Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт гідростійок КД-80.13.01.000 для потреб ВП "Шахта"Червоноградська" ДП "Львіввугілля".
Очікувана вартість
1 728 000,00 UAH
UA-2020-08-18-004938-c 9fbd213835274518bf01250fc35d4c88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Моденко

380672150077 Modenko.A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Андрій Моденко
380672150077
Modenko.A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 20:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:25
Очікувана вартість: 1 728 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Усі документи тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям які в оригіналі викладені російською мовою не потребують перекладу на українську мову.
У разі надання інших документів (документи, що не складені безпосередньо учасником) складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Ремонт гідростійок КД-80.13.01.000 для потреб ВП "Шахта"Червоноградська" ДП "Львіввугілля".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, Червоноград, вул. Промислова, 27, ВП «Шахта «Червоноградська», ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Ремонт гідростійок КД-80.13.01.000 для потреб ВП "Шахта"Червоноградська" ДП "Львіввугілля". Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання акту наданих послуг. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 11:47
Т.д. Ремонт гідростійок КД-80.13.01.000 ш. Червоноградська.docx
19 серпня 2020 11:47
Додаток 4 Технічні вимоги зі змінами.docx
19 серпня 2020 11:47
Зміни 1 до тендерної документації.docx
18 серпня 2020 20:42
Додаток 8 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених ст. 17 Закону.docx
18 серпня 2020 20:42
Додаток 7 Проект договору, лист згода з умовами проекту договору.docx
18 серпня 2020 20:42
Додаток 6 Планова калькуляція.docx
18 серпня 2020 20:42
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
18 серпня 2020 20:41
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
18 серпня 2020 20:41
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
18 серпня 2020 20:41
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx
19 серпня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 20:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 11:47
Т.д. Ремонт гідростійок КД-80.13.01.000 ш. Червоноградська.docx
18 серпня 2020 20:42
Т.д. Ремонт гідростійок КД-80.13.01.000 ш. Червоноградська.docx
19 серпня 2020 11:47
Додаток 4 Технічні вимоги зі змінами.docx
18 серпня 2020 20:42
Додаток 4 Технічне завдання.docx
19 серпня 2020 11:47
Зміни 1 до тендерної документації.docx
18 серпня 2020 20:42
Додаток 8 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених ст. 17 Закону.docx
18 серпня 2020 20:42
Додаток 7 Проект договору, лист згода з умовами проекту договору.docx
18 серпня 2020 20:42
Додаток 6 Планова калькуляція.docx
18 серпня 2020 20:42
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
18 серпня 2020 20:41
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
18 серпня 2020 20:41
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
18 серпня 2020 20:41
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 19 серпня 2020 09:20
Дата відповіді: 19 серпня 2020 10:46
Добрий день. Предмет закупівлі гідроСТІЙКА КД80.13.01, а технічне завдання і креслення у Додатку 4 на гідроДОМКРАТ КД80.13.02. Що Вам пропонувати?
Відповідь: Добрий день, закупівля проводиться на ремонт гідростійок, замовником будуть внесені зміни у тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП фірма "Спецреммаш" 1 260 000,00
UAH з ПДВ
1 251 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" 1 680 000,00
UAH з ПДВ
1 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "АВІААГРЕГАТ" 1 728 000,00
UAH з ПДВ
1 656 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:22
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:14
Проект договору і лист.pdf
02 вересня 2020 09:14
Накази та рішення.pdf
02 вересня 2020 09:14
ТЗ.pdf
02 вересня 2020 09:14
Лист щодо санкцій.pdf
02 вересня 2020 09:14
Лист ст 17.pdf
02 вересня 2020 09:14
Лист персональні дані.pdf
02 вересня 2020 09:14
Лист довкілля.pdf
02 вересня 2020 09:14
