Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за об’єктом: "Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області (Коригування)", (ДК 021-2015: 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
355 394,12 UAH
UA-2020-08-17-008279-a 802ac4e4fcd24d2db569ef7340ea0aa4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бурдикіна

+380993817295 nataccount@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 24288081
Місцезнаходження: 63343, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
Контактна особа: Тетяна Бурдикіна
+380993817295
nataccount@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:02
Очікувана вартість: 355 394,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 553,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду за об’єктом: "Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області (Коригування)", (ДК 021-2015: 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Наталине, вул. Промислова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт Виконавця проводиться Замовником впродовж 10-ти робочих днів з дати підписання Акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 16:49
ПРОТОКОЛ 28.pdf
21 серпня 2020 16:49
Оголошення, Договір _нова редакція.docx
17 серпня 2020 17:41
Оголошення, Договір.docx
21 серпня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 16:49
ПРОТОКОЛ 28.pdf
21 серпня 2020 16:49
Оголошення, Договір _нова редакція.docx
17 серпня 2020 17:41
Оголошення, Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-17-008279-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович, Код ЄДРПОУ:2813610150
Дата подання: 09 вересня 2020 11:30
Вимога щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції
Положеннями частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі - Закон) передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись вказаною нормою закону Фізична особа – підприємець Науменко Павло Вікторович (далі – ФОП Науменко П.В.) звертається до Наталинської сільської ради – Замовника закупівлі за процедурою спрощена закупівля, предметом якої є Здійснення технічного нагляду за об’єктом: "Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області (Коригування)", (ДК 021-2015: 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами) з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції ФОП Науменко П.В. умовам тендерної документації.
За результатами електронного аукціону пропозицію ФОП Науменко П.В. було визнано другою за місцем з економічно вигідною ціною. Пропозиція першого учасника була відхилена.
А за Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 30 від 07 вересня 2020 року була відхилена і пропозиція ФОП Науменко П.В.
В Протоколі № 30 від 07.09.2020 року зазначаються наступні причини відхилення:
1. В оголошенні до спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі учасник у складі пропозицій повинен надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович не підтвердив наявність «працівників», тобто більше одного, так як зазначено у довідці лише про Науменко П.В., який у випадку хвороби або інще не зможе забезпечити виконання умов договору за результатами процедури, а також для підтвердження інформації щодо наявності, учасником не надано жодного з перелічених документів, а саме: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийняття на роботу) або витяг з трудових книжок із записами про прийняття на роботу або накази/витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій.
Тобто учасник документально не підтвердив наявність працівників, що не відповідає вимогам оголошення про приведення спрощеної процедури закупівлі.
2. Учасником Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович в складі пропозиції щодо розміру та умов надання забезпечення надана банківська гарантія № G0820/2110 видана Акціонерним Товариством Комерційний банк «ПриватБанк», в оголошенні до спрощеної процедури зазначалося надання фінансової гарантії, з цього слідує, що дана гарантія не відповідає умовам визначеним в оголошенні.
ФОП Науменко П.В. категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції ФОП Науменко П.В. з наведених підстав, виходячи з наступного:
З приводу пункту 1:
1. Пунктом 10 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Якщо не вдаватися в лінгвістичні розміркування, згідно з ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», працівники повинні мати відповідну кваліфікацію, знання та досвід. ФОП Науменко П.В. має всі ці три характеристики, а питання кількості працівників має вирішувати Замовник при розробці тендерної документації та сформувати чіткі вимоги до потенційного учасника закупівлі. Зокрема, питання щодо ризиків виконання робіт у випадку хвороби фізичної особи або інше не було сформульовано в умовах тендерної документації як вимога. Тому, Замовник не має права на етапі кваліфікації переможця ставити нові вимоги до Учасників. Додатково повідомляю, що ФОП Науменко В.П. має правовий статус суб’єкта підприємницької діяльності, і у разі неможливості виконання робіт керується положеннями Цивільного Кодексу України.
2. Щодо вимог надання трудових книжок або інших видів документів, зазначаємо наступне. В складі пропозиції ФОП Науменко П.В. був наданий лист № 20 від 31.09.2020 року, в якому було зазначено, що наявність статусу суб’єкту підприємницької діяльності, є підтвердженою інформацією для виконання робіт з предмету закупівлі у вигляді Виписки з Єдиного державного реєстру та наявності відповідних КВЕДів (кодів видів економічної діяльності).
У підтвердження кваліфікації ФОП Науменко П.В. додаємо, що згідно ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» для отримання кваліфікаційного сертифікату необхідно пройти професійну атестацію виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури. Для проходження даної атестації до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури в складі заяви додається свідчення про трудову діяльність та стаж. Це свідчить про те, що наявність досвіду кожного працівника вже було перевірено та доказано перед державними органами. Додатково зазначаємо, що згідно Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури (затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554) кваліфікаційний сертифікат - документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані з створенням об'єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Додатково повідомляємо, що з 27 листопада 2019 року діє Постанова Кабінету Міністрів України № 1084 «Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі», в якому зазначається, що « 4.Відомості про трудову діяльність працівника зберігаються в складі персональної облікової картки застрахованої особи у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, передбаченого частиною третьою статті 20 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”» В розрізі дії даної Постанови КабМіну вимога надання трудової книжки може розглядатися, як дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі.
З приводу пункту 2:
1. Згідно ст.307 глави 45 «Фінансові гарантії» Митного Кодексу України: «Фінансова гарантія видається гарантом і надається органам доходів і зборів особою, відповідальною за сплату митних платежів, або будь-якою іншою особою на користь особи, відповідальної за сплату митних платежів, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Фінансова гарантія діє на всій митній території України.» З цього приводу, зазначаємо, що згідно діючого законодавства України фінансова гарантія відношення до тендерних процедур не має та використовується для інших сфер діяльності. Якщо фінансову гарантію розглядати в теоретичній площини, то цей термін більш ширший, ніж банківська гарантія, та включає все та всі види гарантій виконання різних зобов’язань. На підтвердження цих слів на сайті АТ КБ «ПриватБанк» є наступна інформація https://privatbank.ua/business/bank-garanty.

