Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2020-08-18-008815-a 285961a465f54480b5c6aa64acb4e814
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гінгуляк Олександр Миколайович

+380374133731 uperti@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань економічного розвитку, торгівлі та інвестицій Новодністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42513498
Місцезнаходження: 60236, Україна , Чернівецька обл., місто Новодністровськ, М-н "Діброва", 25
Контактна особа: Гінгуляк Олександр Миколайович
+380374133731
uperti@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 94 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60236, Україна, Чернівецька область, м.Новодністровськ, м-н "Діброва"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 17:41
протокол 1.PDF
18 серпня 2020 17:41
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо мінімальної кількості контейнерів в партії
Дата подання: 19 серпня 2020 17:36
Просимо Замовника зазначити, яка мінімальна кількість контейнерів входитиме в одну партію, що необхідно поставити?
Відповідь відсутня
Щодо строку поставки
Дата подання: 19 серпня 2020 17:37
Просимо Замовника визначити один строк для виконання поставки за договором. Оскільки проект договору передбачає 3,2 «Строк поставки Товару: з моменту підписання договору до 01.10.2020 р»., а пункт 3.3. «Поставка Товару здійснюється протягом 15 робочих днів з дня підписання договору.»
Відповідь відсутня
Щодо товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 19 серпня 2020 17:37
Вимога щодо того, що «Вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм» є такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Дана вимога не передбачена ні стандартами EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015, а тому вирішується на думку виробника. Крім того повідомляємо що товщину у 1,5 мм. цілком достатньо для того щоб деталь виконувала свої функції та не зазнавала пошкоджень протягом експлуатації? З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Товщина металу
Дата подання: 19 серпня 2020 17:38
Зазначаємо, що товщина металу з якого виготовлений вузол кронштейну захвату та підйому не впливає на якість даної деталі а не впливає на її міцність. А тому вимога замовника щодо товщини металу з якого повинен бути виготовлений вузол кронштейну захвату не менше 2,5 мм. є такою, що обмежує коло потенційних учасників. Зважаючи на вказане просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо ваги контейнера
Дата подання: 19 серпня 2020 17:38
Вимога щодо того що « Вага контейнера 120 - 130 кг » є дискримінаційною для потенційних Учасників. Пояснюємо, що встановлення такої вимоги призводить до обмеження кола потенційних учасників. Тому просимо з метою уникнення дискримінації та з метою та з метою уникнення порушень виключити дану вимогу з тендерної документації. Пояснюємо що стандарти на які посилається Замовник не передбачають вимоги щодо ваги контейнера. Тому вона може бути меншою чи більшою від зазначеної Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Вага контейнера
Дата подання: 19 серпня 2020 17:38
Вага контейнера не впливає на якісь контейнера та на строк його експлуатації. Вимога щодо ваги є лише умовою за якої відбувається дискримінація потенційних Учасників та порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Тому з метою уникнення порушень просимо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь відсутня
Фото
Дата подання: 21 серпня 2020 14:59
Доброго дня! Прохання додати фото предмету закупівлі
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 серпня 2020 15:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: З підстави, що передбачена згідно з ст.14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
21 серпня 2020 15:01
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:56
протокол 2 відміна.PDF