Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Машини для виробництва текстильних виробів (Пральні машини 42716120-5 (МАШИНА ПРАЛЬНА ПРОМИСЛОВА - 1 шт.) 42710000-6»
Очікувана вартість
137 000,00 UAH
UA-2020-08-19-002696-c dd52062d5719478a88e97bd20b91b807
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко Людмила Михайлівна

380978834039 romny_srb@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Захарченко Людмила Михайлівна
380978834039
romny_srb@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 13:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 137 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
«Машини для виробництва текстильних виробів (Пральні машини 42716120-5 (МАШИНА ПРАЛЬНА ПРОМИСЛОВА - 1 шт.) 42710000-6»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42710000-6 — Машини для виробництва текстильних виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 банківських днів з дня фактичного постачання товару на адресу Покупця. Відповідно до пункту 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, виникнення бюджетних зобов’язань за цим Договором можливо тільки при наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, оскільки згідно частини четвертої статті 48 Бюджетного кодексу України зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 13:28
ОГОЛОШЕННЯ.doc
19 серпня 2020 13:28
комерційна пропозиція.docx
19 серпня 2020 13:27
Технічні вимоги.doc
19 серпня 2020 13:27
кваліфікаційні критерії.docx
19 серпня 2020 13:26
проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Білозерцев Микола Микитович 137 000,00
UAH з ПДВ
137 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Білозерцев Микола Микитович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Білозерцев Микола Микитович
#1964914596
Переможець 137 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 11:33

Документи

31 серпня 2020 11:32
протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Білозерцев Микола Микитович
#1964914596
137 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 11:32
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:19
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 13:14
дод.уг. 1.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 12:23
дог. 515.pdf укладений
04 вересня 2020 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою сторін зменшити суму договору № 515 від 4 вересня 2020 р. на придбання машинки пральної промислової на суму 10000,00 грн. (Десять тисяч грн. 00 коп.). 2. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: „ Ціна Договору становить 127000,00 грн. (Сто двадцять сім тисяч 00 коп.) без ПДВ.” 3. Усі інші умови Договору , не змінені в цій Додатковій угоді, залишаються чинними у редакції, викладеній у Договорі. 4. Цю Додаткову угоду складено українською мовою в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, для кожної із Сторін і становлять невід’ємну частину Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: № 515
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 127 000,00
UAH