Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ролетні жалюзі
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2020-08-18-005328-a b30d1cfb797e45afaa0ca7358c579dfa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Половинко

+380956283950 sc_9_pv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Павлоградська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 26328318
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Озерна, буд. 87
Контактна особа: Неля Половинко
+380956283950
sc_9_pv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Ролетні жалюзі (2290-2350)*2660 - 4 шт.; Ролетні жалюзі 2300*2100 - 12 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Ролетні жалюзі (2290-2350) *2660
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Озерна, будинок №87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
12 штуки
Ролетні жалюзі 2300*2100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Озерна, будинок №87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за придбаний товар здійснюється Покупцем після одержання товару шляхом перерахування воштів на рахунок Продавця в установленому розмірі протягом 30 календарних днів з моменту надходження бюджетних виглядів. Можливі варіанти відстрочки платежу за згодою сторін. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 серпня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА-ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2625506031
Переможець 45 000,00
UAH
18 серпня 2020 14:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 000,00
UAH