Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового фонду (капітальний ремонт конструктивних елементів житлового будинку) по Торговій площі,1/11 у місті Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 019 895,20 UAH
UA-2020-08-19-004967-c d06118cf9b424a3c8b37ce2acf42fecf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Павлюк

380989695078 pavliuk_l@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Лілія Павлюк
380989695078
pavliuk_l@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 019 895,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Очікувана вартість Виконання робіт до 15 грудня 2021 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового фонду (капітальний ремонт конструктивних елементів житлового будинку) по Торговій площі,1/11 у місті Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Торгова площіа 1/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" 993 228,68
UAH з ПДВ
993 228,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 19:06
Електронний підпис
28 серпня 2020 19:04
Довідка_МТБ.pdf
28 серпня 2020 19:02
Довідка_працівники.pdf
28 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:36
117.imd
28 серпня 2020 16:34
підсумкова відомість.PDF
28 серпня 2020 16:34
локальн ий кошторис.PDF
28 серпня 2020 16:33
зведений кошторис.PDF
28 серпня 2020 16:33
договірна ціна.PDF
28 серпня 2020 16:33
свідоцтво підіймач.PDF
28 серпня 2020 12:39
статут.pdf
28 серпня 2020 12:39
наказ ДСНС № 263.pdf
28 серпня 2020 12:39
Тарасенко диплом.pdf
28 серпня 2020 12:39
Свідоцтво автокран.pdf
28 серпня 2020 12:39
Наказ № 8-К Бугаєць.pdf
28 серпня 2020 12:39
дозвiл_на_роботи.pdf
28 серпня 2020 12:39
Волошин Диплом юрист.pdf
28 серпня 2020 12:39
наказ № 1-к директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"
#42654473
Переможець 993 228,68
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:13

Документи

31 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:10
протокол 115.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"
#42654473
993 228,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:10
протокол 115.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 14:33
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 14:33
1298-3.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 11:38
1298-2.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 11:28
1298-1.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:45
1298.pdf укладений
11 вересня 2020 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п. 3.1. договору № 1298/2020 від 11.09.2020 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1298/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку виконання робіт Зміна терміну дії договору - до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 1298/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1298/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 990 868,78
UAH (в тому числі ПДВ 165 144,80 UAH)