Противоправне відхилення пропозиції учасника ФОП Науменко В.П. позбавляє можливості останнього реалізувати свої права, як учасника державних закупівель з більш вигідної економічної вартості пропозиції.
Таким чином, ФОП Науменко П.В. вимагає:
1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Науменко П.В., оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 30 від 07.09.2020 року та об’явити ФОП Науменко П.В. переможцем в закупівлі на тему «Здійснення технічного нагляду за об’єктом: "Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області (Коригування)", (ДК 021-2015: 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами).»
З метою захисту своїх законних прав та інтересів ФОП Науменко П.В. залишає за собою право направити скаргу до органів Державної аудиторської служби України для вжиття заходів, передбачених за вчинення порушень у сфері закупівель Кодексом України про адміністративні правопорушення, до інших держаних органів,які відповідно до діючого законодавства здійснюють контроль за проведенням публічних закупівель.
Як додатковий ресурс встановлення справедливості, у випадку залишення даної вимоги без розгляду зі сторони Замовника та задоволення вимог ФОП Науменко П.В., залишимо негативний відгук про оцінку проведення даної закупівлі на відкритому майданчику Dozorro.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 14:23
Уповноважена особа НАТАЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ розглянула Вашу вимогу від «09» вересня 2020 р. вих. № 21 та повідомляє про наступне: відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року №114-ІХ) (далі Закон), спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Відповідно до ст. 13. Закону закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
1. відкриті торги;
2. торги з обмеженою участю;
3. конкурентний діалог.
З вищенаведених положень Закону виходить, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, тому на неї не розповсюджуються статті які визначені в наступних розділах:
1. Розділ IV - Відкриті торги
2. Розділ V - Конкурентний діалог
3. Розділ VI - Процедура торгів з обмеженою участю
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону - вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Наголошуємо, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозицій умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов`язвний надати йому відповідь, згідно абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а частина 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку ви посилаєтесь у своїй вимозі, стосується відхилення тендерних пропозицій.
Упоноваженою особою чітко визначено у Протоколі відхилення причини відхидення вашої пропозиції.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в пункті 10 Додатку 2 Замовником чітко зазначено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам учасник повинен надати документи щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Крім того умовами спрощеної закупівлі було чітко визначено про необхідність надання забезпечення пропозиції у формі гарантії фінансової компанії.
Учасник торгів не звертався до Замовника у період уточнення з приводу однозначного тлумачення вимог відносно забезпечення пропозиції, а тому умови, які визначені спрощеної закупівлею є обов’язковими для всіх учасників торгів та мають бути ними виконані. Замовником чітко у документації було визначено: «До супутніх документів пропозиції учасника додаються скановані копії (засвічена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документу, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію». Враховуючи вищенаведене, банківська гарантія, що надана учасником, не може розглядатися як гарантія фінансової компанії та не може бути прийнята замість неї. З цього слідує, упоноваженою особою чітко дотримуються норми Закону України "Про публічні закупівлі" в частині проведення спрощеної процедури закупівлі та правових підстав для перегляду Вашої пропозиції не має.

Документи подані скаржником

Документи

11 вересня 2020 14:23
Протокол №33.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 170 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович 261 869,35
UAH з ПДВ
193 284,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ НАГЛЯД" 281 350,00
UAH з ПДВ
274 242,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІК "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" 279 890,00
UAH з ПДВ
276 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 12:00
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:58
ТГ-200826-3.rar
31 серпня 2020 11:58
Свiдоцтво.rar
31 серпня 2020 11:58
Наказ_директор.rar
31 серпня 2020 11:58
Лист_Лiцензiя.rar
31 серпня 2020 11:58
Лiцензiя_Витяг.rar
31 серпня 2020 11:58
Лiцензiя.rar
31 серпня 2020 11:58
Документи_IЗI_ФIНАНС.pdf
31 серпня 2020 11:58
Витяг.rar
31 серпня 2020 11:58
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
31 серпня 2020 11:58
Полис 20-21 год.pdf
31 серпня 2020 11:58
паспорт.pdf
31 серпня 2020 11:58
Паспорт + код Заверено.pdf
31 серпня 2020 11:58
код.pdf
31 серпня 2020 11:58
ДОВIДКА_податкiв+++.pdf
31 серпня 2020 11:58
Диплом Сазонов В..pdf
31 серпня 2020 11:58
Dovidka_20207459260650168555.pdf.p7s
31 серпня 2020 11:58
Dovidka_20207459260650168555.pdf
31 серпня 2020 11:58
Лист №1-33 та інше.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:02
9_місцезнаходження.pdf
31 серпня 2020 13:02
17_обладнання.pdf
31 серпня 2020 13:02
4_виписка.pdf
31 серпня 2020 13:02
18_Інвентарна на ноут.pdf
31 серпня 2020 13:02
20_трудові книжки.pdf
31 серпня 2020 13:02
13_ Витяг.pdf
31 серпня 2020 13:02
7_лист-погодження.pdf
31 серпня 2020 13:02
10_1_Декларація 2019.pdf
31 серпня 2020 13:02
14_статистика.pdf
31 серпня 2020 13:02
14_1_ лист_пояснення.pdf
31 серпня 2020 13:02
18_1 техпаспорт.pdf
31 серпня 2020 13:02
19_працівники.pdf
31 серпня 2020 13:02
3_повноваження.pdf
31 серпня 2020 13:02
15_гарантійний лист.pdf
31 серпня 2020 13:02
16_договір.pdf
31 серпня 2020 13:02
Підписаний_G0820-2110-GL_tender.pdf
31 серпня 2020 13:02
12_сертифiкат.pdf
31 серпня 2020 13:02
17_1_обладнання_лист.pdf
31 серпня 2020 13:02
8_відомості.pdf
31 серпня 2020 13:02
10_2_Декларація 2020.pdf
31 серпня 2020 13:02
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar
31 серпня 2020 13:02
6_гарантійний лист.pdf
31 серпня 2020 13:02
2_пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:39
Св_ед_налог_Буднагляд.pdf
31 серпня 2020 16:39
паспорт Засновника.pdf
31 серпня 2020 16:39
опис до статуту.pdf
31 серпня 2020 16:39
ТГ-200826-1.pdf
31 серпня 2020 16:39
РК-429.pdf
31 серпня 2020 16:39
Письмо Лицензия.pdf
31 серпня 2020 16:39
Ліцензія витяг.pdf
31 серпня 2020 16:39
Документи_IЗI_ФIНАНС.pdf
31 серпня 2020 16:39
Витяг.pdf
31 серпня 2020 16:39
Інші документи .pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 16:45
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:44
7. баланс 2019.pdf
31 серпня 2020 16:44
3. Гарант. лист_санкції.pdf
31 серпня 2020 16:44
2. Статут оригінал.pdf
31 серпня 2020 16:44
2. опис ТБТ2.pdf
31 серпня 2020 16:44
17. Довідка працівники.pdf
31 серпня 2020 16:44
16. Довідка МТБ.pdf
31 серпня 2020 16:44
15. Пропозиція.pdf
31 серпня 2020 16:44
12. Витяг 31.08.2020.pdf
31 серпня 2020 16:44
garantiya_G0820_2168.zip
31 серпня 2020 16:44
Підписаний_G0820-2168-GL_tender.pdf
31 серпня 2020 16:44
Підписаний_Лицензия_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ФОП Науменко Павло Вікторович

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ НАГЛЯД"

ТОВ "ВІК "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
Відхилено 170 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 08:40
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович
#2813610150
Відхилено 193 284,52
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 11:53
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ НАГЛЯД"
#41814810
Переможець 274 242,06
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 16:38

Документи

07 вересня 2020 08:40
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:39
Протокол 29.pdf

Документи

07 вересня 2020 11:53
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:50
Протокол 30.pdf

Документи

11 вересня 2020 16:38
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:37
Протокол №34.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ НАГЛЯД"
#41814810
274 242,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 16:38
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:37
Протокол №34.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:54
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:38
ДУ1 до договору 207-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 10:00
207-20.pdf укладений
17 вересня 2020 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування за рахунок Державного фонду регіонального розвитку та за рахунок місцевого бюджету на 2020 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 207/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 274 242,06
UAH