Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ" |
Код ЄДРПОУ: | 31325005 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 14 |
Контактна особа: |
Артем Шмагалов +380988920564 lawyerdpabi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2020 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2020 22:12 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2020 22:12 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2020 11:56 |
Очікувана вартість: | 32 799 595,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 327 995,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 163997.97 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2020 22:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2020 22:10 |
Зміни до ТД 2.docx | |
31 серпня 2020 22:10 |
ТД Тульчин лікарня зі змінами 2.doc | |
21 серпня 2020 10:43 |
Зміни до ТД.docx | |
21 серпня 2020 10:43 |
ТД Тульчин лікарня зі змінами.doc | |
18 серпня 2020 18:20 |
ТД Тульчин лікарня.doc |
31 серпня 2020 22:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 серпня 2020 22:10 |
Зміни до ТД 2.docx
|
||||||
31 серпня 2020 22:10 |
ТД Тульчин лікарня зі змінами 2.doc
|
||||||
21 серпня 2020 10:43 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
21 серпня 2020 10:43 |
ТД Тульчин лікарня зі змінами.doc
|
||||||
18 серпня 2020 18:20 |
ТД Тульчин лікарня.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
18 серпня 2020 року, Державним підприємством «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (далі – Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету «роботи по об’єкту: «Реконструкція приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги (приймального відділення) І поверху хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тульчинська центральна районна лікарня» Тульчинської районної ради за адресою: вул. Миколи Леонтовича, 114 м.Тульчин, Вінницької області » Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт», ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-18-009001-a .
09 вересня 2020 року відбувся аукціон, за результатами якого свої тендерні пропозиції для участі у даній закупівлі подали наступні учасники:
ТОВ "БК СТАМ":
Первинна пропозиція: 25 880 628,00 UAH з ПДВ
Остаточна пропозиція: 25 880 628,00 UAH з ПДВ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12"
Первинна пропозиція: 29 136 950,00 UAH з ПДВ
Остаточна пропозиція: 29 136 950,00 UAH з ПДВ
ТОВ "ХАЙТЕК БУД"
Первинна пропозиція: 30 250 800,00 UAH з ПДВ
Остаточна пропозиція: 30 250 800,00 UAH з ПДВ
ТОВ "ТБС-ПРОФ"
Первинна пропозиція: 31 159 000,00 UAH з ПДВ
Остаточна пропозиція: 31 159 000,00 UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧА КОМПАНІЯ"
Первинна пропозиція: 31 678 000,00 UAH з ПДВ
Остаточна пропозиція: 31 678 000,00 UAH з ПДВ
ТОВ "МУР"
Первинна пропозиція: 32 042 370,00 UAH з ПДВ
Остаточна пропозиція: 32 042 370,00 UAH з ПДВ
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №53 від 16.09.2020 року, Замовником було прийнято рішення про визначення ТОВ «БК «СТАМ» переможцем.
16.09.2020 року Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БК «СТАМ» в електронній системі закупівель.
Приватне підприємство «Сучасні будівельні технології-12» (далі – ПП «СБТ-12») не погоджується рішенням Замовника, яке викладене в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №53 від 16.09.2020 року та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Позиція ПП «СБТ-12» ґрунтується на наступному:
1. Згідно з Приміткою до Додатку 1 «ТЕХНІЧНА, ЯКІСНА ТА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (технічне завдання)» до тендерної документації, «для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму рекомендуємо Учаснику особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги. За потреби Учасник може звернутися до Замовника для отримання інформації (ознайомлення з проектною документацією), яка буде йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції, яка знаходиться в Виробничо-технічному відділі Депаратменту.
Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, Учаснику в період роз’яснень, зазначеної замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години.
Під час відвідування об’єкта дотримуватись вимог карантину, щодо непоширення коронавірусу COVID 19.
Погодити з Замовником технологічну послідовність виконання робіт. Технологічна послідовність повинна враховувати виконання ремонтно-будівельних робіт, щоб не перешкоджати роботі лікарні та врахувати і забезпечити заходи з дотримання умов карантину, щодо непоширення коронавірусу COVID 19 серед робітників-будівельників, пацієнтів та медичного персоналу.
Отриману від Замовника інформацію, врахувати при підготовці тендерної пропозиції.
Виконання цих вимог повинно бути документально зафіксовано».
Всупереч зазначеним вимогам, тендерна пропозиція ТОВ «БК «СТАМ» не містить жодного документального підтвердження того, що представники ТОВ «БК «СТАМ» відвідували та/або оглядали об’єкт, оцінювали можливість виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 год.
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «СТАМ» відсутні Акт огляду об’єкта та/або Довідка про огляд об’єкта та/або інший документ, який би підтверджував факт виконання вищезгаданої вимоги тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «БК «СТАМ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому повинна бути відхилена Замовником.
Відповідно до абз.2 п.2 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2. Відповідно до п.1 Додатку 4 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону» до тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати Інформаційну довідку, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що необхідного для виконання умов договору, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг).
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «СТАМ» міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вих.№2-20.1 від 07 вересня 2020 року, яка містить 36 позицій машин/механізмів/обладнання.
Проаналізувавши вказану довідку було встановлено, що позиції за номерами 7, 8, 12, 14, 15, 19, 21, 26 - 30 не містять інформації про марку та модель вказаного обладнання.
В свою чергу, обладнання за позиціями №№ 6, 9, 10, 13, 33 не містить інформації про модель вказаного обладнання.
Наголошуємо, що умовами тендерної документації передбачено, інформацію про марку, модель, тип, кількість одиниць та рік випуску повинна бути обов’язково зазначена у Довідці, надання якої передбачено п.1 Додатку 4 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону» до тендерної документації.
Окрім вищевказаного, вважаємо за необхідне повідомити, що ТОВ «БК «СТАМ» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вих.№2-20.1 від 07 вересня 2020 року, зазначає інформацію про наявність наступного власного обладнання:
- Фарборозпилювач/фарбопульт 800/1000 мл – 6 шт.;
- Установка абразивострумної очистки АА-100 – 1 шт.;
- Мотокоса Мінськ МТБ – 1 шт.;
- Лази монтерські по дереву/бетону ЛМ-2/ЛМ-3 – 2 шт.;
- Електроталь тросова 200 кг/ 12 м/ 400 кг/ 6 м 780 Вт – 1 шт.;
- Ключ динамометричний ¾ - 1 шт.
Проте тендерна пропозиція ТОВ «БК «СТАМ» не містить документального підтвердження наявності зазначеного обладнання у власності (або у користуванні) ТОВ «БК «СТАМ», що було передбачено п.1 Додатку 4 до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що відповідно до Підсумкових відомостей ресурсів, які надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «СТАМ», при виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачається використання обладнання і техніки, інформація про які відсутня в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№2-20.1 від 07 вересня 2020 року та в інших документах тендерної пропозиції ТОВ «БК «СТАМ».
Так, відповідно до Підсумкової відомості ресурсів до Локального кошторису № 7-1-2 «Проїзди, тротуари, вимощення», при виконанні робіт, що є предметом закупівлі передбачається використання Котків дорожніх причіпних кулачкових масою 8т, проте Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№2-20.1 від 07 вересня 2020 року не містить інформації про таку техніку, що ставить під сумнів спроможність виконання ТОВ «БК «СТАМ» усіх робіт, що є предметом закупівлі у повному обсязі.
Так само, відповідно до Підсумкової відомості ресурсів до Локального кошторису №2-1-1 «Будівельно-монтажні роботи» передбачено використання верстатів свердлильних, прес-ножиць комбінованих, станків для різання керамічної плитки, пилки дискової електричної. Всупереч зазначеному, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№2-20.1 від 07 вересня 2020 року не містить інформації про таку техніку, що ставить під сумнів спроможність виконання ТОВ «БК «СТАМ» усіх робіт, що є предметом закупівлі у повному обсязі.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТОВ «БК «СТАМ» не відповідає кваліфікаційному критерію – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а тому тендерна пропозиція ТОВ «БК «СТАМ» повинна бути відхилена.
Відповідно до абз.2 п.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
3. Відповідно до п.2 Додатку 4 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону» до тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати довідку про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій, у кількості не меньше 30 (тридцяти) чоловік із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «СТАМ» міститься Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. №3-20.1 від 07 вересня 2020 року.
Проаналізувавши зазначену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. №3-20.1 від 07 вересня 2020 року було встановлено наступне:
- у згаданій довідці за позицією №25 зазначена інформація про Маляра – Король Наталію Анатоліївну, проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «СТАМ» не міститься документального підтвердження взаємовідносин вказаного працівника з ТОВ «БК «СТАМ», а саме відсутня трудова книжка або наказ про цивільно-правова угода або копія наказу про сумісництво/суміщення посад, що було передбачено п.2 Додатку 4 до тендерної документації. Разом з тим, повідомляємо, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «СТАМ» містяться сторінки трудової книжки Король Наталії Антонівни, яка працевлаштована у ТОВ «БК «СТАМ» на посаду маляра.
- у згаданій довідці за позицією №19 зазначена інформація про Монтажника сантехнічних систем устаткування – Вакулича Сергія Івановича. Проте у складі тендерної пропозиції містяться сторінки трудової книжки Вакулича Сергія Івановича, у яких вказано, що цей працівник працює в ТОВ «БК «СТАМ» на зовсім іншій посаді, а саме на посаді Слюсар з виготовлення вузлів і деталей сантехнічних систем, що свідчить про надання ТОВ «БК «СТАМ» недостовірної інформації у складі своєї тендерної пропозиції. Аналогічна ситуація склалася і з працівником, інформація про якого міститься в довідці за позицією №41 – Монтажник систем утеплення будівель, електромонтажник – Павлов Валерій Миколайович. Проте у складі тендерної пропозиції містяться сторінки трудової книжки Павлова Валерія Миколайовича, де зазначено, що вказаний працівник працює в ТОВ «БК «СТАМ» на посаді Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТОВ «БК «СТАМ» не відповідає кваліфікаційному критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а тому тендерна пропозиція ТОВ «БК «СТАМ» повинна бути відхилена.
Відповідно до абз.2 п.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
4. Відповідно до п.2 Додатку 4 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону» до тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, в кількості не меньше 2-х, на підставі яких здійснювалось будівництво об’єктів введених в експлуатацію в 2017, та/або 2018, та/або 2019, та/або 2020 роках, з зазначенням даних для перевірки інформації щодо введення вказаних об’єктів в експлуатацію на веб-порталі Державної архітектурно-будівельної інспекції України. В довідці, також, повинно бути зазначено: повне найменування суб’єкту господарювання, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місце-знаходження, предмет договору, сума договору;
- копії аналогічних договорів, зазначених в інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів, договірна ціна кожного з яких є не меньшою 3 (трьох) мільйонів гривень, з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника), актів виконаних робіт (форма КБ-2);
Для підтвердження факту виконання аналогічного договору Учасник повинен надати оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) не раніше дати оголошення Замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Під аналогічними договорами розуміються договори на виконання робіт, які є співставні за складом та характером робіт роботам, які представлені на торги.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «СТАМ» містяться зокрема:
- Довідка про досвід виконання аналогічного договору (договорів), вих.№5-20.1 від 07 вересня 2020 року;
- Підрядний договір №40 від 14.11.2018 року на виконання робіт по об’єкту «Жданівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Жданова, 43 в с. Війтівці, Хмільницького району – будівництво» (далі – Договір №40);
- Підрядний договір №65 від 26.12.2018 року на виконання робіт по об’єкту «Нове будівництво Багринівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини Комунального некомерційного підприємства «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Літинської районної ради по вул. Центральна, 52 а, с. Багринівці, Літинського району, Вінницької області» (далі – Договір №65).
Проаналізувавши Договір №40 та Договір №65, було встановлено наступне:
Відповідно до Розділу 23 Договорів №40 і 65, передбачено, що додатками до Договорів є Додаток 1 – Договірна ціна, Додаток 2 – Набір робіт, Додаток 3 – Графік виконання робіт. При цьому, Розділом 21 Договірна документація Договорів №40 і 65 передбачено, що до договірної документації, крім Договору, входять Додаткові угоди до Договору, Договірна ціна, Набір робіт, Графік виконання робіт. Перелічені документи набувають статусу договірних після підписання договору.
Детально вивчивши Договори №40 і 65, було встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «СТАМ» не надано повної договірної документації, а саме не надано Додаток 2 – «Набір робіт» до Договорів №40 і 65.
За відсутності Додатку 2 – Набір робіт, Замовник не може встановити які саме роботи виконувалися за наданими договорами, а отже не може визначити чи є такі договори аналогічними в розумінні тендерної документації.
Надання не повної Договірної документації по Договорам №40 і №65 не може свідчити про відповідність ТОВ «БК «СТАМ» кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до абз.2 п.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Згідно з ч.4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином, вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив і розглянув тендерну пропозицію ТОВ «БК «СТАМ», не звернув увагу на невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації та всупереч власних вимог визначив ТОВ «БК «СТАМ» переможцем, хоча повинен був відхилити таку пропозицію, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Враховуючи усе вищезазначене, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «БК «СТАМ» переможцем процедури закупівлі по предмету «роботи по об’єкту: «Реконструкція приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги (приймального відділення) І поверху хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тульчинська центральна районна лікарня» Тульчинської районної ради за адресою: вул. Миколи Леонтовича, 114 м.Тульчин, Вінницької області » Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт», ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-18-009001-a .
Одночасно зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено іншу можливість скасування рішення про визначення переможцем Учасника, крім тих, що передбачені Законом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-20-000066 ● 6ea317c592c947d4a891994798d39749
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 17:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.01.2021 № 18
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-08-18-009001-a 18.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-27 15:32:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги (приймального відділення) І поверху хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тульчинська центральна районна лікарня» Тульчинської районної ради за адресою; вул. Миколи Леонтовича, 114, м. Тульчин, Вінницької області (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-18-009001-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-02-01 13:24:26
Відповідь на звернення
На ваш запит від 27.01.2021 р. щодо закупівлі ID: UA-2020-08-18-009001-а, повідомляємо наступне: 22.05.2020 було проведено експертизу щодо розгляду проектної документації по робочому проекту : «Реконструкція приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги (приймального відділення) І поверху хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тульчинська центральна районна лікарня» Тульчинської районної ради за адресою: вул. Миколи Леонтовича, 114 м.Тульчин, Вінницької області», за якою визначено що кошторисна вартість будівництва складає 97273,045 тис.грн в тому числі будівельні роботи 19038,304 тис. грн., устаткування меблів та інвентарю 65248,849 тис.грн., інші витрати 12985,892 тис. грн.. Під час аналізу кошторисної документації та в зв’язку з скороченням видатків було прийнято рішення виключити певну частину медичного устаткування, залишаючи тільки лікувальні гази та супутнє устаткування до нього, внаслідок чого кошторисна вартість будівництва склала 32799,5956 тис. грн.. Скан-копія експертного звіту, та *.ims модель проекту додається
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Державної Аудиторської Служби України Західного Офісу Держаудитслужби від 12.02.2021, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2020-08-18-009001-a. 12 лютого 2021 року о 15 год. 59 хв. Західного офісу Державної аудиторської служби було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги (приймального відділення) І поверху хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тульчинська центральна районна лікарня» Тульчинської районної ради за адресою: вул. Миколи Леонтовича, 114 м. Тульчин, Вінницької області». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-08-18-009001-a. Згідно абц. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ознайомившись зі змістом висновку Державної Аудиторської Служби України Західного Офісу Держаудитслужби від 12.02.2021, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2020-08-18-009001-a, та його мотивуванням ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ (далі також Замовник) не погоджується з останнім та вважає таким, що не узгоджується із нормами діючого законодавства з підстав, що наведено нижче. Замовником було проведено закупівлю на виконання робіт по предмету: «Реконструкція приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги (приймального відділення) І поверху хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тульчинська центральна районна лікарня» Тульчинської районної ради за адресою: вул. Миколи Леонтовича, 114 м. Тульчин, Вінницької області», за результатами проведення якої між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» було укладено Договір підряду на виконання робіт по об’єкту. Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у процесі здійснення розгляду та оцінки пропозиції переможця закупівлі Державне підприємство «Архітектурно-будівельний інжиніринг» чітко дотримувалось приписів та вимог законодавства. Слід звернути Вашу увагу на те, що єдиним критерієм оцінки пропозиції була «ціна». Крім того, Замовником було перевірено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» на предмет її відповідності умовам закупівлі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» були відсутні. У висновку зазначено, що оприлюднення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» шляхом завантаження через електронну систему закупівель посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників робочих професій та листа-погодження із замовником технологічної послідовності виконання робіт не передбачається законодавством та є порушенням частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим повідомляємо наступне. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Одночасно, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Разом з тим, пунктом 1 та 2 частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, у тому числі: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Звертаємо увагу на те, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» було завантажено посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці Валявського В.