Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький обласний перинатальний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 05481412 |
Місцезнаходження: | 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна,129 |
Контактна особа: |
Альона Бейко Володимирівна 380958848818 tender0704@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2020 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 13:42 |
Очікувана вартість: | 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,45% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Категорія- Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2020 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2020 11:36 |
Тендерна документація Ліки серпень місяць.docx |
25 серпня 2020 11:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 серпня 2020 11:36 |
Тендерна документація Ліки серпень місяць.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-06-000008 ● 91bf73292a444f4dae56c660e10f59e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 09:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.11.2020 № 40
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 06 листопада 2020 року № 40
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-08-20-002691-с від 20.08.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-09 12:57:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-20-002691-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Чому тендерна документації оприлюднена за 10 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій а не у строки визначені Законом України «Про публічні закупівлі»?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-11 13:13:23
Про надання відповіді на запит
У межах проведеного моніторингу закупівлі за предметом закупівлі "Фармацевтична продукція" (UA-2020-08-20-002691-c) КНП "Чернівецький обласний перинатальний центр" надає пояснення із такого питання. 20 серпня 2020 року було подане оголошення. Тендерна документація була оприлюднена в день подачі оголошення згідно статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". З технічних причин тендерна документація не опублікувалася на сайті. Скарги та звернення від учасників з питання відсутності опублікованої тендерної документації не надходили. Після вихідних, а саме 25 серпня 2020 року тендерна документація була опублікована повторно.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-12 13:36:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-20-002691-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Поясніть причини встановлення мінімального кроку пониження ціни у розмірі меншому, ніж визначеного в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: 1 500,00 грн. (0,45% очікуваної вартості закупівлі)?
2) На підставі яких документів (що підтверджують необхідність забезпечення Вами потреб, направлених на здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2) додатковою угодою від 12.10.2020 №1 внесено зміни до договору від 23.09.2020 №231 в частині зміни ціни на лікарські засоби «Магнію сульфат розчин для ін’єкцій 250 мг/мл по 5 мл в ампулі №10» у кількості 20 пачок і «Сангера розчин для ін’єкцій 100 мг/мл по 5 мл в ампулі №5» у кількості 22 пачок?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-16 10:50:43
Надання відповіді на запит
У межах проведеного моніторингу закупівлі за предметом закупівлі за предметом "Фармацевтична продукція" (UA-2020-08-20-002691-c) КНП "Чернівецький обласний перинатальний центр" надає пояснення з таких питань:
1) В тендерній документації, а саме в розділі 4 п.2.3. вказано розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону і складає 0,5 відсотка від очікуваної вартості закупівлі.
20.08.2020 року при подачі оголошення, в графі "Розмір мінімального кроку пониження ціни,%" ми прописали "0,5%". Система автоматично вибирає "Розмір мінімального кроку пониження ціни", в гривнях. Тобто власноруч "розмір мінімального кроку пониження ціни" неможливо вказати.
2) Зміни до договору від 23. 09.2020р. №231 в частині зміни ціни на лікарські засоби (в бік зменшення) внесені відповідні до п.71 Податкового кодексу України (перехідні положення), викладеного в новій редакції, переліку лікарських засобів та медичних виробів, визначених постановою КМУ від 20.02.2020 року № 224 "Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» (надалі – Постанова №224, із змінами та доповненнями).
Лікарські засоби «Магнію сульфат розчин для ін’єкцій 250 мг/мл по 5 мл в ампулі №10» (НМН - Magnesium sulfate) та «Сангера розчин для ін’єкцій 100 мг/мл по 5 мл в ампулі №5» (НМН - Tranexamic acid) включені до переліку лікарських засобів Постанови №224.
Відповідно до п.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що у випадку зміни ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування.
Враховуючи вищевикладене, підставою для внесення змін до укладеного договору слугували підстави поза межами обставин на які Комунальне некомерційне підприємство «Чернівецький обласний перинатальний центр» могло вплинути, при цьому, здійснені операції в повній мірі відповідають Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Постанови №224 та інших підзаконних актів України, які діяли на той момент та продовжують діяти сьогодні.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 21 Закону.)
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
319 622,91
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 15:34
|
132.jpeg | укладений |
07 грудня 2020 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 12:33
|
4.jpeg | зміни до договору |
07 грудня 2020 12:31
|
3.jpeg | зміни до договору |
07 грудня 2020 12:31
|
2.jpeg | зміни до договору |
07 грудня 2020 12:30
|
1.jpeg | зміни до договору |
07 грудня 2020 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 12:23
|
4.jpeg | зміни до договору |
07 грудня 2020 12:21
|
3.jpeg | зміни до договору |
07 грудня 2020 12:21
|
2.jpeg | зміни до договору |
07 грудня 2020 12:21
|
1.jpeg | зміни до договору |
07 грудня 2020 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2020 10:46
|
015.jpg | зміни до договору |
12 жовтня 2020 10:45
|
014.jpg | зміни до договору |
12 жовтня 2020 10:45
|
013.jpg | зміни до договору |
12 жовтня 2020 10:44
|
012.jpg | зміни до договору |
12 жовтня 2020 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 10:51
|
009.jpg | укладений |
23 вересня 2020 10:50
|
008.jpg | укладений |
23 вересня 2020 10:50
|
007.jpg | укладений |
23 вересня 2020 10:49
|
006.jpg | укладений |
23 вересня 2020 10:49
|
005.jpg | укладений |
23 вересня 2020 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування сумми пдв |
Номер договору про закупівлю: | 231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування ПДВ в рамках COOVID-19 |
Номер договору про закупівлю: | 231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
293 373,11
UAH (в тому числі ПДВ 18 240,11 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З метою усунення допущених порушень п.1 ч.1 ст.10 Закону та ч.1. ст.22 Закону при проведенні закупівлі UA-2020-08-20-002691-c "Фармацевтична продукція" - ДК:021:2015-33600000-6 керуючись с.188 ГК України розірвати договір з ТзОВ "Медичний центр МТК" |