Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Реконструкція з прибудовою будівлі Миколаївської гімназії №41 за адресою: м Миколаїв, вул. Театральна, 41 (ДК 021:2015: 71242000-6 – Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Очікувана вартість
1 690 724,61 UAH
UA-2020-08-20-002952-a ● aec1e068891f4047a85d86d76fdb8e6e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41271134 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135 |
Контактна особа: |
Юлія Артюх +380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2020 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 1 690 724,61 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 453,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Реконструкція з прибудовою будівлі Миколаївської гімназії №41 за адресою: м Миколаїв, вул. Театральна, 41 (ДК 021:2015: 71242000-6 – Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Театральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2021
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | після підписання Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт на підставі рахунків-фактур, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2020 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2020 11:35 |
Оголошення відкриті торги.doc | |
20 серпня 2020 11:35 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx | |
20 серпня 2020 11:35 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
20 серпня 2020 11:35 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx | |
20 серпня 2020 11:35 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
20 серпня 2020 11:35 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
касательно НДС
Дата подання: 25 серпня 2020 11:43
Дата відповіді: 25 серпня 2020 14:44
Предприятие не является плательщиком НДС. Стоимость торгов указана с НДС. Какая стоимость должна быть указана в нашем предложении, что бы оно было корректным при проведении редукциона по отношению к другим участникам, которые указывают сумму с НДС?
Відповідь: Відповідно до тендерної документації при визначені ціни тендерної пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та з урахуванням інших обов’язкових податків та зборів згідно з чинним законодавством України, та інших витрат, пов’язаних з виконанням робіт, передбачених тендерною документацію. Отже учасник торгів при визначенні ціни тендерної пропозиції повинен врахувати всі обов’язкові податки та збори, які він повинен оплачувати згідно з чинним законодавством України. Ціна тендерної пропозиції не повинна перевищувати розмір очікуваної вартості закупівлі.
Щодо програмного забезпечення
Дата подання: 25 серпня 2020 15:02
Дата відповіді: 26 серпня 2020 15:02
Відповідно до п. 19 Технічної, якісної та кількісної характеристики предмету закупівлі (технічне завдання) кошторис видається в електронному форматі "ims" прогрпмного комплексу, який використовується Учасником для складання кошторисної документації (АВК-5 останньої версії). На теперішній час законодавством дозволені інші програмні комплекси для складання кошторисної документації в будівництві, урім АВК-5. Замовник виставив дискрімінаційні вимоги щодо використання лише програмного комплексу АВК-5, чим порушує ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі". Пропонуємо внести зміни в тендерну документацію в плані використання програмного комплексу АВК-5
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник в своїй діяльності для роботи з кошторисами використовує програмний комплекс АВК-5. Програмний комплекс АВК-5 використовується для автоматичного складання кошторисів, актів виконаних робіт тощо. Програмний комплекс АВК-5 використовують практично 90% користувачів.
Проектувальник під час складання кошторисної документації та проходження її експертизи може використовувати будь-який програмний комплекс.
Але, під час передачі проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний звіт експертизи в установленому законодавством порядку замовнику, учаснику необхідно здійснити переведення в електронному вигляді кошторисної документації в програмний комплекс АВК-5.
Якщо переведення кошторисної документації в програмний комплекс АВК-5 потребує додаткових витрат, то учасник ці витрати враховує у своєму кошторисі під час складання пропозиції учасника торгів.
Проектувальник під час складання кошторисної документації та проходження її експертизи може використовувати будь-який програмний комплекс.
Але, під час передачі проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний звіт експертизи в установленому законодавством порядку замовнику, учаснику необхідно здійснити переведення в електронному вигляді кошторисної документації в програмний комплекс АВК-5.
Якщо переведення кошторисної документації в програмний комплекс АВК-5 потребує додаткових витрат, то учасник ці витрати враховує у своєму кошторисі під час складання пропозиції учасника торгів.
