Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ м. Виноградів, вул.Миру, 41, Закарпатської обл. 90300 (пересувні відділення поштового зв'язку), ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
272 200,00 UAH
UA-2020-08-19-009020-a ● 18aa691994eb46de80b3f4e666bb9284
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі закарпатської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 20454128 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 4 |
Контактна особа: |
Роман Бедрій +380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2020 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 272 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 722,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Учасник (Виконавець) повинен виконати поточний ремонт приміщення ВПЗ м. Виноградів, вул. Миру, 41, Закарпатської обл. 90300 (пересувні відділення поштового зв'язку) шляхом проведення косметичного ремонту приміщення для персоналу, електромонтажних робіт, влаштування захисної металевої огорожі кімнати зберігання та інші, відповідно до дефектного акту.
Роботи необхідно виконувати з суворим дотриманням вимог інструкцій з техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії. Допуск до виконання робіт проводяться відповідно до діючих інструкцій та вказівок. Роботи проводяться з додержанням вимог ДБН В.2.5-64:2012. ДБН А.3.1-5:2016.. До початку проведення робіт Виконавець зобов`язаний виконати підготовчі роботи по захисту приміщень Замовника від запилювання, забруднення, протікання та інших пошкоджень, пов`язаних з виконанням робіт (при необхідності).
Якість використовуваних під час виконання робіт матеріалів повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду матеріалів. Відповідальність за якість матеріалів несе Виконавець.
Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
У разі неякісного надання робіт та використання неякісних матеріалів, Виконавець зобов’язується протягом 5-ти робочих днів усунути недоліки, з моменту пред’явлення Замовником претензії.
Гарантійний строк проведених робіт та використаних матеріалів становить 2 роки.
Строк виконання робіт протягом 39 календарних днів з моменту підписання договору.
Кількісні та технічні характеристики вказано у дефектному акті, який знаходиться у Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Роботи необхідно виконувати з суворим дотриманням вимог інструкцій з техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії. Допуск до виконання робіт проводяться відповідно до діючих інструкцій та вказівок. Роботи проводяться з додержанням вимог ДБН В.2.5-64:2012. ДБН А.3.1-5:2016.. До початку проведення робіт Виконавець зобов`язаний виконати підготовчі роботи по захисту приміщень Замовника від запилювання, забруднення, протікання та інших пошкоджень, пов`язаних з виконанням робіт (при необхідності).
Якість використовуваних під час виконання робіт матеріалів повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду матеріалів. Відповідальність за якість матеріалів несе Виконавець.
Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
У разі неякісного надання робіт та використання неякісних матеріалів, Виконавець зобов’язується протягом 5-ти робочих днів усунути недоліки, з моменту пред’явлення Замовником претензії.
Гарантійний строк проведених робіт та використаних матеріалів становить 2 роки.
Строк виконання робіт протягом 39 календарних днів з моменту підписання договору.
Кількісні та технічні характеристики вказано у дефектному акті, який знаходиться у Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 найменувань
Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ м. Виноградів, вул.Миру, 41, Закарпатської обл. 90300 (пересувні відділення поштового зв'язку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до до Договору | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 17:21 |
СП_поточного ремонту приміщення ВПЗ м. Виноградів .docx.zip |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-19-009020-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Спецбудкомплект-Хуст, Код ЄДРПОУ:22088515
Дата подання: 04 вересня 2020 14:30
кошторис згідно ціни аукціону по ВПЗ м.Виноградів
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Розгорнути
Згорнути
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 14:45
У даній вимозі Вами ненадано жодних документів
Номер вимоги: UA-2020-08-19-009020-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Спецбудкомплект-Хуст, Код ЄДРПОУ:22088515
Дата подання: 04 вересня 2020 14:58
кошторис в форматі xls по ВПЗ м.Виноградів
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Розгорнути
Згорнути
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 15:20
Шановний учасник! Вашу вимогу задоволено, а документи прийнято.
Номер вимоги: UA-2020-08-19-009020-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Спецбудкомплект-Хуст, Код ЄДРПОУ:22088515
Дата подання: 04 вересня 2020 15:12
підписаний кошторис по ВПЗ м.Виноградів
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Розгорнути
Згорнути
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 15:23
Шановний учасник! Вашу вимогу задоволено, а документи прийнято.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Спецбудкомплект-Хуст #22088515 |
Переможець |
271 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 17:03
|
949.zip | укладений |
05 січня 2021 17:02
|
949.pdf | укладений |
05 січня 2021 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 11:04
|
Dohovir Vynohradiv.zip | укладений |
09 вересня 2020 11:03
|
Dohovir Vynohradiv.pdf | укладений |
09 вересня 2020 11:03
|