Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-08-18-001772-a c6484394ffd8434b9d624522bff0e786
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Звірко

+380678805055 divo2015@ua.fm

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр народної творчості "Дивокрай" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 35101036
Вебсайт: http://divokray.com
Місцезнаходження: 51830, Україна , Дніпропетровська обл., с. Лобойківка, вул. Центральна
Контактна особа: Сергій Звірко
+380678805055
divo2015@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 13:45
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Послуга з організації і проведення заходу "Обласний фестиваль "Сила нескорених"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000047 ● 549474e507f2477d8b2e9a81ae722662
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-09-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-09-11 13:45:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

11.09.2020 № 182

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.09.2020 № 182

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

4
UA-2020-08-18-001772-а
18.08.2020 Комунальне підприємство "Центр народної творчості "Дивокрай" Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 351001036 ) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-14 16:45:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-18-001772-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Чому на порушення частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель UA-P-2020-08-11-001431-a не заповнене поле «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)»?
2. Відповідно до пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Чому в порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
3. Чому на порушення абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник не розмістив та не відобразив в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив перелік змін, що вносяться ?
4. Чому тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено критерії та методику оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. При цьому стаття 28 Закону визначає порядок розкриття тендерних пропозицій, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону;
- у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Також вищезазначену норму (тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій) зазначено у додатку 4 «Форма тендерної пропозиції» тендерної документації;
- у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії, що не відповідають вимогам пункту 3 частини другої статті 16 Закону?
5. Чому у пункті 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що істотні умови договору (Додаток 3) про закупівлю не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, крім випадків, передбачених статтею 36 Закону та Договір про закупівлю є нікчемним у випадках, передбачених статтею 37 Закону. В даному випадку здійснено посилання на невідповідні статті чинної редакції Закону (статті 36 замість статті 41, статті 37 замість статті 43 Закону)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-21 11:23:29

про надання пояснень

Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 11.09.2020 № 182 Дніпро

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-17 11:26:31

про надання пояснень

Надаєдться відповідь на запит від 11.09.2020

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-18 10:08:47

про надання пояснень

Надаємо відповідь на ваш запит 11.09.2020 № 182

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 вересня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Центр народної творчості "Дивокрай" Дніпропетровської обласної ради", 35101036, Україна, с. Лобойківка, вул. Центральна
  2. Інформація про предмет закупівлі: "Послуга з організації і проведення заходу "Обласний фестиваль "Сила нескорених" , 600000UAH, 79950000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: c6484394ffd8434b9d624522bff0e786, 2020-08-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 вересня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2020року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції, що діє з 19.04.2020 (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план ID: UA-P-2020-08-11-001431-а КП "Центр народної творчості "Дивокрай" Дніпропетровської обласної ради (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію оприлюднену 18.08.2020 10:41 (затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 13.08.2020 №22), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Олещенко М.В. та ФОП "ЗАХАРЧЕНКО ДЕНИС ЛЕОНІДОВИЧ", протокол уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель Замовника від 07.09.2020 №23 про визначення переможця (оприлюднений 07.09.2020), повідомлення про намір укласти договір оприлюднений 07.09.2020, договір від 18.10.2020 №09-1 (оприлюднений 18.09.2020). Відповідно до вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). В ході моніторингу встановлено, що у річному плані закупівель за номером UA-P-2020-08-11-001431-а відсутня інформація про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) при цьому визначено джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Зазначене призвело до порушення вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону. Також за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: - на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником в пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено кваліфікаційний критерій, який не відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тоді як відповідно до пункту 3 частини другої статті 16 Закону кваліфікаційний критерій має бути установлений такий як: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено критерії та методику оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. При цьому стаття 28 Закону визначає порядок розкриття тендерних пропозицій, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону; - у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Також вищезазначену норму (тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій) зазначено у пункті 5 додатку 4 «Форма тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника; - у пункті 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику належним чином завірені копії документів у друкованому варіанті, які розміщувалися ним в електронній системі під час участі у закупівлі та надає разом з документами, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, відсутність підстав для відмови згідно ст. 17 Закону. Таким чином, Замовником не дотримано вимоги частини шостої статті 17 Закону. Окрім того, у пункті 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та у пункті 3 Додатку 3 до тендерної документаціі Замовника зазначено, що істотні умови договору (Додаток 3) про закупівлю не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, крім випадків, передбачених статтею 36 Закону та Договір про закупівлю є нікчемним у випадках, передбачених статтею 37 Закону. В даному випадку здійснено посилання на невідповідні статті чинної редакції Закону (статті 36 замість статті 41 Закону та статті 37 замість статті 43 Закону). Отже, тендерна документація складена Замовником з порушенням вимог пунктів 2, 11 частини другої статті 22 Закону та частини 6 статті 17 Закону. Норма частини другої статті 22 Закону є імперативною, отже є обов’язковою до виконання Замовником. Також в порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник не розмістив та не відобразив в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив перелік змін, що вносяться. Аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця ФОП Олещенко М.В. не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - відповідно до вимоги пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника «Завантаження файлів (скановані файли в форматі .pdf, назва файлу має містити скорочену назву документа, всі файли повинні бути відкриті для публічного доступу (не містити паролей), не допускається розірвання одного документа на декілька сканованих файлів). На порушення вимоги пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Олещенко М.В. завантажені файли з розширенням «.. jpg.», що не відповідає вимозі тендерної документації, а саме: Сканировать1.jpg, Сканировать10001.jpg, Сканировать10002.jpg, Сканировать10003.jpg, Сканировать10004.jpg, Сканировать10005.jpg та не мають скороченої назви сканованого документу. Водночас, в складі тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Олещенко М.В. завантажені скановані файли, які містять один документ - Договір про надання послуг від 17.04.2018 №2018-04/Ф, який розірвано на файли Сканировать1.jpg, Сканировать10001.jpg. Відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Натомість, між Замовником та переможцем ФОП Олещенко М.В. був укладений договір №09-1. При цьому дата укладання договору зазначена 18.10.2020, а оприлюднений договір 18.09.2020. Крім того, під час моніторингу встановлено, що умови укладеного договору від 18.10.2020 №09-1 (оприлюднений 18.09.2020) відрізняються від змісту проекту договору завіреного та підписаного в складі тендерної пропозиції учасника - переможця процедури закупівлі ФОП Олещенко М.В, чим порушено вимоги частини четверної статті 41 Закону. Зокрема, згідно із Додатком 8 тендерної документації Замовника, в складі тендерної пропозиції учасника - переможця ФОП Олещенко М.В. надано завірений та підписаний проект Договору, який містить пункт 1.3 розділу І. «Предмет договору», пункти 3.4, 3.5 розділу ІІІ. «Ціна договору», тоді як, укладений договір від 18.10.2020 №09-1 не містить вищезазначені пункти. Також, зміст пункту 1.1 розділу І. «Предмет договору» укладеного договору від 18.10.2020 №09-1 відрізняється від змісту зазначеного пункту в завіреному та підписаному проекті Договору в складі тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Олещенко М.В. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 договір від 18.10.2020 №09-1 (оприлюднений 18.09.2020) є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимог частини четвертої статті 41 Закону. Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехтував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини пунктів 2, 11 частини другої статті 22 Закону та частини шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Олещенко М.В. встановлено порушення вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, розкриття тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону; 2.За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Олещенко М.В. 599 000,00
UAH з ПДВ
599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАХАРЧЕНКО ДЕНИС ЛЕОНІДОВИЧ" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 18:31
Сканировать10005.JPG
02 вересня 2020 18:31
Сканировать10004.JPG
02 вересня 2020 18:31
Сканировать10003.JPG
02 вересня 2020 18:31
Сканировать10002.JPG
02 вересня 2020 18:31
Сканировать10001.JPG
02 вересня 2020 18:31
Сканировать1.JPG
02 вересня 2020 18:31
Витяг на 02.09.2020.pdf
02 вересня 2020 18:31
ДОГОВIР ТА АКТ.pdf
02 вересня 2020 18:31
22 ПАСПОРТ ТА IПН.pdf
02 вересня 2020 18:31
16 ДОВIРЕНIСТЬ.pdf
02 вересня 2020 18:31
20 ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
02 вересня 2020 18:31
15 ЗГОДА ПЕРС. ДАНI.pdf
02 вересня 2020 18:31
19 АНАЛОГ. ДОГОВIР.pdf
02 вересня 2020 18:31
14 IСТОТНI УМОВИ.pdf
02 вересня 2020 18:31
13 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 вересня 2020 18:31
18 ДОКУМЕНТИ ПЕР.pdf
02 вересня 2020 18:31
5 ПРО КОРИСЛИВI МОТИВИ.pdf
02 вересня 2020 18:31
12 ЗГОДА ДОГОВIР.pdf
02 вересня 2020 18:31
4 ПРО ЗАХИСТ ЕКОНОМ.pdf
02 вересня 2020 18:31
17 ПРО ТЗ.pdf
02 вересня 2020 18:31
3 ПРО КРУПЦIЮ ФIЗ. ОСОБА.pdf
02 вересня 2020 18:31
11 ПЛАТНИК ПОД.pdf
02 вересня 2020 18:31
10 ВIДОМОСТI ПРО УЧ.pdf
02 вересня 2020 18:31
9 ПРО СТАТУС .pdf
02 вересня 2020 18:31
8 ПОДАТКИ.pdf
02 вересня 2020 18:31
2 ПРО КРУПЦIЮ ЄДР.pdf
02 вересня 2020 18:31
1 ПРО СТАТУТ ТА НАКАЗ.pdf
02 вересня 2020 18:31
7 БЕНЕФIЦIАРНI ВЛАСНИКИ.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 13:56
viber image 2019-03-29 , 12.03.37.jpg
02 вересня 2020 13:56
viber image 2019-03-29 , 12.03.16.jpg
02 вересня 2020 13:56
viber image 2019-03-29 , 12.02.57.jpg
02 вересня 2020 13:56
viber image 2019-03-29 , 11.59.23.jpg
02 вересня 2020 13:56
viber image 2019-03-29 , 11.59.01.jpg
02 вересня 2020 13:56
viber image 2019-03-29 , 09.39.44.jpg
02 вересня 2020 13:56
viber image 2019-03-29 , 09.39.40.jpg
02 вересня 2020 13:56
viber image 2019-03-29 , 09.39.39.jpg
02 вересня 2020 13:56
viber image 2019-03-29 , 09.39.37.jpg
02 вересня 2020 13:56
viber image 2019-03-29 , 09.39.34.jpg
02 вересня 2020 13:56
viber image 2019-03-29 , 09.39.33.jpg
02 вересня 2020 13:56
P90408-140133.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олещенко М.В.
#2861907611
Переможець 599 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Олещенко М.В.
#2861907611
599 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 вересня 2020 13:43
калькуляция стр2 .jpg укладений
18 вересня 2020 13:42
калькуляция стр3 .jpg укладений
18 вересня 2020 13:42
калькуляция стр4.jpg укладений
18 вересня 2020 13:42
калькуляция стр1 .jpg укладений
18 вересня 2020 13:42
стр5.jpg укладений
18 вересня 2020 13:42
стр4.jpg укладений
18 вересня 2020 13:42
стр1.jpg укладений
18 вересня 2020 13:42
стр2.jpg укладений
18 вересня 2020 13:42
стр3.jpg укладений
18 вересня 2020 13:42
sign.p7s зміни до договору
30 вересня 2020 14:35
протокол про відміну відкритих торгів.jpg укладений
30 вересня 2020 14:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 599 000,00
UAH
Причини розірвання договору: на доручення голови Дніпропетровської обласної ради, відмінінено проведення обласного заходу іестивалю "Сила Нескорених"

Актуальні тендери

До пошуку