Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту покрівлі в школі № 29 за адресою: вул. Калнишевського, 3-А міста Києва)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-08-19-004780-c 73f835116f184718bb222d465efe9c4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Кожина Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Альона Кожина Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 15:46
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг місто Київ вул. Калнишевського, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.10.2020 року
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту покрівлі в школі № 29 за адресою: вул. Калнишевського, 3-А міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 16:23
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:22
ТД поточний ремонт 29.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-12-000012 ● ba61d149ad124305bcd48b09f766f450
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

09.10.2020 № 206

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-19-004780-c, ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, яка проводиться УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом припинення зобов'язань з дотриманням вимог законодавств , зокрема укладено з ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" Додаткову угоду №1 від 05 листопада 2020 року (яку опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу у спосіб та строк відповідно ЗУ "Про публічні закупівлі") до Договору 267-П від 24.09.2020 року на припинення всіх зобов'язань за зазначеним договором. Просимо прийняти дії щодо розірвання договору, як заходи щодо усунення порушень встановлених в ході моніторингу.

2020-11-05 17:40:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 698 355,89
UAH з ПДВ
698 355,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 699 457,54
UAH з ПДВ
699 457,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 10:22
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:49
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:48
Банківська гарантія.rar
03 вересня 2020 12:48
8 Інші документи.rar
03 вересня 2020 12:48
4 Технічні вимоги.rar
03 вересня 2020 12:48
Додаток 1 Таблиця 2.rar

Публічні документи

03 вересня 2020 15:04
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:03
8. Інші документи.rar
03 вересня 2020 15:03
6. Проект договору.rar
03 вересня 2020 15:03
5. Повноваження.rar
03 вересня 2020 15:03
1. Пропозиція школа 29.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 698 355,89
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 09:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
698 355,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 15:50
267-П договір.pdf укладений
24 вересня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 17:35
Додаткова угода № 267-П.pdf укладений
05 листопада 2020 17:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 697 355,89
UAH (в тому числі ПДВ 116 225,98 UAH)
Причини розірвання договору: Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом припинення зобов'язань з дотриманням вимог законодавства.