Калькуляція стійки.pdf
02 вересня 2020 09:14
Дозволи.pdf
02 вересня 2020 09:14
Довідка працівники.pdf
02 вересня 2020 09:14
Довідка МТБ.pdf
02 вересня 2020 09:14
Витяг ПДВ.pdf
02 вересня 2020 09:14
Аналогічний договір 174.pdf
02 вересня 2020 09:14
Аналогічний договір 117.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 16:17
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:01
Довідка про екологію.pdf
03 вересня 2020 16:01
Додаток 6 КАЛЬКУЛЯЦІЯ.pdf
03 вересня 2020 16:01
Довідка про аналоги.pdf
03 вересня 2020 16:01
Наказ про призначення.pdf
03 вересня 2020 16:01
Лист-гарантія.pdf
03 вересня 2020 16:01
Рішення про призначення.pdf
03 вересня 2020 16:01
Довідка про відхилення.pdf
03 вересня 2020 16:01
Довідка по кадрам.pdf
03 вересня 2020 16:01
Довідка по МТБ.pdf
03 вересня 2020 16:01
Витяг ПДВ.pdf
03 вересня 2020 16:01
Статут ДМЗ.pdf
03 вересня 2020 16:01
Дозвіл.pdf
03 вересня 2020 16:01
Довідка про санкції.pdf
03 вересня 2020 16:01
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 вересня 2020 16:01
Антикор наказ.pdf
03 вересня 2020 16:01
Виписка ЄДРЮО.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 07:01
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:28
Довідки згідно ч.2 ст.17.
15 жовтня 2020 09:28
Довідка згідно п.12 ст.17
15 жовтня 2020 09:28
Довідка згідно п.8 ст.17
15 жовтня 2020 09:28
Довідка згідно п.3 ст.17
15 жовтня 2020 09:28
Довідка згідно п.2 ст.17
15 жовтня 2020 09:28
Довідка з податкової
15 жовтня 2020 09:28
Довідка з міліції
15 жовтня 2020 09:28
Планова калькуляція
15 жовтня 2020 09:28
Цінова пропозиція
08 жовтня 2020 15:45
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:13
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:06
Дилерський договір.pdf
02 вересня 2020 11:06
Код доступу.pdf
02 вересня 2020 11:05
Довідка дилера.pdf
02 вересня 2020 11:05
Довідка про Виробника.jpg
02 вересня 2020 11:05
Перелік майна виробника.pdf
02 вересня 2020 11:05
Проект договору.pdf
02 вересня 2020 11:05
Довідка учасника.pdf
02 вересня 2020 11:05
Планова калькуляція.pdf
02 вересня 2020 11:05
Дозвола Виробника.pdf
02 вересня 2020 11:05
Свідоцтво ділера.pdf
02 вересня 2020 11:05
Фінансова звітність.pdf
02 вересня 2020 11:05
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП фірма "Спецреммаш"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"

ТОВ "НВО "АВІААГРЕГАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП фірма "Спецреммаш"
#43227878
Рішення скасоване 1 251 360,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 19:45
ПП фірма "Спецреммаш"
#43227878
Відхилено 1 251 360,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 19:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
#42412838
Відхилено 1 260 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 12:05
ТОВ "НВО "АВІААГРЕГАТ"
#34365050
Переможець 1 656 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 11:47

Документи

29 вересня 2020 19:46
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 жовтня 2020 12:04
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВО "АВІААГРЕГАТ" встановлено невідповідності у документах, що подані учасником у тендерній пропозиції умовам тендерної документації, а саме: 1) Відсутня інформація щодо Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника, проте надано інформацію про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виробника (надавача послуг). 2) Відсутня інформація щодо Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - учасника, проте надано інформацію про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - виробника (надавача послуг).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО "АВІААГРЕГАТ"
#34365050
1 656 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:29
ДУ 1 до договору № 235.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 16:28
Договір 235 від 26.10.2020р..pdf укладений
26 жовтня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору у відповідності до ч. 4, п. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами від 19.09.2019р. № 114-IX.
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1 до договору № 235
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML