Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 01994095 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
Контактна особа: |
Мацібора Зоріна Юріївна +380977971929 oklpev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2020 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2020 15:18 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2020 15:18 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 24 754 578,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 123772 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 15:14 |
обсяг робіт.docx | |
18 серпня 2020 15:14 |
підсумкова відомість ресурсів.docx | |
18 серпня 2020 15:14 |
Т Д капремонт 6а.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000033 ● c24e4917d76a43d9bae7e47860907cbb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2020-08-18-001707-b 18.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом лікарні ретельно вивчено Висновок Державної аудиторської служби України за результатами якого встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Щодо розгляду висновку повідомляємо наступне, що відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» згідно умов здійснення закупівель, публікація даних здійснюється шляхом заповнення даних через автоматизоване робоче місце замовника, що являє собою електронний сервіс на авторизованному електронному майданчику, який забезпечує створення, подання, обробку, оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі та створення, подання, зміну інформації та документів для участі в публічних закупівлях, одержання інформації та повідомлень про публічні закупівлі, подання скарг до органу оскарження в публічних закупівлях, одержання інформації та обмін інформацією між замовником і ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет. При цьому виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель - оператор авторизованного електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати замовникам на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом. У свою чергу, наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО”. Інформуємо, що нажаль, через автоматизоване робоче місце замовника неможливо внести інформацію, визначену в пункті 8 та в пункті 9 (окрім розміру забезпечення тендерних пропозицій) частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки даним функціоналом електронного майданчика закупівель не передбачено технічної можливості для замовника винесення інформації про «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та «вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» в окреме поле. На момент подання оголошення про закупівлю № UA-2020-08-18-001707-b, не має жодного роз’яснення від Уповноваженого органу щодо змісту, трактування розміщення таких вимог і як саме варто вказувати цю інформацію в електронній системі закупівель Prozorro. Також звертаємо увагу на те, що в пункті 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділі І. «Загальні положення» тендерної документації зазначена інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того Замовником на виконання вимог п. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій у тендерній документації (п.2 та п.3 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), шляхом її завантаження через автоматизоване робоче місце Замовника в електронній системі закупівель. Наразі така реалізація у закупівлях як поля «Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відсутня. За умови виконання п.6 ст. 9 Закону та вищезазначені поля будуть технічно реалізовані в електронній системі закупівель Prozorro замовник у майбутньому зобов’язується неухильно дотримуватися статті 21 Закону.
2020-11-10 17:19:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ НІДКОМ #41564138 |
Переможець |
21 839 209,08
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 16:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:34
|
2104_042.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2104_0011.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2104_001.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2103_044.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2103_0011.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2101_0011.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2101_001.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2100_042.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2100_001.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2099_001.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
ДУ_2(445).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2102_001.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2101_0411.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2101_082.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
2101_041.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 15:37
|
Д.У. _1 від 18.11.2020_2.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 15:10
|
додатки до договору | укладений |
30 вересня 2020 15:09
|
додатки до договору | укладений |
30 вересня 2020 15:09
|
додатки до договору | укладений |
30 вересня 2020 15:08
|
додатки до договору | укладений |
30 вересня 2020 15:08
|
додатки до договору | укладений |
30 вересня 2020 15:08
|
додатки до договору | укладений |
30 вересня 2020 15:08
|
додатки до договору | укладений |
30 вересня 2020 15:08
|
Договір | укладений |
30 вересня 2020 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 445 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 445 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |