Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» ( обладнання для їдалень)
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2020-08-20-002792-a af6fbd2922604140b3d4924416686838
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гавриленко Валентина

+380963781972 verschool5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 5 І-ІІІ СТУПЕНІВ» ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
Код ЄДРПОУ: 26372681
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхньодніпровськ, вул. Федоровського, буд. 97
Контактна особа: Гавриленко Валентина
+380963781972
verschool5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«09» липня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «UA-2020-07-09-005785-c». Проте станом на «25» липня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «27» липня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-2020-07-27-000273-b». Проте знову ж таки станом на «12» серпня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування»(обладнання для їдалень)» по Лоту №1 - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування»» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 11:57
Оскарження наміру укласти договір: 31 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Якість товару повинен відповідати державним стандартам, сертифікату якості. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» ( обладнання для їдалень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, вул.Федоровського , 97 КЗ "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА СЗШ№ 5 І-ІІІ СТ"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умови надходження коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків), але не пізніше ніж за 10 робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 серпня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 192 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:57

Документи

20 серпня 2020 11:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 11:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2020 11:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 15:28
Д.у1 Укрпромпостач.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 16:45
Скан ДУ СЗШ 5 .pdf зміни до договору
10 вересня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 08:37
Договір 52 їдальня.pdf укладений
04 вересня 2020 08:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №52 від 03.09.2020 року, а саме: 1.1. Пункт 4.1. розділу IV Договору викласти в новій редакції: «4.1.Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником вартості товару після одержання накладної на поставлений товар, та після підписання Сторонами акту приймання-передачі товару». 1.2. Виключити з розділу IV Договору п.4.2., вважати п.4.3. розділу IV, як п.4.2., а п.4.4. розділу IV, як п.4.3. 1.3. Пункт 6.2.4. розділу VI Договору викласти в новій редакції: «6.2.4. Повернути накладну Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.1. розділу IV цього Договору (відсутність підписів тощо). 1.4. Пункт 12.1. розділу XII Договору викласти в новій редакції: «12.1.Умови даного договору можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін з обов’язковим складанням письмового документу. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1. розділу V Договору викласти в новій редакції: "5.1. Строк (термін) поставки товарів: до 31 грудня 2020 року."
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML