Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (утеплення фасадів) виробничої будівлі КПТМ "Черкаситеплокомуненерго" по вул. Прикордонника Лазаренка, 6 в м. Черкаси (45320000-6 (Ізоляційні роботи))
Очікувана вартість
2 060 000,00 UAH
UA-2020-08-18-008302-a 447aad3b216e4234adb105e28e1cc978
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Яроменко

+380472508709 v2006tke@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02082522
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 62
Контактна особа: Володимир Яроменко
+380472508709
v2006tke@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 14:50
Очікувана вартість: 2 060 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул.О.Дашковича,62.
Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (утеплення фасадів) виробничої будівлі КПТМ "Черкаситеплокомуненерго" по вул. Прикордонника Лазаренка, 6 в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Прикордонника Лазаренка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45320000-6 — Ізоляційні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за даним Договором проводяться шляхом перерахування грошових коштів Замовником на розрахунковий рахунок Підрядника протягом десяти банківських днів з дня підписання обома сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення обсягів
Дата подання: 19 серпня 2020 10:34
Дата відповіді: 19 серпня 2020 15:56
Прошу уточнити висоту будівлі, чи потрібні риштовання для влаштування фасаду
Відповідь: Доброго дня, Учаснику!
Висота будівлі: 1-ша - 13,5 метрів, 2-га - 6,5 метрів.

Дякуємо за запитання.
Уточнення обсягів
Дата подання: 19 серпня 2020 12:08
Дата відповіді: 19 серпня 2020 15:58
Прошу уточнення ; демонтаж віконних блоків потрібно виконувати ?
Відповідь: Доброго дня, Учаснику!

Так, потрібно виконувати демонтаж віконних блоків.

Дякуємо за запитання.
Уточнення обсягів
Дата подання: 19 серпня 2020 17:41
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:12
Буде внесено уточнення в тендерну документацію як по демонтажу вікон так і влаштуванню риштовань ?
Відповідь: Доброго дня, Учаснику!

Буде внесено зміни до документації спрощеної закупівлі та строк для подання пропозицій буде продовжуватися не менше ніж на два робочі дні, згідно Закону.

Дякую.
тендерна документація
Дата подання: 20 серпня 2020 13:52
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:57
п 12 "оголошення " яке документальне підтвердження якісних ,кількісних характеристик предмету закупівлі
Відповідь: Учасник повинен надати довідку в довільній формі про згоду з умовами закупівлі, визначеними в документації та оголошенні про закупівлю, а також згоду з положеннями щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, згідно технічних вимог додатку №1 до Оголошення. Учасник повинен підтвердити свою відповідність технічним вимогам Замовника документально, шляхом надання в складі своєї пропозиції сертифікатів, дозволів та інших документів, які підтверджують повноваження учасника на виконання робіт, з наданням дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, з охорони праці, сертифікатів на матеріали з теплової ізоляції фасаду будівлі тощо.
оформлення тендерної документації
Дата подання: 20 серпня 2020 13:57
Дата відповіді: 21 серпня 2020 15:02
п13 "оголошення" сертифікати відповідності товару ,як правило видаються після придбання товару. Чому обов"язково у данному випадку надавати сертифікати,якщо є гарантійний лист?
Відповідь: Замовник має розуміти якої якості матеріали та обладнання будуть використовуватися учасником в подальшому, під час виконання робіт. Тому вимоги даного пункту оголошення є важливими, обгрунтованими та підлягають до виконання.
оформлення тендерної документації
Дата подання: 20 серпня 2020 14:05
Дата відповіді: 21 серпня 2020 15:05
Учасники надають Інформацію щодо відповідності Учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону?
Відповідь: Ні. Це спрощена закупівля, тому Замовник не вимагає підтвердження відсутності підстав для відмови в участі за статтєю 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
Уточнення обсягів
Дата подання: 21 серпня 2020 09:35
Дата відповіді: 21 серпня 2020 15:08
Візуальний огляд будівлі за адресою показав, що перед влаштуванням фасаду необхідно провести очищення стін від фарби. Чи будуть внесені ці роботи в тендерну документацію?
Відповідь: Так. Будуть внесені зміни в документацію спрощеної закупівлі щодо виконання очистки поверхні фасаду від фарби.
Уточнення обсягів та ціни
Дата подання: 25 серпня 2020 10:10
Дата відповіді: 25 серпня 2020 14:44
Не коректно внесені зміни в тендерну документацію по очищенню поверхні,не вказана кількість м2. Не внесені зміни додаткових робіт по влаштуванню риштовань, в розцінку по влаштуванню фасаду вищевказані роботи не входять. В звязку зі змінами обсягів ціна змінюється?
Відповідь: Доброго дня, Учаснику!
Кількість кв.м. очищення поверхні співпадає з кількістю кв.м утеплення фасаду.
В зв'язку зі змінами обсягів ціна змінюватись не буде.

Дякую за запитання.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Конструкторське бюро Гарант 2 059 000,00
UAH з ПДВ
1 930 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Надія 2 014 230,00
UAH з ПДВ
1 930 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 14:27
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:25
Кошторис.pdf
03 вересня 2020 14:25
Комерційна пропозиція.pdf
03 вересня 2020 14:25
Інші Довідки.pdf
03 вересня 2020 14:25
155.imd
03 вересня 2020 14:25
Проект Договору.pdf
03 вересня 2020 14:25
п.13 Сертифікати.pdf
03 вересня 2020 14:25
п.2 Лист згода.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 14:24
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:19
Ліцензії та сертифікати.pdf
03 вересня 2020 14:19
Договірна ціна.pdf
03 вересня 2020 14:19
Довідки.pdf
03 вересня 2020 14:19
комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Конструкторське бюро Гарант

ПП Надія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Конструкторське бюро Гарант
#41051376
Відхилено 1 930 200,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 17:35
ПП Надія
#21356758
Переможець 1 930 230,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 10:15

Документи

09 вересня 2020 17:35
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:34
Протокол 234.pdf

Документи

11 вересня 2020 10:15
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:14
Протокол 241.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Надія
#21356758
1 930 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 10:15
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:14
Протокол 241.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 08:34
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 17:00
Додадкова угода №5-1від14.09.2021р.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 16:59
Календарний графік.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 17:33
Дод.уг. 5.pdf зміни до договору
12 серпня 2021 17:28
Додатки .pdf зміни до договору
12 серпня 2021 17:28
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 15:51
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
30 червня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 15:20
Дод уг. № 3 дог 950.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:16
Дод.угода 2 дог.950.pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:01
Додаткова угода 1 до Договру 950.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 11:54
Договір №950.pdf укладений
28 вересня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з неможливістю завершення виконання робіт в строк, передбачений п.11.2 Договору, з форс-мажорних причин, а саме карантинних обмежень, що спричинені COVID-19
Номер договору про закупівлю: 950
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 950
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (уточнення реквізитів Сторін, графіку робіт та бюджетних коштів)
Номер договору про закупівлю: 950
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 950
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 950
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 950
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 885 172,00
UAH (в тому числі ПДВ 314 195,33 UAH)