Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у с. Стобихівка Камінь-Каширського району Волинської області"
Очікувана вартість
126 626 268,00 UAH
UA-2020-08-19-000495-a 75eba79103b34939be9b2f3dd0ec5626
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 09:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 14:20
Очікувана вартість: 126 626 268,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 266 262,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 633131.34 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у с. Стобихівка Камінь-Каширського району Волинської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44575, Україна, Волинська область, Камінь-Каширський район, с.Стобихівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 09:08
Додаток 13. Технічна частина.doc
19 серпня 2020 09:08
Додаток 12. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc
19 серпня 2020 09:08
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000063 ● ebe8b7980d1444e393e8dd61787eeb39
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
72 UA-2020-08-19-000495-a 19.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-22 11:19:53

Заперечення до висновку про результати моніторингу

Ознайомившись із висновком Державної аудиторської служби України (надалі – Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у с. Стобихівка Камінь-Каширського району Волинської області (№ закупівлі UA-2020-08-19-000495-a) від 15 жовтня 2020 року, відповідно до п.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо наступні заперечення до висновку.
1. У висновку зазначено, що Замовником нібито порушено вимоги п.9 ч.2 ст. 21 Закону, щодо не зазначення в оголошенні інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Департамент не погоджується із висновком у даній частині у зв’язку із тим, що на момент оголошення процедури закупівлі (станом на 19.08.2020) розділ «Забезпечення тендерних пропозицій» повноцінно не реалізовано в електронній системі закупівель як це вимагається Законом України «Про публічні закупівлі», тому у замовника не було технічної можливості зазначити інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Проте необхідна інформація щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій зазначена Замовником у пункті 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю.
2. У висновку зазначено, що у довідці наданої учасником відсутня інформації про наявність машин, механізмів, обладнання та устаткування, визначених у пунктах 33, 43, 75, 76, 80 та 81 підсумкової відомості ресурсів та про відсутність достатньої кількості машин та механізмів.
Надаємо наступні аргументовані заперечення щодо даної частини висновку.
Учасником, товариством з обмеженою відповідальністю «Житлобуд-2» (надалі
ТОВ «Житлобуд-2») на виконання пункту 1 розділу ІІ, додатку 2 тендерної документації Замовника, у складі пропозиції було надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації № 165/18 від 03 вересня 2020 року.
Дана довідка відповідає Додатку 3, яка складена на фірмовому бланку та містить перелік обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, зазначених у технічній частині тендерної документації. До довідки включені ті механізми, обладнання, устаткування та інше, що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті та при розрахунках договірної ціни, зокрема:
- Обладнання вказане у пункті 33. Підсумкової відомості ресурсів «Котки дорожні самохідні вібраційні гладко вальцеві, маса 13 т.» за своїми технічними характеристиками відповідає обладнанню зазначеному у п.11 (орендоване) Довідки № 165/18 «Каток вібраційний, марка LIUGONG CLG 612H, двигун 78444301».
- Обладнання вказане у пункті 43. Підсумкової відомості ресурсів «Насосні станції електричні стаціонарні, подача 50 м3/год., напір 50 м.» за своїми технічними характеристиками відповідає обладнанню зазначеному у п.16 (власне) Довідки № 165/18 «Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів (НОЭ60-6)».
- Обладнання вказане у пункті 75. та 76. Підсумкової відомості ресурсів «Перфаратор пневматичний» та «Перфаратор електричний» за своїми технічними характеристиками відповідає обладнанню зазначеному у п.22 (власне) Довідки № 165/18 «Машини свердлильні електричні (Bosch GBH2-26DFR)».
- Обладнання вказане у пункті 80 та 81 Підсумкової відомості ресурсів «Трамбівки електричні (працює від пересувної електростанції)» та «Трамбівки пневматичні при роботі від компресора» за своїми технічними характеристиками відповідає обладнання зазначеному у п.18 (власне) Довідки № 165/18 «Віброущільнювачі (HZR-160» Masalta MSH16, AVANT).
Разом з тим, зазначаємо, що згідно Додатку 3 тендерної документації, учаснику потрібно зазначити будівельні машини та механізми які будуть використовуватись при виконані робіт на об’єкті та при розрахунку договірної ціни.
Окрім того у Додатку 3 до тендерної документації та Примітках, не вказано, що кількість одиниць техніки у довідці та підсумковій відомості ресурсів повинна співпадати.
У довідці № 165/18 учасник – ТОВ «Житлобуд-2» вказав машини та механізми, зокрема бульдозер (ДТ-75), екскаватори одноковшеві (Борекс2203, JCB 4CX), навантажувачі одноковшеві (УН-180, CASE 95XT) та трактора (ЮМЗ-6) які буде використовувати під час будівництва об’єкта.
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що учасник зазначив усю необхідну інформацію, як це вимагалось тендерною документацією Замовника, тому підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Житлобуд-2» були відсутні, а оголошення про дану закупівлю подано у відповідності до вимог Закону згідно наданих технічних можливостей системи Прозорро.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині оприлюднення інформації про закупівлю (пункт 9 частини другої статті 21 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі опублікованого 15 жовтня 2020 року
Дата публікації: 29 жовтня 2020

Документи:

23 листопада 2020 14:30
Електронний підпис
23 листопада 2020 14:28
Ухвала від 16.11.2020 № 640-27124-20.pdf
29 жовтня 2020 09:29
вих_1950-20 Позовна заява.pdf
29 жовтня 2020 09:29
Опис.pdf
23 листопада 2020 14:30
Електронний підпис
29 жовтня 2020 09:30
Електронний підпис
23 листопада 2020 14:28
Ухвала від 16.11.2020 № 640-27124-20.pdf
29 жовтня 2020 09:29
вих_1950-20 Позовна заява.pdf
29 жовтня 2020 09:29
Опис.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" 111 515 838,00
UAH з ПДВ
111 515 838,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" 126 572 064,18
UAH з ПДВ
126 572 064,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 11:37
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:34
Довідка з податкової.pdf.p7s
24 вересня 2020 11:34
Довідка з податкової.pdf
18 вересня 2020 12:55
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:51
11. прибуток 2003_removed.pdf.p7s
18 вересня 2020 12:51
11. прибуток 2003_removed.pdf
18 вересня 2020 12:51
7. Аналіз цін.pdf.p7s
18 вересня 2020 12:51
7. Аналіз цін.pdf
11 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:54
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:53
Свидетельство УБІБ.zip
04 вересня 2020 12:53
28. Довідка про Дод.13.pdf.p7s
04 вересня 2020 12:53
28. Довідка про Дод.13.pdf
04 вересня 2020 12:53
27 розрахунок ЗП ПО ФІРМІ.pdf
04 вересня 2020 12:53
25. Локальні кошториси.pdf.p7s
04 вересня 2020 12:53
25. Локальні кошториси.pdf
04 вересня 2020 12:53
24. ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf.p7s
04 вересня 2020 12:53
24. ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
04 вересня 2020 12:53
17. довідка про субпідряд.pdf
04 вересня 2020 12:53
16.1 Волиньпожсервіс.pdf.p7s
04 вересня 2020 12:53
16.1 Волиньпожсервіс.pdf
04 вересня 2020 12:53
7.6 Позитивні відгуки.pdf.p7s
04 вересня 2020 12:53
7.6 Позитивні відгуки.pdf
04 вересня 2020 12:53
7.4 Осівці дог №372-р7 2018 р.pdf
04 вересня 2020 12:53
7.1.1 ВЕРБКА 2016 р_compressed (1).pdf
04 вересня 2020 12:53
7.1 ВЕРБКА 2016 р_compressed (1) (1).pdf
04 вересня 2020 12:53
2.1.Наказ про пизначення-1.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 15:14
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:14
Локальні кошториси ч. 2.pdf
03 вересня 2020 15:14
Локальні кошториси ч. 1.pdf
03 вересня 2020 15:14
Договірна ціна.pdf
03 вересня 2020 15:14
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2020 15:14
Банківська ліцензія.7z
03 вересня 2020 15:14
Витяг із Статуту.7z
03 вересня 2020 15:14
Наказ Фролова Ю.М.7z
03 вересня 2020 15:14
Гарантія 7725-20.7z
03 вересня 2020 15:14
Довідка згідно ч. 2 ст. 17.pdf
03 вересня 2020 15:14
Відгук Білин.pdf
03 вересня 2020 15:14
Аналогічний договір.pdf
03 вересня 2020 15:14
Ліцензія з додатком.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"
#01274350
Переможець 111 515 838,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 08:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 12:22

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.2. Невідповідність у документі, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації. 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учасник процедури закупівлі ТзОВ «Житлобуд - 2» повинен надати: 1. Оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4 до тендерної документації, із зазначенням необхідної інформації, а саме спеціальності працівників робітничих професій (№ з/п.4-6, 9-11, 14, 16, 18, 21-23, 25, 30, 32-34, 36, 37, 40, 41, 43, 47- 49, 50, 52, 53, 56, 59, 60, 62, 64, 67- 69, 73, 75, 77, 79, 80, 83, 85, 88, 89, 91, 92, 94, 99, 101, 104, 106, 109, 110, 116).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"
#01274350
111 515 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 10:38
дод угода №13 Стобихівка від 15.12.2023р.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 10:36
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2023 09:41
дод угода №12 Стобихівка від 24.11.23.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 09:40
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2023 10:45
дод угода №11 23.10.23.pdf зміни до договору
23 жовтня 2023 09:42
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2023 16:09
№ 10 10.10.2023.pdf зміни до договору
10 жовтня 2023 15:58
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2023 11:22
додаткова угода 8 стобихівка.pdf зміни до договору
17 липня 2023 11:21
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 10:10
Дод.угода №7 від 27.12.2022.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 10:07
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 14:36
ДУ №6 від 14.12.2021.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 16:25
Дод. угода №4 від 26.08.2021.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 09:41
Дод.угода №3 від 07.07.2021.pdf зміни до договору
07 липня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 10:16
Договір № 22-20 від 02.10.2020.pdf укладений
05 жовтня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2022 року. Коригування календарного графіка виконання робіт. Викладення орієнтовного графіка фінансування в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 15.2 Договору, Додатку №1 - Орієнтовний план фінансування підрядних робіт.
Номер договору про закупівлю: 22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Договірної ціни до Договору без зміни загальної вартості ціни Договору. Ціна Договору після внесення змін - 111 515 838,00 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023. Продовження терміну виконання робіт до 31.12.2023. Коригування календарного графіку виконання робіт (Додаток №2 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в орієнтовний план фінансування
Номер договору про закупівлю: 22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в орієнтовний план фінансування
Номер договору про закупівлю: 22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Відкоригувати договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML