Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Індикатор для контролю парової стерилізації, смужки індикаторні рН, смужки діагностичні для аналізатора сечі Н10, папір фільтрувальний, тест-полоска для виявлення антитіл до гепатиту В.)
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2020-08-19-000290-b 3bbac5476b9b4cdcbd72fe9f2b030998
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Атаманчук Світлана Михайлівна

+380671705171 svetylchukm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська комунальна лікарня №3" Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02001334
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Волинська 40
Контактна особа: Атаманчук Світлана Михайлівна
+380671705171
svetylchukm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2020 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:42
Очікувана вартість: 10 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 уп
Індикатор хімічний одноразового застосування для контролю парової стерилізації, тип "Медтест" або еквівалент 120 С - 45 хв (зовнішній контроль) № 1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 35362 — Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації
50 уп
Смужки індикаторні рН-тест (5-9 рН) №50 тип "Норма" або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30226 — Швидкий випробувальний пристрій сечі, багатокомпонентний
10 уп
Смужки діагностичні типу UrineRS або еквівалент, модель Н-10 для аналізатора сечі Dirui H 50 №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 54514 — Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
20 уп
Тест-полоска для виявлення антитіл до гепатиту В типу HBsAg-S-Cart-Dac або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30830 — Швидкий тестовий пристрій для ідентифікації поверхневого антигену вірусу гепатиту В (HBsAg)
1 кг
Папір фільтрувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Волинська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 45522 — Папір для збирання / транспортування біологічних рідин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару Постачальнику протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання товару на підставі виставлених видаткових накладаних. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів.У разі затримки фінансування діяльності Покупця розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 5 робочих днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 09:07
Оголошення про закупівлю.docx
19 серпня 2020 09:45
ДОГОВІР.doc
19 серпня 2020 09:45
цінова пропозиція.doc
21 серпня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 09:07
Оголошення про закупівлю.docx
19 серпня 2020 09:45
Оголошення про закупівлю.docx
19 серпня 2020 09:45
ДОГОВІР.doc
19 серпня 2020 09:45
цінова пропозиція.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ 6 299,00
UAH з ПДВ
6 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА" 7 907,60
UAH з ПДВ
7 907,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 10:20
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:19
ДОГОВІР_.pdf
31 серпня 2020 10:19
цінова пропозиція_.pdf
31 серпня 2020 10:07
Ексдіа .pdf
31 серпня 2020 10:06
Полоски (3).pdf
31 серпня 2020 10:06
Тест-полоски (12).pdf
31 серпня 2020 10:06
Норма__.pdf
31 серпня 2020 09:59
ДОГОВІР.pdf
31 серпня 2020 09:56
цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2020 09:49
МТБ.pdf
31 серпня 2020 09:49
Санкції.pdf
31 серпня 2020 09:49
Довідки_17_Закон.pdf
31 серпня 2020 09:48
SSP.pdf
31 серпня 2020 09:48
ProFOP_.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:54
Технічна частина 1.pdf
28 серпня 2020 15:54
Тендерна документація.PDF
28 серпня 2020 15:54
документи на товар.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ

ФОП "АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
#3439711110
Переможець 6 299,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 10:06

Документи

03 вересня 2020 10:06
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:05
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
#3439711110
6 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2020 10:06
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:05
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:05
Протокол укладений
12 січня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 09:40
Договір укладений
14 вересня 2020 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 299,00
UAH