Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

надання послуг внутрішньої підтримки працівників в роботі з медично інформаційною системою " Медстар "
Очікувана вартість
46 020,00 UAH
UA-2020-08-20-000366-c 08c9455778b8405394d3e55a291bca35
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куліш Володимир Борисович

+380457922724 v.valyeriya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41736008
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., місто Славутич, Центральна площа будинок 7
Контактна особа: Куліш Володимир Борисович
+380457922724
v.valyeriya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
надання послуг внутрішньої підтримки працівників в роботі з медично інформаційною системою " Медстар "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, б. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

20 серпня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Грибун Євгеній Валерійович
#2888617791
Переможець 46 020,00
UAH
20 серпня 2020 10:54

Документи

20 серпня 2020 10:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:43
дод угода _1 від 13.11.2020р. зменшення суми договору.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 16:40
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 11:01
Договір укладений
20 серпня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору, та зменшити термін дії договору
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML