Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Механо-монтажні роботи за ДК 021:2015 – 45350000-5 (Послуги з встановлення градирні з технічним переоснащенням ростової ділянки за адресою: м. Харків, пр. Науки, 60)
Очікувана вартість
423 060,00 UAH
UA-2020-08-18-003623-c 0a7661ab90e04755a83f88eca2ee3839
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Зінов'єва Василівна

380573410408 dogovor@isma.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України
Код ЄДРПОУ: 23756522
Місцезнаходження: 61072, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Науки, будинок 60
Контактна особа: Аліна Зінов'єва Василівна
380573410408
dogovor@isma.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 14:57
Очікувана вартість: 423 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 115,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45350000-5: Механо-монтажні роботи


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна – 100%.
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення градирні з технічним переоснащенням ростової ділянки за адресою: м. Харків, пр. Науки, 60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, Харків, пр. Науки, буд. 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45350000-5 — Механо-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 15:35
ДОДАТОК 5 встгр.docx
18 серпня 2020 15:34
ДОДАТОК 4 встгр.docx
18 серпня 2020 15:34
ДОДАТОК 3 встгр.docx
18 серпня 2020 15:30
ДОДАТОК 2 встгр.docx
18 серпня 2020 15:29
ДОДАТОК 1 встгр.docx
18 серпня 2020 15:28
ТД встановлення градирні.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-20-000019 ● 6d12142e63d34a82b264b3c5c87ac0c2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
20.10.2020 № 217
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.10.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.10.2020 № 217

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

8 UA-2020-08-18-003623-c 18.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку моніторингу Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що згідно пункту 2 додатку 3 до тендерної документації учаснику необхідно надати гарантійний лист, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності та використання), у якому учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Проте, Замовником зазначену вимогу під час складання тендерної документації не виконано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 23 Закону. Згідно ч. 5 ст. 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тендерна документація передбачає: учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника. Вищевказані вимоги тендерної документації жодним чином не стосуються ч. 5 ст. 23 Закону, оскільки не містять будь-якої інформації щодо встановлення саме Замовником екологічних чи інших характеристик робіт. Необхідність дотримання учасником положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки не може вважатися встановленою Замовником екологічної характеристики послуг, оскільки ці норми закріплені на законодавчому рівні. Слід також зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Міністенрства економічного розвитку і торгівлі України було затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відсутність порушення ч. 5 ст. 23 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «АМС БУД» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме: відповідно до пункту 1.7 додатку 3 до тендерної документації учаснику необхідно надати відомість ресурсів до локальних кошторисів (розрахунки вартості матеріальних ресурсів до локальних кошторисів, що приймається учасником за найменшою ціною, визначається на підставі проведеного аналізу ринку будівельних матеріалів в регіоні з врахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання). Згідно інформації, що міститься у наданій учасником - переможцем підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 (ремонтно-будівельні роботи) для виконання обсягу робіт, визначеного технічними вимогами (додаток 3 до тендерної документації) необхідно використання окремих будівельних машин і механізмів, зокрема: трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]; крани баштові при роботі на гідроенергетичному будівництві, вантажопідйомність 25-75 т; крани баштові, вантажопідйомність12,5 т; крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т; автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; навантажувачі одноковшові, вантажопідйомність 1 т; підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т; агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А; установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]; електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С; компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат] продуктивність 2,2 м3/хв; автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; верстат трубозгинальний гідравлічний; прес-ножиці комбіновані. Однак, наданою, у складі тендерної пропозиції, довідкою щодо матеріально-технічної бази та технологій від 31.08.2020 № 247/08-2020 наявність в учасника-переможця ТОВ «АМС БУД» вищезазначеної техніки не підтверджена. Крім того, довідкою про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 31.08.2020 № 248/08-2020, наданою учасником-переможцем ТОВ «АМС БУД» у складі тендерної пропозиції, на вимогу пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, наявність тракториста, машиніста крана, машиніста навантажувача та машиніста автогрейдера - не підтверджена. За умовами Додатку 2 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: Довідка в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), у якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, в тому числі мають допуск до робіт на висоті та підвищеної небезпеки (щодо допуску до роботи з електрообладнанням до 1000 Вт, допуску до роботи зі зварювальним обладнанням, тощо) згідно з нижченаведеною формою з наступним документальним підтвердженням. У учасника процедури закупівлі повинні бути працівники, оформлені за трудовим договором або цивільно-правовою угодою. Серед працівників учасника обов’язково повинен бути слюсар, заготівник металоконструкцій, монтажник металоконструкцій, електрогазозварювальник з кваліфікаційним розрядом не менше 6-го розряду, арматурник, бетоняр, водопровідник, трубопровідник, електромонтажник будівельний. Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), учасник ТОВ «АМС БУД» надав в складі тендерної пропозиції: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка містить всю необхідну інформацію згідно з умовами тендерної документації, що відповідають нормам чинного законодавства. Таким чином, учасник ТОВ «АМС БУД» підтвердив наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та повністю виконав умови тендерної документації в цій частині. Тендерна документація не містить жодних окремих вимог щодо обов’язкової наявності у учасника працівників зазначених у висновку Північно-східного офісу. Отже, Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, через відсутність у ній документів, які насправді не вимагалися умовами тендерної документації, в той час як тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає всім умовам. За умовами підпункту Додатку 2 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: Довідка у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), у відповідності з формами Таблиць 2.1 та 2.2, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, обладнання та технологій підприємства, необхідної учаснику для виконання умов договору, а саме: - наявність в учасника необхідного обладнання власного та/або орендованого та/або у лізінгу та/або за договором надання послуг (будівельні риштування (ліса), електро інструменти, грузовий автотранспорт, тощо) (Таблиця 2.1); - наявність у учасника складського та/або офісного приміщення (Таблиця 2.2).. Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію (наявність обладнання та матеріально-технічної бази), учасник ТОВ «АМС БУД» надав в складі тендерної пропозиції: довідку про наявність обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, яка містить всю необхідну інформацію згідно з умовами тендерної документації, та підтверджуючі документи про власність. Таким чином, учасник ТОВ «АМС БУД» підтвердив наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази, та повністю виконав умови тендерної документації в цій частині. Тендерна документація не містить жодних окремих вимог щодо обов’язкової наявності в учасника машин та механізмів зазначених у висновку Північно-східного офісу. Разом з тим, учаснику не заборонено у залучені субпідрядних організацій менше ніж 20 % від вартості договору. Тобто, кожен із учасників може планувати, як одне так і декілька залучення субпідрядних організацій, що в свою чергу не суперечить діючому законодавству. Отже, Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вищевказаним умовам. Важливим є той факт, що даний договір виконується та на даному етапі частково оплачено, що в свою чергу унеможливлює усунути так звані порушення, встановлені Північно-східним офісом. Крім того, положення Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України не передбачають в даному випадку шляхів розірвання договору, враховуючи той факт, що послуги надаються з дотриманням чинного законодавства України та жодні нарікання стосовно ТОВ «АМС БУД» відсутні. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки замовником, керуючись ч.8. ст.8 Закону, надано аргументовані заперечення. Голова тендерного комітету Бреславський І.А.

2020-11-06 15:10:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМС БУД" 412 021,50
UAH з ПДВ
412 021,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД ВКЛАД" 420 069,28
UAH з ПДВ
420 069,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 18:54
Статут БУДВКЛАД.PDF
01 вересня 2020 18:54
Лист про субп_дрядник_в.PDF
01 вересня 2020 18:54
Кошторисrar.rar
01 вересня 2020 18:54
Дод. 2 таб 2 ст.17 не судим.PDF
01 вересня 2020 18:54
Витяг ПДВ БУДВКЛАД.PDF
01 вересня 2020 18:54
_нформац_йна дов_дка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМС БУД"

ТОВ "БУД ВКЛАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМС БУД"
#39556898
Переможець 412 021,50
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМС БУД"
#39556898
412 021,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 16:41
Додатки_дог.23-Т_20 встановлення градирні.pdf укладений
25 вересня 2020 16:39
Договір 23-Т_20 встановлення градирні_АМС БУД.pdf укладений
25 вересня 2020 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 412 021,50
UAH (в тому числі ПДВ 68 670,25 UAH)