Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція тягової підстанції Свалява. Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Добровольців, 9б *
Очікувана вартість
14 480 911,70 UAH
UA-2020-08-17-003424-c 8a3b7e5fc77846faa8c400cb5461506a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронова Ж. П.

(032)-226-39-16 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Миронова Ж. П.
(032)-226-39-16
tender@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 11:56
Очікувана вартість: 14 480 911,70 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 404,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською або російською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Інша інформація зазначена у тендерній документації. Проведення закупівлі здійснюється відповідно до п. 1.4.5 Інвестиційної програми АТ "Укрзалізниця" на 2020 рік.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція тягової підстанції Свалява. Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Добровольців, 9б *. (Предмет закупівлі визначено за об’єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вул. Добровольців, 9б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату в строк не менше 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної Підрядником у Єдиному реєстрі податкових накладних, але не пізніше 20.01.2021 року. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника, розрахунок здійснюється в строк не менше 45 банківських днів з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформлених та підписаних Сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Акту про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування. Для неплатників ПДВ : Замовник здійснює оплату в строк не менше 45 банківських днів з дати підписання Сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Акту про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування, але не пізніше 20.01.2021 року Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 15:35
540 Свалява АБ.zip
17 серпня 2020 15:35
540 Свалява ЕП.pdf
17 серпня 2020 15:35
540 Свалява ПЗ.pdf
17 серпня 2020 15:35
Відомість обсягів робіт.docx
17 серпня 2020 15:35
4 ТД_Реконстр-я тяг.підстанції Свалява_Е.docx
17 серпня 2020 15:35
Свалява ЕП.ОЛ 1-8.pdf
17 серпня 2020 15:35
4 Проект договору_Реконстр-я тяг.підстанції Свалява_Е.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термінів виконання робіт
Дата подання: 22 серпня 2020 22:50
Дата відповіді: 26 серпня 2020 11:00
Тендерна документація вимагає виконати роботи до кінця 2020 року. Проте в пояснюючій записці, яка є частиною тендерної документації вказано термін будівництва 3 місяці. Також необхідно зважити на те що Підряднику необхідно перед початком робіт закупити обладнання, термін поставки якого мінімум 2 місяці. Отже необхідно для виконання робіт 5 місяців. Натомість з моменту заключення договору у Підрядника до кінця року буде тільки 3 місяці. Прошу надати роз'яснення як Підрядник може виконати вимоги тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією на проведення відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція тягової підстанції Свалява. Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Добровольців, 9б (ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи)» встановлено строк виконання робіт до кінця 2020 року, оскільки це об’єкт Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік, схваленої Постановою НКРЕКП від 15.07.2020 №1390, що предбачає виконання робіт у 2020 році.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-17-003424-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:42821525
Дата подання: 19 вересня 2020 17:29
Щодо уточнення причин відхилення нашої тендерної пропозиції
Використовуючи можливості надані законодавством щодо уточнення причин відхилення нашої тендерної пропозиції, прошу повідомити наступне:
1. Чи уточнювала тендерна комісія точну юридичну назву виробника вимикачів 110 кВ перед тим як звірити назву підприємства з санкційним списком. Комісія змогла це зробити звернувшись до представництва виробника в Києві, звернувшись до технічних служб центрального офісу Укрзалізниці (такі вимикачі закуповуються іншими залізницями України про що свідчить відгук який додається) або звернувшись згідно законодавства з уточнюючим запитанням до учасника тендеру. Цих дій не було зроблено, а було прийнято хибне рішення, оскільки виробником пропонованого нами вимикача є підприємство «ЗЭТО-Газовые технологии» якого немає в санкційному списку;
2. В тендерній документації наведено опитувальні листи на вимикачі з технічними характеристиками. В нашій пропозиції наведено опитувальний лист пропонованого вимикача, зроблений по формі наведеній в тендерній документації, де ми вказали технічні характеристики пропонованого вимикача. Хіба цього не достатньо для порівняння двох опитувальних листів, з проектним вимикачем і пропонованим.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2020 14:24
На вимогу щодо уточнення причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ» повідомляємо наступне:
1. Підстав звертатися з уточненнями юридичної назви виробника вимикачів ВГТ-110 кВ «до представництва виробника в Києві, звернувшись до технічних служб центрального офісу Укрзалізниці або звернувшись згідно законодавства з уточнюючим запитанням до учасника тендеру» у замовника не було, оскільки при прийнятті рішення при розгляді тендерної пропозиції учасника замовник керувався не здогадками, припущеннями або передбаченнями, а інформацією, наданою учасником і наявною в системі електронних закупівель. Стосовно застосування вимикачів ВГТ-110 кВ учасником був наданий лист №02/09-09 від 02.09.2020, в якому зазначено наступне: «Повідомляємо Вам, що наше підприємство пропонує аналогічне обладнання, а саме: - Вимикач ВГТ 110кВ виробництва ЗАТ «ЗЕТО» Великі Луки (аналог вимикача ВРС 110 кВ)». Крім того, учасником надано копію документу «Основные технические характеристики. Елегазовый колонковый выключатель ВГТ 110», на якому міститься торговельний знак ЗАО «ЗЭТО» та назва підприємства «Завод элекротехнического оборудования» з вказанням адреси. (Варто зазначити, що ООО «ЗЭТО – Газовые технологии» створено на базі ЗАО «ЗЭТО» та має свій торговельний знак, який відрізняється від того, який міститься на вказаному документі). Замовник не мав сумнівів у тому, що учасником надана достовірна інформація щодо виробника обладнання, і не мав підозр, що учасник свідомо або несвідомо зазначив неправдиву інформацію. Подальші рішення замовника ґрунтувалися на підставі отриманої інформації.
Крім того, звертаємо увагу учасника: в разі якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначення результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абз.4 п.1) ст.31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2. Тендерною документацією вимагалося надання документу з Інформацією в довільній формі з порівнянням основних технічних характеристик еквіваленту обладнання (устаткування), запропонованого учасником, та обладнання (устаткування), передбаченого робочим проєктом (у випадку, якщо учасником запропоновані еквіваленти обладнання (устаткування).
Учасником торгів ТОВ «ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ» такої порівняльної характеристики в тендерній пропозиції надано не було. Посилання учасника у вимозі до замовника на окремі документи і його пропозиція замовнику самому формувати з зазначених документів інформацію, яка пропонувалася для надання учасником, не відповідає тендерному законодавству. Технічна частина тендерної пропозиції учасника не дає наочної інформації, яку хотів бачити замовник при розгляді тендерної пропозиції та прийнятті рішення стосовно застосування учасником еквіваленту обладнання (устаткування). В разі, якщо у учасника були сумніви щодо надання інформації щодо застосування еквівалентного обладнання відповідно до вимог замовника, він міг звернутися з вимогою або питанням до замовника до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у строки, визначені Законом. Учасник такою можливістю не скористався. Тому повинен був подати пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. Документ, який вимагався замовником, відсутній у тендерній пропозиції, тому рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції правомірне.
Також варто зазначити, що учасником надано опитувальні листи на вакуумні вимикачі ВГТ-110, а буклет з технічними характеристиками – на елегазовий вимикач ВГТ-110. Тобто учасник надав суперечливу інформацію.

Документи подані скаржником

19 вересня 2020 17:27
Відгук.jpeg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000017 ● 4ca9adf60c9d440ebf91087a4352759d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 439

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 439
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-08-17-003424-c 17.08.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-11 15:05:43

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Реконструкція тягової підстанції Свалява. Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Добровольців, 9б)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-08-17-003424-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:

1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (протокол розгляду тендерної пропозиції від 22.09.2020 № 4-4) у той час, коли учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 01.09.2020 № 20340/20-99/1 та довідку субпідрядної організації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій б/д б/н з відповідним переліком наявної в учасника та субпідрядника обладнання, техніки та механізмів, в яких відсутні екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу та екскаватори одноковшеві дизельні на пневматичному ходу, використання яких передбачені під час виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації та передбачені відомістю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, який є додатком до технічного завдання, та, отже, не відповідає пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації?

Також використання зазначених екскаваторів під час виконання робіт передбачені підсумковою відомістю ресурсів до укладеного за результатами процедури закупівлі договору підряду від 09.10.2020 № Л/Е-20429/НЮ.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-16 16:47:06

Відповідь на Запит Держаудитслужби України від 11.12.2020 по Моніторингу UA-M-2020-12-01-000017 від 01.12.2020

ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА: Відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати документально підтверджену інформацію у вигляді довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, передбачених Технічним завданням. При цьому вимагалося вказати назву обладнання та матеріально-технічної бази, його належність учаснику на праві власності чи користування (з зазначенням в цьому разі повної назви його власника та коду ЄДРПОУ або ідентифікаційного номера). Конкретна форма, в якій учасником має бути надана інформація, тендерною документацією не передбачалася. Учасником ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» в тендерній пропозиції було надано документ довільної форми від 01.09.2020 Вих.№ 20340/20-99/1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», який складається з таблиці з переліком основного необхідного обладнання/машин/механізмів та Договору оренди від 25.10.2019 з переліком орендованого учасником обладнання, машин, механізмів. Зазначений перелік складається більше як з 300 позицій та містить, зокрема, інформацію про екскаватори в кількості 20 шт. (серед яких один на гусеничному ходу, інші на пневмоколісному ходу). Договір оренди містить інформацію щодо повної назви орендодавця, його коду ЄДРПОУ, як це вимагалося тендерною документацією. Виходячи з вищенаведеного, замовником було прийняте рішення визнати переможцем ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА», пропозиція якого найбільш економічно вигідна та відповідає умовам тендерної документації._________Голова тендерного комітету – заступник
директора виконавчого регіональної філії «Львівська залізниця» з інфраструктур Р.М. Йосифович ____________ Заступник голови робочої групи - заступник начальника служби електропостачання У.Я. Левус


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ 14 046 484,00
UAH
14 046 484,00
UAH
Документи
ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА" 14 430 000,00
UAH
14 357 000,00
UAH
Документи
ТОВ ЕНЕРГО-БУД-МОНТАЖ 14 480 000,00
UAH
14 480 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 11:50
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:01
ТКП ПС Свалява.pdf
25 вересня 2020 13:01
Свідоцтво ПДВ 12.06.13.pdf
25 вересня 2020 13:01
Довідка МВС Філатов В.В..pdf
25 вересня 2020 13:01
Довідка МВС Миронюк Р.Ю..pdf
25 вересня 2020 13:01
Витяг з реєстру ПДВ 08.06.17.PDF
02 вересня 2020 11:37
Електронний підпис

Публічні документи

01 вересня 2020 18:27
Електронний підпис
01 вересня 2020 18:26
Техн.zip
01 вересня 2020 18:26
Протокол зборів.PDF
01 вересня 2020 18:26
Працівники.PDF
01 вересня 2020 18:26
Обладнання.PDF
01 вересня 2020 18:26
Наказ на директора.PDF
01 вересня 2020 18:26
Лист згода.PDF
01 вересня 2020 18:26
Лист відгук 2.PDF
01 вересня 2020 18:26
Лист відгук 1.PDF
01 вересня 2020 18:26
Дозвіл роботи 2018.PDF
01 вересня 2020 18:26
Довідка ст 17-2.PDF
01 вересня 2020 18:26
Довідка ст 17.PDF
01 вересня 2020 18:26
Декларація.PDF
01 вересня 2020 18:26
Licenzia.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ

ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА"

ТОВ ЕНЕРГО-БУД-МОНТАЖ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ
#42821525
Відхилено 14 046 484,00
UAH
17 вересня 2020 17:02
ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА"
#34704105
Переможець 14 357 000,00
UAH
23 вересня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА"
#34704105
14 357 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 14:47
ЛЕ-20429_09.10.2020_Рек-ція тягової підстанції Свалява_РЗВА.pdf укладений
13 жовтня 2020 14:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 318 260,92
UAH (в тому числі ПДВ 2 553 043,49 UAH)