І. від 14.08.2017 року № 291-16, видане МКП «ПІК» та завантажено довідку від 07.09.2020 року № 24-20.1. Враховуючи зазначені норми права та долучені учасником документи, Замовником відповідно до вимог статей 26 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» й було розміщено при закупівлі повідомлення з вимогою завантаження ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» через електронну систему закупівель документів про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником, що відповідає Закону. Таким чином, твердження про те, що оприлюднення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» шляхом завантаження через електронну систему закупівель посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та листа погодження із Замовником технологічної послідовності виконання робіт не передбачається законодавством є таким, що не відповідає дійсності. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що Договір підряду на виконання робіт з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» було укладено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ №668 від 01.08.2005 року, які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників), що узгоджується із п. 2 Загальних умов. Отже, обгрунтованих підстав для його розірвання, які визначені законодавством, Загальними умовами та умовами діючого Договору у Замовника відсутні. Одночасно зазначаємо, що відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Рішенням Конституційного суду України від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) визначено, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Вимога щодо розірвання договору не відповідає критерію пропорційності, оскільки договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору. З урахуванням вищевикладеного, Державне підприємство «Архітектурно-будівельний інжиніринг» вважає, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «Реконструкція приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги (приймального відділення) І поверху хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тульчинська центральна районна лікарня» Тульчинської районної ради за адресою: вул. Миколи Леонтовича, 114 м. Тульчин, Вінницької області» номер оголошення UA-2020-08-18-009001-a, незаконним та необґрунтованим і таким, що підлягає скасуванню у встановленому законом порядку. Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 10 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2021-02-19 19:37:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 26.02.2021 року до Вінницького окружного адміністративного суду який знаходиться по вул. Брацлавській, 14, м.Вінниця 21001 було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель |
Дата публікації: | 26 лютого 2021 |
Документи:
04 березня 2021 15:06
|
Електронний підпис |
04 березня 2021 15:05
|
Інформація щодо провадження тульч.docx |
04 березня 2021 15:06
|
Електронний підпис |
26 лютого 2021 13:39
|
Електронний підпис |
04 березня 2021 15:05
|
Інформація щодо провадження тульч.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК СТАМ" |
25 880 628,00
UAH з ПДВ
|
25 880 628,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12" |
29 136 950,00
UAH з ПДВ
|
29 136 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХАЙТЕК БУД" |
30 250 800,00
UAH з ПДВ
|
30 250 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТБС-ПРОФ" |
31 159 000,00
UAH з ПДВ
|
31 159 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧА КОМПАНІЯ" |
31 678 000,00
UAH з ПДВ
|
31 678 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МУР" |
32 042 370,00
UAH з ПДВ
|
32 042 370,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК СТАМ" #38953893 |
Переможець |
25 880 628,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 11:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:09
|
Ду8.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 11:25
|
Додпткова угода 7 від 22.10.021 Тульчин ЦРЛ.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 11:27
|
Додаткова угода 6 від 25.06.2021 (1).pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2021 10:05
|
Додаткова угода 5 Тульчин.pdf | зміни до договору |
07 червня 2021 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 12:38
|
Тульчин додаткова 4.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:28
|
Додаткова угода 3 Тульчинська ЦРЛ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 14:14
|
Додаткова угода 2до договору 66-20.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 12:58
|
Додаткова угода Тульчин.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 16:43
|
Договірна ціна Тульчин.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 16:40
|
ЛК 2-1-6 Тульчин.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 16:40
|
ЛК 2-1-2 Тульчин.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 16:40
|
ЛК 2-1-12 Тульчин.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 16:40
|
ЛК 2-1-1 Тульчин.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 16:40
|
ЛК 2-1-1 Тульчин продовження.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 16:40
|
Графік виконання робіт та фінансування Тульчин.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 16:40
|
Договір Тульчин.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 25 880 628,00 грн (Двадцять п’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч шістсот двадцять вісім гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 7 767 571,86 грн. (Сім мільйонів сімсот шістдесят сім тисяч п’ятсот сімдесят одна гривня 86 коп.), з урахуванням ПДВ. 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2021 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору. 4. Викласти реквізити ЗАМОВНИКА у розділі 24 «Адреси, реквізити і підписи сторін та печатки» Підрядного договору у такій редакції: ЗАМОВНИК ДП «Архітектурно-будівельний інжиніринг» Місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Театральна, 14, п/р UA 978201720344371001134116454 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 Ідентифікаційний код 313250002282 ЄДРПОУ 31325005 e-mail: vinarhbud@gmail.com |
