Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів та ремонт супутньої офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів до принтерів). (ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
29 700,00 UAH
UA-2020-08-19-001853-a c1fe1ef9c33a4f2eb5f623b1d897ee04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Гринишин

+380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі тернопільської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01192220
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Вячеслава Чорновола,1
Контактна особа: Петро Гринишин
+380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 14:52
Очікувана вартість: 29 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 148,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі :Заправка картриджів:
1. Назва принтера, Pantum P2507,Тип картриджа Pantum PC-211E (із заміною чіпа) - 50313200-4; Назва принтера БФП Brother DCP-2500DR Тип картриджа DR-2335 - 50313200-4;Назва принтера XeroxWorkCentre 3215V_NI (із заміною чіпа) Тип картриджа 106R02775 та 106R02777 (із заміною чіпа) - 50313200-4; Назва принтера XeroxWorkCentre 3220DN (із заміною чіпа),Тип картриджа 106R01487 (із заміною чіпа) - 50313200-4;
Назва принтера HP LaserJet Pro400 Тип картриджа CF 280A - 50313200-4.
Відновлення картриджів:
Назва принтера БФП Brother DCP-2500DR, Тип картриджа DR-2335, Найменування послуг: Заміна фотобарабана - 50313000-2, Заміна магнітного вала - 50313000-2; Заміна леза очищення 503130000-2; заміна леза дозування- 50313000-2, Заміна вала первинного заряда - 50313000-2. Назва принтера XeroxWorkCentre 3215V_NI Тип картриджа 106R02775 та 106R02777, Заміна фотобарабана (із заміною чіпа)- 50313000-2, Заміна магнітного вала- 50313000-2, Заміна леза очищення - 50313000-2, заміна леза дозування - 50313000-2, Заміна вала первинного заряда- 50313000-2. Назва принтера XeroxWorkCentre 3220 Тип картриджа 106R01487. Заміна фотобарабана (із заміною чіпа)- 50313000-2, Заміна магнітного вала- 50313000-2, Заміна леза очищення - 50313000-2, заміна леза дозування - 50313000-2, Заміна вала первинного заряда- 50313000-2. Назва принтера Pantum P2507 Тип картриджа Pantum PC-211E Заміна фотобарабана - 50313000-2, Заміна магнітного вала - 50313000-2; Заміна леза очищення 503130000-2; заміна леза дозування- 50313000-2, Заміна вала первинного заряда - 50313000-2. Назва принтера HP LaserJet Pro400 Тип картриджа CF 280A , Заміна фотобарабана - 50313000-2, Заміна магнітного вала - 50313000-2; Заміна леза очищення 503130000-2; заміна леза дозування- 50313000-2, Заміна вала первинного заряда - 50313000-2.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка картриджів та ремонт супутньої офісної техніки (відновлення катриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46025, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, майдан Привокзальний,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг з додатком щодо деталізації послуг та надання рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 10:28
Тендерна документація..docx
19 серпня 2020 10:28
Tenderna dokumentatsiia..zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОВНІЧ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 24 928,00
UAH з ПДВ
24 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА 28 397,00
UAH з ПДВ
28 397,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 20:37
Електронний підпис
02 вересня 2020 20:35
Пропозиція.pdf
02 вересня 2020 20:35
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:47
Dovidka_20269547730710134569.pdf
05 жовтня 2020 15:47
Dovidka_20269547730710134569.pdf.p7s
05 жовтня 2020 09:41
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:40
Цінова пропозиція.pdf.p7s
30 вересня 2020 15:40
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 20:27
Електронний підпис
02 вересня 2020 20:26
Кваліфікаційні вимоги.pdf
02 вересня 2020 20:26
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОВНІЧ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОВНІЧ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#3134013405
Рішення скасоване 24 928,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 10:04
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОВНІЧ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#3134013405
Відхилено 24 928,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 10:09
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
Переможець 28 397,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 12:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

22 вересня 2020 10:09
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:07
PROTOKOL rozghliadu.zip
22 вересня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА #2283203183

№ рішення у справі

63/45-р/к

Дата рішення у справі

20.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
28 397,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:11
Dodatkova uhoda 20 v2 - zapravka_compressed.zip зміни до договору
31 грудня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 15:48
3100488 - zapravka_compressed Договір.zip укладений
15 жовтня 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч.6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», укласти цю Додаткову угоду на продовження строку дії Договору від 12.10.2020 №3100488 щодо надання Послуг заправки картриджів та ремонту супутньої офісної техніки (заправка та відновлення картриджів) Код ДК 021:2015 – 50310000-1 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, зазначеної в Договорі. 2. Внести зміни до пункту 3.1 розділу «3. Ціна Договору та порядок розрахунків», виклавши його в новій редакції: «Загальна вартість Договору складає 34014,00 грн (тридцять чотири тисячі чотирнадцять гривень 00 коп.) без ПДВ.» 3. Внести зміни до пункту 9.1 розділу «9. Строк дії Договору», виклавши його в новій редакції: «Цей Договір набуває чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до 31 травня 2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором в частині розрахунків.» 4. Внести зміни до розділу «Кількість послуг» Додатку 1 до Договору від 12.10.2020 № 3100488, виклавши його в новій редакції: 5. Внести зміни в Додаток 2 до Договору від 12.10.2020 № 3100488, виклавши його в новій редакції: 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з 01 січня 2021 року та діє до повного використання коштів за даною додатковою угодою, але не довше 31 травня 2021 року. 7. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 3100488
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 22 183,00
UAH