Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
50,00 UAH
UA-2020-08-17-005286-a e4c375e89d044f3089e46b30955f5195
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Кирпань

+380977028994 kir_pansy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Код ЄДРПОУ: 33219415
Місцезнаходження: 42001, Україна , Сумська обл., м. Ромни, вул. Маяковського, 64
Контактна особа: Людмила Кирпань
+380977028994
kir_pansy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне. Код ДК 021:2015 - 30190000-7.
Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місцезнаходження замовника: 42001, Сумська область, м.Ромни, вул. Маяковського, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівля за рахунок спеціального фонду файлів (код ДК 021:2015 -30192700-8).
Постачальник повинен поставити Товар належної якості та , з дотриманням умов про комплектність, термін придатності товару має бути не менше 80% від заявленого терміну придатності. Ціна: 0,50 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Файли . Код ДК 021:2015 -30192700-8.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Маяковського, будинок 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі накладної протягом 5 днів з моменту поставки. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

17 серпня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПД ФО БЛІНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#1787010899
Переможець 50,00
UAH
17 серпня 2020 14:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 15:23
дог 275.pdf укладений
17 серпня 2020 14:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Файли . Код ДК 021:2015 -30192700-8. 100 штуки 0,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50,00
UAH