Номер договору про закупівлю: | 66-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 25 880 628,00 грн. (Двадцять п’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч шісотсот двадцять вісім гривень 00коп).) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2020 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 7 287 155 ,41 грн. (сім мільйонів двісті вісімдесят сім тисяч сто п’ятдесят п’ять грн. 41 коп.), з урахуванням ПДВ, тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та вмонтоване обладнання на суму 378 223,55 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 66-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи положення розділу «Роботи та послуги» Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України», згідно якого передбачено закупівлю реконструкції, реставрації, капітального ремонту приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, враховуючи п. 1 та 3 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 року № 612, розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби від 01 грудня 2020 року № 145 «Про внесення змін до Переліку закладів охорони здоров’я, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», керуючись вимогами п. 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, та враховуючи необхідність повного та належного виконання зобов’язань за Договором, уклали цю Додаткову угоду до Підрядного договору (далі-Додаткова угода) про наступне: 1. Сторонами погоджено внести зміни до Підрядного договору № 66-20 від «02» жовтня 2020 року, та доповнити його пунктом 4.8 в наступній редакції: «ЗАМОВНИК після підписання договору надає ПІДРЯДНИКУ аванс на придбання матеріалів, виконання робіт у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, що складає 2 186 146,62 (два мільйони сто вісімдесят шість тисяч сто сорок шість грн. 62 коп.). ПІДРЯДНИК зобов’язується використати одержаний аванс протягом трьох місяців з моменту його одержання, шляхом надання Актів виконаних робіт за формою КБ-2 та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3. По закінчені тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Підрядник за порушення фінансових зобов’язань (невикористання протягом 3-х місяців суми авансу) сплачує пеню в розмірі облікової ставки Національного банку України за увесь період користування бюджетним коштами та повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції. |
Номер договору про закупівлю: | 66-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи положення розділу «Роботи та послуги» Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України», згідно якого передбачено закупівлю реконструкції, реставрації, капітального ремонту приміщень та споруд закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, враховуючи п. 1 та 3 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 року № 612, розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби від 01 грудня 2020 року № 145 «Про внесення змін до Переліку закладів охорони здоров’я, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», керуючись вимогами п. 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, та враховуючи необхідність повного та належного виконання зобов’язань за Договором, уклали цю Додаткову угоду до Підрядного договору (далі-Додаткова угода) про наступне: 1. Сторонами погоджено внести зміни до п. 4.8 Підрядного договору № 66-20 від «02» жовтня 2020 року, та до п. 1 додаткової угоди № 3 від 21 грудня 2020 року до Підрядного договору № 66-20 від «02» жовтня 2020 року, та викласти в наступній редакції: «ЗАМОВНИК після підписання договору надає ПІДРЯДНИКУ аванс на придбання матеріалів, обладнання, виконання робіт у розмірі 100% вартості річного обсягу робіт, що складає 2 330 271,00 (два мільйони триста тридцять тисяч двісті сімдесят одна грн. 00 коп.), з урахуванням ПДВ. ПІДРЯДНИК зобов’язується використати одержаний аванс протягом 5-ти місяців з моменту його одержання, шляхом надання Актів виконаних робіт за формою КБ-2 та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3. По закінчені п’ятимісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Підрядник за порушення фінансових зобов’язань (невикористання протягом 5-ти місяців суми авансу) сплачує пеню в розмірі облікової ставки Національного банку України за увесь період користування бюджетним коштами та повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції. |
Номер договору про закупівлю: | 66-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 66-20 від 02 жовтня 2020 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 25 880 628,00 грн (Двадцять п’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч шістсот двадцять вісім гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 4 633 280,00 грн. (чотири мільйони шістсот тридцять три тисячі двісті вісімдесят гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не/вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн., не монтоване обладнання на суму 0,00 грн.». 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 66-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 66-20 від 02 жовтня 2020 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 25 880 628,00 грн (Двадцять п’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч шістсот двадцять вісім гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 1 712 100,57 грн. (один мільйон сімсот дванадцять тисяч сто гривень 57коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не/вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн., не монтоване обладнання на суму 0,00 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 66-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 66-20 від 02 жовтня 2020 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 25 880 628,00 грн (Двадцять п’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч шістсот двадцять вісім гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 1 910 260,83 грн. (один мільйон дев’ятсот десять тисяч двісті шістдесят гривень 83 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не/вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн., не монтоване обладнання на суму 0,00 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 66-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 розділу 5 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2023 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 2. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 розділу 20 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2023 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 66-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |