Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги на виконання розробки проектно - кошторисної документації, проходження експертизи та погодження з усіма зацікавленими організаціями та установами об’єкта електропостачання: "Капітальний ремонт ТП-523 (трансформаторної підстанції 6/0,4кВ) для електрозабезпечення Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №10»
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2020-08-17-004661-c 7f72c5657996471bb44c6a58a2cdd297
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Ольга Сергіївна

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Пашко Ольга Сергіївна
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 19:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Послуги на виконання розробки проектно - кошторисної документації, проходження експертизи та погодження з усіма зацікавленими організаціями та установами об’єкта електропостачання: "Капітальний ремонт ТП-523 (трансформаторної підстанції 6/0,4кВ) для електрозабезпечення Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №10». Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 71321000-4 Послуги з інженерного проектування механічних та електричних установок для будівель
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги на виконання розробки проектно - кошторисної документації, проходження експертизи та погодження з усіма зацікавленими організаціями та установами об’єкта електропостачання: "Капітальний ремонт ТП-523 (трансформаторної підстанції 6/0,4кВ) для електрозабезпечення Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №10»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за даним договором здійснюється Замовником згідно акту здачі-приймання виконаних робіт в національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця не пізніше 30 днів з моменту закінчення надання послуг. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Послуги на виконання розробки проектно - кошторисної документації, проходження експертизи та погодження з усіма зацікавленими організаціями та установами об’єкта електропостачання: "Капітальний ремонт ТП-523 (трансформаторної підстанції 6/0,4кВ) для електрозабезпечення Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №10». Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 71321000-4 Послуги з інженерного проектування механічних та електричних установок для будівель Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 19:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 19:52
кап 17.08.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЕМ ІНЖИНІРИНГ" 175 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:13
Банк.pdf
27 серпня 2020 12:13
Устав утв. 27.09.19_compressed.pdf
27 серпня 2020 12:13
STEM приказ директор.pdf
27 серпня 2020 12:13
довідка ПДВ.pdf
27 серпня 2020 12:13
Витяг.pdf
27 серпня 2020 12:13
1.2.2 Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЕМ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТЕМ ІНЖИНІРИНГ"
#41717778
Переможець 175 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 14:41

Документи

02 вересня 2020 14:37
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:36
Протокол №32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЕМ ІНЖИНІРИНГ"
#41717778
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2020 14:37
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:36
Протокол №32.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 09:16
ДУ №1 до Договору №6СП від 21.09.2020.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 09:23
Договір №6СП.pdf укладений
22 вересня 2020 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти календарний план робіт, в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 6СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 175 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 166,67 UAH)