У зв’язку з тривалим процесом процедури закупівлі, Переможець (а також будь-який учасник) не мав би реальної змоги поставити товар у строк, що був визначений Тендерною документацією, та відповідними пунктами Договору.
Відповідно до пункту 12.8 зазначеного Договору, істотні умови Договору залишаються незмінними після його підписання до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором, крім випадків, передбачених частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою Сторін.
Таким чином, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого умови договору про закупівлю можуть бути змінені у випадку продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, Сторони домовились продовжити термін поставки товару та викласти пункти 5.1. та 5.3. Договору в новій редакції, про що укладено Додаткову угоду від 17.02.2021 № 1 до Договору, яка оприлюднена Замовником 18.02.2021.
У зв’язку з наведеними роз’ясненнями, Замовник не погоджується з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону, зазначеного у Висновку, оскільки умови Договору поставки від 17.02.2021 № 23/06-В, жодним чином не відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця закупівлі, не суперечить вимогам тендерної документації, в тому числі щодо строку поставки товару.
Наголошуємо, що Додаткова угода від 17.02.2021 № 1 до Договору також укладена та оприлюднена у відповідності до вимог статті 41 Закону, не відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця закупівлі, не суперечить вимогам тендерної документації, окрім випадку, прямо передбаченого Законом.
Договір, в т.ч. Додаткова угода, укладено у відповідності до вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже й про порушення пункту 2 частини першої статті 43 не може йти мова!

3. Відповідно до Висновку - За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення пунктів 4, 7 частини п’ятої статті 41 Закону
Дійсно, Замовник в повідомленні про внесення змін до договору, що оприлюднене в електронній системі закупівель, зазначив підставу для внесення змін до істотних умов договору відповідно до пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону (зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни), що не відповідає підставам, зазначеним в додатковій угоді до договору (пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю).
Щодо застосування в Додатковій угоді пункту 4 частини 5 статті 41 Закону, Замовником надано роз’яснення в попередньому пункті.
Щодо зазначення підстави для внесення змін до істотних умов договору в електронній системі закупівель, а саме пункт 7 частини п’ятої статті 41 Закону, повідомляємо що це є технічною помилкою, яку фунціоналом електронної системи неможливо відмінити або виправити. Одночасно з оприлюдненням додаткової угоди, у зв’язку з технічною помилкою при зазначенні підстави для внесення змін до істотних умов договору, Замовником складено відповідний протокол.
Наголошуємо щодо неможливості виправлення даного факту та зазначення вірної підстави для внесення змін до істотних умов договору на даний момент. Підписана та оприлюднена сканкопія додаткової угоди містить вірну інформацію щодо внесення змін до договору, а ціни, в тому числі на підставі пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону, жодним чином не змінювались.

Враховуючи вищевикладене, Замовник не погоджується з результатами моніторингу та просить скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі в частині вимоги щодо розірвання договору.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 листопада 2020
UA-2020-08-20-003546-c8c971c5d27a24f729cc0329242fe14a2
Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща"
Код ЄДРПОУ: 40247540
Місцезнаходження: 07270, Україна, Київська область обл., Чорнобиль, вулиця Леніна буд.148
Учасник Документи Рішення
ТОВ "LEGIO" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" Документи
Допущено до аукціону
ТОВ "Компанія Укрінтек" Документи
Відхилено

Документи

29 вересня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 вересня 2020 12:32
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:06
IG-201101-700_зміни 1.pdf.p7s.p7s.p7s.zip
29 вересня 2020 12:06
IG-201101-700.pdf.p7s.p7s.p7s.zip
29 вересня 2020 12:06
Сес.pdf
29 вересня 2020 12:06
сертификат.pdf
29 вересня 2020 12:06
Протокол ЛЕГІО 2.pdf
29 вересня 2020 12:06
Протокол ЛЕГІО 1.pdf
29 вересня 2020 12:06
декларація.pdf
29 вересня 2020 12:06
ISO 9001.pdf
29 вересня 2020 12:06
15. баланс 2019.pdf
29 вересня 2020 12:06
14. Довідка ПУМБ, рахунки.pdf
29 вересня 2020 12:06
13. Захист довкілля.pdf
29 вересня 2020 12:06
8. бенефіціарний власник.pdf
29 вересня 2020 12:06
5. лист виробника.pdf
29 вересня 2020 12:06
3.4. Додаток 3 Свідоцтво.pdf
29 вересня 2020 12:06
3.4. Додаток 3 Витяг..pdf
29 вересня 2020 12:06
3.3 Додаток 3 Лист Статут.pdf
29 вересня 2020 12:06
3.3 Додаток 3 Cтатут.pdf
29 вересня 2020 12:06
IG-201101-700.pdf.p7s.p7s.p7s
29 вересня 2020 12:06
Лiцензiя_НБУ_(завiрена).pdf.p7s
29 вересня 2020 12:06
IG-201101-700_зміни 1.pdf.p7s.p7s.p7s

Документи

29 вересня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 вересня 2020 13:26
Електронний підпис
29 вересня 2020 13:25
Licenziya_PrivatBank.pdf
29 вересня 2020 13:25
Dovirenist_Kovalenko.pdf
29 вересня 2020 13:25
Підписаний_gar3792.pdf
29 вересня 2020 13:25
Інші документи.rar
29 вересня 2020 13:25
Документи по ст. 17.pdf
29 вересня 2020 13:25
Технічні документи.pdf

Документи

29 вересня 2020 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 грудня 2020 13:15
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:15
Dovidka_20308545200000837943.pdf.p7s
03 грудня 2020 13:15
Dovidka_20308543460860694782.pdf.p7s
03 грудня 2020 13:14
Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2020 13:14
Не судимість Шустова.pdf
03 грудня 2020 13:14
Не судимість Рябов.pdf
03 грудня 2020 13:14
ДПІ.pdf
03 грудня 2020 13:14
Довідки.pdf
03 грудня 2020 13:14
Довідка.pdf
03 грудня 2020 13:14
Довідка (5).zip
03 грудня 2020 13:14
Довідка (4).zip
03 грудня 2020 13:14
Довідка (3).zip
29 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:02
СЄС Мік (1).pdf
29 вересня 2020 14:02
МИК пожарн ф 2 (1).pdf
29 вересня 2020 14:02
Маркування.pdf
29 вересня 2020 14:02
гарантия (2).7z
29 вересня 2020 14:02
9. ДПІ.pdf
29 вересня 2020 14:02
8. Дитяча праця.pdf
29 вересня 2020 14:02
7. Не судимість Шустова.pdf
29 вересня 2020 14:02
6. Не судимість Рябов.pdf
29 вересня 2020 14:02
32. Лист гарантія.pdf
29 вересня 2020 14:02
31. Довідка.pdf
29 вересня 2020 14:02
30. Захист довкілля.pdf
29 вересня 2020 14:02
29. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2020 14:02
28. Проект договору.pdf
29 вересня 2020 14:02
26. Фін звіт за 2019р.pdf
29 вересня 2020 14:02
25. Баланс за 2019р.pdf
29 вересня 2020 14:02
22. Гарантійний лист.pdf
29 вересня 2020 14:02
21. Лист пояснення.pdf
29 вересня 2020 14:02
20200928_170141.jpg
29 вересня 2020 14:02
20200928_170104.jpg
29 вересня 2020 14:02
20200928_170050.jpg
29 вересня 2020 14:02
20. Лист розяснення.pdf
29 вересня 2020 14:02
19. ВИТЯГ ПДВ 2018.pdf
29 вересня 2020 14:02
18.2 Статут.PDF
29 вересня 2020 14:02
18. Опис.pdf
29 вересня 2020 14:02
16. Листи згоди.pdf
29 вересня 2020 14:02
15. Рішення власника.pdf
29 вересня 2020 14:02
11. Повноваження.pdf
29 вересня 2020 14:02
1. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

29 вересня 2020 17:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 грудня 2020 14:38
Електронний підпис
18 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
18 грудня 2020 13:13
Електронний підпис
18 грудня 2020 08:18
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2020 08:17
Довідка банкрутство.pdf
18 грудня 2020 08:17
Довідка ДФС.pdf
18 грудня 2020 08:17
Довідка МВС.zip
18 грудня 2020 08:17
Довідка МВС.pdf
18 грудня 2020 08:17
Довідка ДФС.rar
29 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:47
8. Висновок СЕС.pdf
29 вересня 2020 16:47
17. Баланс 2019.pdf
29 вересня 2020 16:47
16. Довідка з банку.pdf
29 вересня 2020 16:47
Ліцензія_копия.pdf
29 вересня 2020 16:47
Банківська гарантія.rar
29 вересня 2020 16:47
7. Декларація Protecsafe.pdf
29 вересня 2020 16:47
14. Довідка довкілля.pdf
29 вересня 2020 16:47
28. Лист виробника.pdf
29 вересня 2020 16:47
18. Проєкт договору.pdf
29 вересня 2020 16:47
22.Статут.pdf
29 вересня 2020 16:47
5. Довідки Стаття 17.pdf
29 вересня 2020 16:47
3. Довідка Працівники.pdf
29 вересня 2020 16:47
27. Маркування на КУРТЦІ.pdf
29 вересня 2020 16:47
23. Витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2020 16:47
26. Маркування на БРЮКАХ.pdf
29 вересня 2020 16:47
G0920-3887-GL_tender.pdf
29 вересня 2020 16:47
1. Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 16:47
2. Довідка МТБ.pdf
29 вересня 2020 16:47
24. Лист єдиний податок.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 13:15
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:15
Dovidka_20308545200000837943.pdf.p7s
03 грудня 2020 13:15
Dovidka_20308543460860694782.pdf.p7s
03 грудня 2020 13:14
Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2020 13:14
Не судимість Шустова.pdf
03 грудня 2020 13:14
Не судимість Рябов.pdf
03 грудня 2020 13:14
ДПІ.pdf
03 грудня 2020 13:14
Довідки.pdf
03 грудня 2020 13:14
Довідка.pdf
03 грудня 2020 13:14
Довідка (5).zip
03 грудня 2020 13:14
Довідка (4).zip
03 грудня 2020 13:14
Довідка (3).zip
29 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:02
СЄС Мік (1).pdf
29 вересня 2020 14:02
МИК пожарн ф 2 (1).pdf
29 вересня 2020 14:02
Маркування.pdf
29 вересня 2020 14:02
гарантия (2).7z
29 вересня 2020 14:02
9. ДПІ.pdf
29 вересня 2020 14:02
8. Дитяча праця.pdf
29 вересня 2020 14:02
7. Не судимість Шустова.pdf
29 вересня 2020 14:02
6. Не судимість Рябов.pdf
29 вересня 2020 14:02
32. Лист гарантія.pdf
29 вересня 2020 14:02
31. Довідка.pdf
29 вересня 2020 14:02
30. Захист довкілля.pdf
29 вересня 2020 14:02
29. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2020 14:02
28. Проект договору.pdf
29 вересня 2020 14:02
26. Фін звіт за 2019р.pdf
29 вересня 2020 14:02
25. Баланс за 2019р.pdf
29 вересня 2020 14:02
22. Гарантійний лист.pdf
29 вересня 2020 14:02
21. Лист пояснення.pdf
29 вересня 2020 14:02
20200928_170141.jpg
29 вересня 2020 14:02
20200928_170104.jpg
29 вересня 2020 14:02
20200928_170050.jpg
29 вересня 2020 14:02
20. Лист розяснення.pdf
29 вересня 2020 14:02
19. ВИТЯГ ПДВ 2018.pdf
29 вересня 2020 14:02
18.2 Статут.PDF
29 вересня 2020 14:02
18. Опис.pdf
29 вересня 2020 14:02
16. Листи згоди.pdf
29 вересня 2020 14:02
15. Рішення власника.pdf
29 вересня 2020 14:02
11. Повноваження.pdf
29 вересня 2020 14:02
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 13:26
Електронний підпис
29 вересня 2020 13:25
Licenziya_PrivatBank.pdf
29 вересня 2020 13:25
Dovirenist_Kovalenko.pdf
29 вересня 2020 13:25
Підписаний_gar3792.pdf
29 вересня 2020 13:25
Інші документи.rar
29 вересня 2020 13:25
Документи по ст. 17.pdf
29 вересня 2020 13:25
Технічні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "LEGIO"

ТОВ "Компанія Укрінтек"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

ТОВ "Компанія Укрінтек"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" 5 175 000,00
UAH з ПДВ
5 175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С" 5 474 000,00
UAH з ПДВ
5 474 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 13:15
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:15
Dovidka_20308545200000837943.pdf.p7s
03 грудня 2020 13:15
Dovidka_20308543460860694782.pdf.p7s
03 грудня 2020 13:14
Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2020 13:14
Не судимість Шустова.pdf
03 грудня 2020 13:14
Не судимість Рябов.pdf
03 грудня 2020 13:14
ДПІ.pdf
03 грудня 2020 13:14
Довідки.pdf
03 грудня 2020 13:14
Довідка.pdf
03 грудня 2020 13:14
Довідка (5).zip
03 грудня 2020 13:14
Довідка (4).zip
03 грудня 2020 13:14
Довідка (3).zip
29 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:02
СЄС Мік (1).pdf
29 вересня 2020 14:02
МИК пожарн ф 2 (1).pdf
29 вересня 2020 14:02
Маркування.pdf
29 вересня 2020 14:02
гарантия (2).7z
29 вересня 2020 14:02
9. ДПІ.pdf
29 вересня 2020 14:02
8. Дитяча праця.pdf
29 вересня 2020 14:02
7. Не судимість Шустова.pdf
29 вересня 2020 14:02
6. Не судимість Рябов.pdf
29 вересня 2020 14:02
32. Лист гарантія.pdf
29 вересня 2020 14:02
31. Довідка.pdf
29 вересня 2020 14:02
30. Захист довкілля.pdf
29 вересня 2020 14:02
29. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2020 14:02
28. Проект договору.pdf
29 вересня 2020 14:02
26. Фін звіт за 2019р.pdf
29 вересня 2020 14:02
25. Баланс за 2019р.pdf
29 вересня 2020 14:02
22. Гарантійний лист.pdf
29 вересня 2020 14:02
21. Лист пояснення.pdf
29 вересня 2020 14:02
20200928_170141.jpg
29 вересня 2020 14:02
20200928_170104.jpg
29 вересня 2020 14:02
20200928_170050.jpg
29 вересня 2020 14:02
20. Лист розяснення.pdf
29 вересня 2020 14:02
19. ВИТЯГ ПДВ 2018.pdf
29 вересня 2020 14:02
18.2 Статут.PDF
29 вересня 2020 14:02
18. Опис.pdf
29 вересня 2020 14:02
16. Листи згоди.pdf
29 вересня 2020 14:02
15. Рішення власника.pdf
29 вересня 2020 14:02
11. Повноваження.pdf
29 вересня 2020 14:02
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 14:38
Електронний підпис
18 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
18 грудня 2020 13:13
Електронний підпис
18 грудня 2020 08:18
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2020 08:17
Довідка банкрутство.pdf
18 грудня 2020 08:17
Довідка ДФС.pdf
18 грудня 2020 08:17
Довідка МВС.zip
18 грудня 2020 08:17
Довідка МВС.pdf
18 грудня 2020 08:17
Довідка ДФС.rar
29 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:47
8. Висновок СЕС.pdf
29 вересня 2020 16:47
17. Баланс 2019.pdf
29 вересня 2020 16:47
16. Довідка з банку.pdf
29 вересня 2020 16:47
Ліцензія_копия.pdf
29 вересня 2020 16:47
Банківська гарантія.rar
29 вересня 2020 16:47
7. Декларація Protecsafe.pdf
29 вересня 2020 16:47
14. Довідка довкілля.pdf
29 вересня 2020 16:47
28. Лист виробника.pdf
29 вересня 2020 16:47
18. Проєкт договору.pdf
29 вересня 2020 16:47
22.Статут.pdf
29 вересня 2020 16:47
5. Довідки Стаття 17.pdf
29 вересня 2020 16:47
3. Довідка Працівники.pdf
29 вересня 2020 16:47
27. Маркування на КУРТЦІ.pdf
29 вересня 2020 16:47
23. Витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2020 16:47
26. Маркування на БРЮКАХ.pdf
29 вересня 2020 16:47
G0920-3887-GL_tender.pdf
29 вересня 2020 16:47
1. Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 16:47
2. Довідка МТБ.pdf
29 вересня 2020 16:47
24. Лист єдиний податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"
#30105738
Рішення скасоване 5 175 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 14:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"
#30105738
Відхилено 5 175 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 14:12
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С"
#36069491
Переможець 5 474 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 14:15

Документи

08 грудня 2020 14:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С"
#36069491
5 474 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 09:36
Доп 1.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 09:35
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 09:28
Статус.pdf укладений
18 лютого 2021 09:05
продовження строків підписання договору.pdf укладений
12 січня 2021 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 23/06-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML