Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Цифровий рентгено-діагностичний комплекс (НК 024:2019: 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова; ДК 021:2015 - 33111800-9 Рентгенодіагностичні системи)
Очікувана вартість
2 624 984,00 UAH
UA-2020-08-20-003288-a 8f3df8ad258d4618ba5ff2134385bcb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Озерова

+380987551874 kazankacrl.kzn.mk@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Казанківська центральна районна лікарня" Казанківської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01998455
Місцезнаходження: 56002, Україна , Миколаївська обл., Казанківський р-н, смт Казанка, вул. Центральна, 36
Контактна особа: Світлана Озерова
+380987551874
kazankacrl.kzn.mk@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 2 624 984,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 249,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, у розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю перерахуванням коштів на рахунок Замовника. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Цифровий рентгено-діагностичний комплекс (НК 024:2019: 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова; ДК 021:2015 - 33111800-9 Рентгенодіагностичні системи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56002, Україна, Миколаївська область, смт Казанка, вул. Центральна,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше спливу 10 (десяти) місяців з дати підписання видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 15:32
ТД із змінами 08.09 Рентген.docx
08 вересня 2020 15:32
зміни від 08.09 договор .docx
08 вересня 2020 15:32
Перелік змін 08.09.docx
08 вересня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 15:32
ТД із змінами 08.09 Рентген.docx
04 вересня 2020 15:04
ТД із змінами Рентген.docx
20 серпня 2020 11:53
Тендерна документація.docx
08 вересня 2020 15:32
зміни від 08.09 договор .docx
20 серпня 2020 11:53
договор.docx
08 вересня 2020 15:32
Перелік змін 08.09.docx
04 вересня 2020 15:05
зміни до ТД Рентген.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФОРМЕДІКАЛ 2 621 500,00
UAH з ПДВ
2 621 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕД ЕКСІМ 2 624 983,82
UAH з ПДВ
2 624 983,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2020 11:30
Електронний підпис
26 вересня 2020 11:26
Документи переможця
16 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:53
6 Технічна частина.pdf
16 вересня 2020 16:53
5 Інші документи.pdf
16 вересня 2020 16:53
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:52
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:13
Технічна частина.pdf
03 вересня 2020 17:13
Кваліфікаційна частина.pdf
03 вересня 2020 17:13
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФОРМЕДІКАЛ

ТОВ МЕД ЕКСІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФОРМЕДІКАЛ
#43357857
Переможець 2 621 500,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 12:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФОРМЕДІКАЛ
#43357857
2 621 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2023 10:57
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:18
д у Формедікал 12 2020-2 450 000,00.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 11:57
дог Формедікал 10 2020-2 621 500,00.pdf укладений
12 жовтня 2020 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» 540-IX від 30.03.2020р., п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» № 224 від 20.03.2020р., згідно яких, тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільнено від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 621 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 171 500,00 UAH)