Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ м. Виноградів, вул.Миру, 41, Закарпатської обл. 90300 (пересувні відділення поштового зв'язку), ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
272 200,00 UAH
UA-2020-08-19-009020-a 18aa691994eb46de80b3f4e666bb9284
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Бедрій

+380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі закарпатської дирекції
Код ЄДРПОУ: 20454128
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 4
Контактна особа: Роман Бедрій
+380507503200
bedriy-rm@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 272 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 722,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Учасник (Виконавець) повинен виконати поточний ремонт приміщення ВПЗ м. Виноградів, вул. Миру, 41, Закарпатської обл. 90300 (пересувні відділення поштового зв'язку) шляхом проведення косметичного ремонту приміщення для персоналу, електромонтажних робіт, влаштування захисної металевої огорожі кімнати зберігання та інші, відповідно до дефектного акту.
Роботи необхідно виконувати з суворим дотриманням вимог інструкцій з техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії. Допуск до виконання робіт проводяться відповідно до діючих інструкцій та вказівок. Роботи проводяться з додержанням вимог ДБН В.2.5-64:2012. ДБН А.3.1-5:2016.. До початку проведення робіт Виконавець зобов`язаний виконати підготовчі роботи по захисту приміщень Замовника від запилювання, забруднення, протікання та інших пошкоджень, пов`язаних з виконанням робіт (при необхідності).
Якість використовуваних під час виконання робіт матеріалів повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду матеріалів. Відповідальність за якість матеріалів несе Виконавець.
Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
У разі неякісного надання робіт та використання неякісних матеріалів, Виконавець зобов’язується протягом 5-ти робочих днів усунути недоліки, з моменту пред’явлення Замовником претензії.
Гарантійний строк проведених робіт та використаних матеріалів становить 2 роки.
Строк виконання робіт протягом 39 календарних днів з моменту підписання договору.
Кількісні та технічні характеристики вказано у дефектному акті, який знаходиться у Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 найменувань
Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ м. Виноградів, вул.Миру, 41, Закарпатської обл. 90300 (пересувні відділення поштового зв'язку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до до Договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 17:21
СП_поточного ремонту приміщення ВПЗ м. Виноградів .docx.zip

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-19-009020-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Спецбудкомплект-Хуст, Код ЄДРПОУ:22088515
Дата подання: 04 вересня 2020 14:30
кошторис згідно ціни аукціону по ВПЗ м.Виноградів
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 14:45
У даній вимозі Вами ненадано жодних документів
Номер вимоги: UA-2020-08-19-009020-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Спецбудкомплект-Хуст, Код ЄДРПОУ:22088515
Дата подання: 04 вересня 2020 14:58
кошторис в форматі xls по ВПЗ м.Виноградів
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 15:20
Шановний учасник! Вашу вимогу задоволено, а документи прийнято.
Номер вимоги: UA-2020-08-19-009020-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Спецбудкомплект-Хуст, Код ЄДРПОУ:22088515
Дата подання: 04 вересня 2020 15:12
підписаний кошторис по ВПЗ м.Виноградів
Переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
1. Підписаний Розрахунок вартості пропозиції (цінової пропозиції) (в т.ч. з урахуванням результатів аукціону)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 15:23
Шановний учасник! Вашу вимогу задоволено, а документи прийнято.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спецбудкомплект-Хуст 271 000,00
UAH з ПДВ
271 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спецбудкомплект-Хуст

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спецбудкомплект-Хуст
#22088515
Переможець 271 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 11:19

Документи

03 вересня 2020 11:19
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:19
Rishennia UO 2 pro namir ukl dohovoru.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Спецбудкомплект-Хуст
#22088515
271 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2020 11:19
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:19
Rishennia UO 2 pro namir ukl dohovoru.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:03
949.zip укладений
05 січня 2021 17:02
949.pdf укладений
05 січня 2021 17:02
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 11:04
Dohovir Vynohradiv.zip укладений
09 вересня 2020 11:03
Dohovir Vynohradiv.pdf укладений
09 вересня 2020 11:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 271 000,00
UAH