Щодо укладення договору
Дата подання: 25 серпня 2020 16:01
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:34
Відповідно до ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" договір укладається не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обгрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно до п.2 розділу 5 тендерної документації договір буде укладено не пізніше ніж через 60 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір. Яка нагальна потреба у замовника укласти договір через 60 днів у порушення вимог Закону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомтеся, будь ласка, з новою редакцією Закону України «Про публічні закупівлі», яка діє з 19.04.2020 року, а саме з ч.6 ст.33, в якій чітко вказано «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі». Тендерна документація Замовника складена відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Не плутайте поняття «не пізніше ніж через 60 днів» та «через 60 днів».
Технічне завдання
Дата подання: 26 серпня 2020 08:10
Дата відповіді: 26 серпня 2020 15:02
Відповідно до п. 19 Технічної, якісної та кількісної характеристики предмету закупівлі (технічне завдання) кошторис видається в електронному форматі "ims" прогрпмного комплексу, який використовується Учасником для складання кошторисної документації (АВК-5 останньої версії). Чому саме АВК-5? На сьогодняшній день в Україні Мінрегіонбудом рекомендовано не менш трьох прогамних комплексів для складання кошторисів (АВК, СТС, ІВК). Всі вони мають загальний блок ІБД для обміну даними між різними програмними комплексами. Як писали, замовник виставив дискрімінаційні вимоги щодо використання лише програмного комплексу АВК-5, чим порушує ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі". Пропонуємо внести зміни в тендерну документацію в плані використання програмного комплексу АВК-5. Просимо дати відповідь на питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник в своїй діяльності для роботи з кошторисами використовує програмний комплекс АВК-5. Програмний комплекс АВК-5 використовується для автоматичного складання кошторисів, актів виконаних робіт тощо. Програмний комплекс АВК-5 використовують практично 90% користувачів.
Проектувальник під час складання кошторисної документації та проходження її експертизи може використовувати будь-який програмний комплекс.
Але, під час передачі проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний звіт експертизи в установленому законодавством порядку замовнику, учаснику необхідно здійснити переведення в електронному вигляді кошторисної документації в програмний комплекс АВК-5.
Якщо переведення кошторисної документації в програмний комплекс АВК-5 потребує додаткових витрат, то учасник ці витрати враховує у своєму кошторисі під час складання пропозиції учасника торгів.
Проектувальник під час складання кошторисної документації та проходження її експертизи може використовувати будь-який програмний комплекс.
Але, під час передачі проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний звіт експертизи в установленому законодавством порядку замовнику, учаснику необхідно здійснити переведення в електронному вигляді кошторисної документації в програмний комплекс АВК-5.
Якщо переведення кошторисної документації в програмний комплекс АВК-5 потребує додаткових витрат, то учасник ці витрати враховує у своєму кошторисі під час складання пропозиції учасника торгів.
Щодо укладення договору
Дата подання: 26 серпня 2020 10:06
Дата відповіді: 26 серпня 2020 11:56
Я уважно ознайомився з п. 6 ст. 33 Закону нової редакції. Ось він "6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів." Тому я все рівно вважаю, що терміни підписання договору відповідно до тендерної документації прописані з порушенням вимог Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Порушенням вважається строк, який перевищував би 60 днів. Не плутайте поняття «до 60 днів» та «через 60 днів».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "РЕМБУДЗАХІД" |
866 803,07
UAH з ПДВ
|
866 803,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Автограф-Н |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" |
1 391 230,53
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬ" |
1 639 830,23
UAH з ПДВ
|
1 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РЕМБУДЗАХІД" #36212386 |
Відхилено |
866 803,07
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 14:58
|
|
ТОВ Автограф-Н #24797380 |
Відхилено |
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 16:00
|
|
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" #2863014917 |
Відхилено |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 16:27
|
|
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬ" #32706975 |
Відхилено |
1 270 000,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 08:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 16:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 вересня 2020 08:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі