Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Індикатор для контролю парової стерилізації, смужки індикаторні рН, смужки діагностичні для аналізатора сечі Н10, папір фільтрувальний, тест-полоска для виявлення антитіл до гепатиту В.)
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2020-08-19-000290-b ● 3bbac5476b9b4cdcbd72fe9f2b030998
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська комунальна лікарня №3" Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001334 |
Місцезнаходження: | 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Волинська 40 |
Контактна особа: |
Атаманчук Світлана Михайлівна +380671705171 svetylchukm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2020 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2020 11:42 |
Очікувана вартість: | 10 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 уп
Індикатор хімічний одноразового застосування для контролю парової стерилізації, тип "Медтест" або еквівалент 120 С - 45 хв (зовнішній контроль) № 1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 35362 — Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації
50 уп
Смужки індикаторні рН-тест (5-9 рН) №50 тип "Норма" або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30226 — Швидкий випробувальний пристрій сечі, багатокомпонентний
10 уп
Смужки діагностичні типу UrineRS або еквівалент, модель Н-10 для аналізатора сечі Dirui H 50 №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 54514 — Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
20 уп
Тест-полоска для виявлення антитіл до гепатиту В типу HBsAg-S-Cart-Dac або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30830 — Швидкий тестовий пристрій для ідентифікації поверхневого антигену вірусу гепатиту В (HBsAg)
1 кг
Папір фільтрувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 45522 — Папір для збирання / транспортування біологічних рідин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату Товару Постачальнику протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання товару на підставі виставлених видаткових накладаних. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів.У разі затримки фінансування діяльності Покупця розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 5 робочих днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 09:07 |
Оголошення про закупівлю.docx | |
19 серпня 2020 09:45 |
ДОГОВІР.doc | |
19 серпня 2020 09:45 |
цінова пропозиція.doc |
21 серпня 2020 09:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 серпня 2020 09:07 |
Оголошення про закупівлю.docx
|
|||
19 серпня 2020 09:45 |
ДОГОВІР.doc
|
|||
19 серпня 2020 09:45 |
цінова пропозиція.doc
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ #3439711110 |
Переможець |
6 299,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 10:05
|
Протокол | укладений |
12 січня 2021 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 09:40
|
Договір | укладений |
14 вересня 2020 09:38
|