Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стрічка двостороння спінена основа HTOOLS 10м/19х1мм; ФУМ лента KOER PRO 15м/0.2х19мм WATER
Очікувана вартість
130,18 UAH
UA-2020-08-19-003933-c 0d25d06673d74892a64b22706f99e95f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Гершанович-Попкова Станіславівна

380577252977 shev_adm@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459172
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., Харків, просп. Науки, 17-А
Контактна особа: Неля Гершанович-Попкова Станіславівна
380577252977
shev_adm@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Технічні та якісні характеристики визначені згідно з умовами Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
стрічка двостороння спінена основа HTOOLS 10м/19х1мм; ФУМ лента KOER PRO 15м/0.2х19мм WATER
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська область, Харків, вул.Клочківська, буд. 119-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник перераховує на поточний рахунок Продавця грошові кошти в сумі, зазначеній у видатковій накладній, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати, вказаної в накладній при отриманні Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 серпня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДМЕН"
#32031768
Переможець 130,18
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 15:12

Документи

19 серпня 2020 15:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:15
Договір.pdf укладений
19 серпня 2020 15:14