Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання територій загального користування
Очікувана вартість
200 805,00 UAH
UA-2020-08-19-007561-a 32d0b6dfa9ed45da8a24a19ad5a64a3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаршун

+380678984628 cmzakypki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052560
Вебсайт: http://vykonkom-tsmkr.gov.ua
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Контактна особа: Марина Шаршун
+380678984628
cmzakypki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 17:13
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 17:13
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:29
Очікувана вартість: 200 805,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 004,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання територій загального користування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Центрально-Міський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця, вказаний у реквізитах даного Договору, в розмірі 100% вартості фактично наданих послуг, не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту (актів) наданих послуг. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Послуги з утримання територій загального користування (відповідний код - 90610000-6) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 17:38
Додаток 8 Запропонована форма довідки зміни.doc
19 серпня 2020 15:50
Додаток 8 Запропонована форма довідки.doc
28 серпня 2020 17:38
Додаток 7 Документи, які повинен надати переможець.docx
19 серпня 2020 15:50
Додаток 7 Документи, які повинен надати переможець.docx
28 серпня 2020 17:38
Перелік змін, що вносяться.doc
28 серпня 2020 17:38
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
19 серпня 2020 15:50
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
28 серпня 2020 17:38
Оголошення зміни.pdf
19 серпня 2020 15:50
Оголошення.pdf
28 серпня 2020 17:38
ТД послуги з утримання тер загального корист зміни.docx
19 серпня 2020 15:50
ТД послуги з утримання тер загального корист.docx
28 серпня 2020 17:38
Додаток 6 Проєкт договору зміни.doc
19 серпня 2020 15:50
Додаток 6 Проєкт договору .doc
28 серпня 2020 17:38
Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17 Закону.docx
19 серпня 2020 15:50
Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17 Закону.docx
28 серпня 2020 17:38
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії зміни.docx
19 серпня 2020 15:50
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx
28 серпня 2020 17:38
Додаток 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характериистики.docx
19 серпня 2020 15:50
Додаток 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характериистики.docx
28 серпня 2020 17:38
Додаток 5 лист-згода на обробку персональних даних.doc
19 серпня 2020 15:50
Додаток 5 лист-згода на обробку персональних даних.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯНКО НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА" 150 603,75
UAH з ПДВ
150 603,75
UAH з ПДВ
Документи
ФІзична особа-підприємець Савчук Валентина Сергіївна 158 569,67
UAH з ПДВ
158 569,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 17:06
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:01
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 17:01
Дотримання правил.pdf
04 вересня 2020 17:01
Документи учасника.pdf
04 вересня 2020 17:01
Додаток 4 ст.17.pdf
04 вересня 2020 17:01
Додаток 3.pdf
04 вересня 2020 17:01
Довідка про об'єднання.pdf
04 вересня 2020 17:01
Довідка про ліцензію.pdf
04 вересня 2020 17:01
довідка до Дод. 6.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 13:56
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:55
Довідки.pdf
21 вересня 2020 13:55
Договір..pdf
21 вересня 2020 13:55
Dovidka_20251605500070562452.pdf.p7s
21 вересня 2020 13:55
Довідка податкова.pdf
21 вересня 2020 13:55
МВС Dovidka_20251605500070562452.pdf
02 вересня 2020 16:20
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:13
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯНКО НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА"

ФІзична особа-підприємець Савчук Валентина Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЯНКО НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА"
#2761317287
Відхилено 150 603,75
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 16:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 16:01
ФІзична особа-підприємець Савчук Валентина Сергіївна
#2890908148
Переможець 158 569,67
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:23

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 невідповідність в інформації про наявність працівників в учасника. В листі від 28.08.2020 №08/3 зазначено, що ФОП Янко Н.А. гарантує, що має можливість залучити необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, тоді як згідно п 2.1 додатку 3 до тендерної документації учаснику необхідно було підтвердити наявність у неї працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, яких планується залучати до надання послуг, що є предметом закупівлі замовника; 1.2 невідповідність в інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази в учасника. В листі від 28.08.2020 №08/3 ФОП Янко Н.А. гарантує, що має можливість залучити необхідну кількість обладнання та матеріально-технічної бази для своєчасного та якісного надання послуг, які є предметом закупівлі 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з утримання територій загального користування), тоді як згідно п 1.1 додатку 3 до тендерної документації необхідно було підтвердити наявність у неї обладнання, матеріально-технічної бази достатньої для якісного та своєчасного надання послуг, які є предметом закупівлі замовника; 1.3 відсутність гарантійного листа в довільній формі про те, що працівники, які будуть залучені безпосередньо до надання послуг, будуть забезпечені учасником спецодягом у повній мірі, що передбачено п 1.2 додатку 3 до тендерної документації; 1.4 відсутність аналогічного договору за предметом закупівлі замовника (оригінал або копія), що передбачено п 3.1 додатку 3 до тендерної документації; 1.5 відсутність позитивного листа-відгуку про виконання вищезазначеного договору, із зазначенням стану його виконання (виконаний/ частково виконаний), що передбачено п 3.2 додатку 3 до тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку в довільній формі із зазначенням про наявність у ФОП Янко Наталі Анатоліївни працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, яких планується залучати до надання послуг, що є предметом закупівлі замовника (підтвердити наявність таких працівників); - довідку в довільній формі із зазначенням про наявність у ФОП Янко Наталі Анатоліївни обладнання, матеріально-технічної бази достатньої для якісного та своєчасного надання послуг, які є предметом закупівлі замовника (підтвердити наявність такого обладнання, матеріально-технічної бази); - гарантійний лист у довільній формі, із зазначенням про те, що працівники, які будуть залученні безпосередньо до надання послуг, будуть забезпеченні ФОП Янко Наталею Анатоліївною спецодягом у повній мірі; - аналогічний договір за предметом закупівлі замовника (оригінал або копія); - позитивний лист-відгук про виконання вищезазначеного договору, із зазначенням стану його виконання (виконаний/частково виконаний).

Документи

11 вересня 2020 16:00
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:30
Протокол № 89.pdf
07 вересня 2020 13:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІзична особа-підприємець Савчук Валентина Сергіївна
#2890908148
158 569,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:47
Договір № 145.pdf укладений
01 жовтня 2020 16:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 158 569,67
UAH