Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з переобладнання автомобіля спеціалізованого вантажного платформа MERCEDES-Benz Sprinter 3500 у кількості 10 одиниць у спеціалізований автомобіль фургон пасажирсько-вантажний
Services in re-equipment of the car of the specialized cargo MERCEDES-Benz Sprinter 3500 platform in number of 10 units in the specialized car the passenger and cargo van
Очікувана вартість
5 200 000,00 UAH
UA-2020-08-17-007017-a d2f7aea195c749938357d2ce1e65c61c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

+380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Контактна особа: Ольга Голяк
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Communal enterprise "Kryvbasvodokanal"
National ID: 03341316
Contact point: Olga Golyak
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 11:17
Початок аукціону: 28 вересня 2020 11:17
Очікувана вартість: 5 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 156000 UAH
Publication date: 17 серпня 2020 16:03
Enquiries until: 11 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 вересня 2020 00:00
Planned auction date: 28 вересня 2020 11:17

Information

Estimated total value: 5 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детально - у тендерній документації)
8) language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian (in detail - in the tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з переобладнання автомобіля спеціалізованого вантажного платформа MERCEDES-Benz Sprinter 3500 у кількості 10 одиниць у спеціалізований автомобіль фургон пасажирсько-вантажний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Services in re-equipment of the car of the specialized cargo MERCEDES-Benz Sprinter 3500 platform in number of 10 units in the specialized car the passenger and cargo van
CPV: 50110000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 14:06
ЛИСТ про внесення змін.docx
11 вересня 2020 14:05
Додаток 1 Креслення_ФПВ_зі змінами 2.PDF
04 вересня 2020 15:37
Додаток 1.Креслення ФПВ зі змінами.pdf
17 серпня 2020 16:04
Додаток 1. Креслення.pdf
11 вересня 2020 14:05
Додаток 1 Креслення_шасі.PDF
11 вересня 2020 14:04
Додаток 1. Технічне завдання зі змінами.doc
17 серпня 2020 16:04
Додаток 1. Технічне завдання.doc
11 вересня 2020 14:03
Додаток 4.Проект договору зі змінами.doc
04 вересня 2020 15:38
Додаток 4.Проект договору.doc
11 вересня 2020 14:02
тендерна документація зі змінами.doc
17 серпня 2020 16:04
тендерна документація.doc
04 вересня 2020 15:38
ЛИСТ про внесення змін.docx
04 вересня 2020 12:18
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc
17 серпня 2020 16:04
Додаток 2.Перелік документів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 04 вересня 2020 10:42
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:43
Шановний замовнику, Просимо внести зміни у ТЗ, а саме розширити варіанти конструкцій фургону і додати варіант безкаркасної самонесучої сендвічпанельної конструкції, яка має значні переваги перед каркасною у міцності, теплопровідності, стійкості до корозії, відсутності зварних швів, меньшої маси та багато інших. Також розширити варіанти зовнішнього та внутрішнього покриття панелей. Додати варіант обшивки з армованого ударостійкого пластику, що має переваги перед оцинкованим та алюмокомпозитним покриттям у повній відстутності корозії, більшій стійкості до механічних ушкоджень, простоті ремонту. Вищеперелічені технології та матеріали використовують світові та Європейські виробники фургонів, а також постачальники спецтехніки для збройних сил США,Німеччини,Ізраілю,РФ та ін. Вважаємо, що дані доповнення дозволять створити більш конкурентні умови, розширити коло учасників,а також покращити характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Заявлені нами технічні вимоги щодо предмету закупівлі вважаємо повністю технічно обгрунтованими та відповідаючими потребам та умовам експлуатації нашого підприємства. Вищезазначені умови в жодному разі не обмежують конкурентне середовище.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-14-000098 ● fdbcd19ca7064e47b7f6c6434bd36d58
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2021 22:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.07.2021 № 358

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2020-08-17-007017-a 17.08.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-23 17:31:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з переобладнання автомобіля спеціалізованого вантажного платформа MERCEDES-Benz Sprinter 3500 у кількості 10 одиниць у спеціалізований автомобіль фургон пасажирсько-вантажний, код ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-17-007017-а), яку проведено Комунальним підприємством "Кривбасводоканал" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 11.1 розділу 11 договору про надання послуг від 12.10.2020 №426-СЕТЗ договір діє до 31.12.2020 року, але у будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх забов’язань.
Просимо надати інформацію про стан виконаня договору про надання послуг від 12.10.2020 №426-СЕТЗ, зокрема на теперішній час.
2. Також моніторингом процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6.1. розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Технічному завданні (Додаток 1 - окремий файл до даної тендерної документації) і підтверджуються документами зазначеними у Додатку №1, № 2 цієї ТД.
Водночас, відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника Учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам по предмету закупівлі встановленим замовником: 3.1. Оригінал довідки про відповідність запропонованих послуг технічним, якісним, кількісним вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником у Технічному завданні тендерної документації.
Учасник процедури закупівлі, який визначений переможцем ПрАТ Нафтоавтоматика в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 15.09.2020 №230/1 «Про відповідність запропонованих послуг технічним, якісним, кількісним вимогам по предмету закупівлі, встановленим Замовником у Технічному завданні тендерної документації». В якій визначено, що даною довідкою учасник ПрАТ Нафтоавтоматика підтверджує відповідність запропонованих послуг технічним, якісним, кількісним вимогам по предмету закупівлі, встановленим Замовником у Технічному завданні тендерної документації. Проте, у довідці від 15.09.2020 №230/1 додано розділ «Припливно-витяжна вентиляція», тоді, як такий розділ відсутній у Технічному завданні тендерної документації Замовника (Додаток №1).
З приводу вищезазначеного просимо надати пояснення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-28 16:28:14

Відповідь на запит

У відповідь на Ваш Запит стосовно надання пояснень за моніторингом процедури закупівлі послуг з переобладнання автомобіля спеціалізованого вантажного платформа MERCEDES-Benz Sprinter 3500 у кількості 10 одиниць у спеціалізований автомобіль фургон пасажирсько-вантажний, код ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-17-007017-а) очікуваною вартістю 5 200 000,00 грн.повідомляємо наступне:
З питання першого, щодо стадії виконання договору, повідомляємо, що договір, від 12.10.2020 року № 426-СЕТЗ, укладений за результатами відкритих торгів закупівлі послуг з переобладнання автомобіля спеціалізованого вантажного платформа MERCEDES-Benz Sprinter 3500 у кількості 10 одиниць у спеціалізований автомобіль фургон пасажирсько-вантажний, код ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-17-007017-а), виконано та оприлюднено звіт про його виконання.
З питання другого, щодо підтвердження тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Технічному завданні (додаток 1 – окремий файл до даної тендерної документації, повідомляємо, що переможцем ПрАТ Нафтоавтоматика в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 15.09.2020 №230/1 «Про відповідність запропонованих послуг технічним, якісним, кількісним вимогам по предмету закупівлі, встановленим Замовником у Технічному завданні тендерної документації», в якій визначено, що даною довідкою учасник ПрАТ Нафтоавтоматика підтверджує відповідність запропонованих послуг технічним, якісним, кількісним вимогам по предмету закупівлі, встановленим Замовником у Технічному завданні тендерної документації. В даній довідці учасником додано розділ «Припливно-витяжна вентиляція», що ніяким разом не суперечить наданому замовником технічному завданню, тому що є покращенням якості предмета закупівлю. Оскільки абсолютно всі інші умови Технічного завдання замовника підтверджуються учасником це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-17-007017-a Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель, шляхом підвищення кваліфікації працівників, які виконують обов’язки членів тендерного комітету підприємства. Зокрема, Замовник буд чітко слідувати вимогам, передбаченим частиною 1 ст. 10 Закону під час оприлюднення інформації та дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель.

2021-08-13 15:13:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 вересня 2020
UA-2020-08-17-007017-ad2f7aea195c749938357d2ce1e65c61c
Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНТЕРКАРГОТРАК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Нафтоавтоматика Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 вересня 2020 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 вересня 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:43
гарантія.rar
18 вересня 2020 16:43
2 Довідка згідно ст.17.pdf
18 вересня 2020 16:43
цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2020 16:43
5 інше.rar

Документи

21 вересня 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

ТОВ "ІНТЕРКАРГОТРАК"

ПрАТ Нафтоавтоматика

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Нафтоавтоматика 5 130 000,00
UAH з ПДВ
4 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРКАРГОТРАК" 5 170 000,00
UAH з ПДВ
4 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" 5 200 000,00
UAH з ПДВ
5 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:43
гарантія.rar
18 вересня 2020 16:43
2 Довідка згідно ст.17.pdf
18 вересня 2020 16:43
цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2020 16:43
5 інше.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Нафтоавтоматика

ТОВ "ІНТЕРКАРГОТРАК"

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Нафтоавтоматика
#00142970
Переможець 4 698 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 10:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Нафтоавтоматика
#00142970
4 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 14:46
426-СЕТЗ.PDF укладений
12 жовтня 2020 14:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 698 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 783 000,00 UAH)