Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Миронова Ж. П. (032)-226-39-16 tender@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2020 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 11:56 |
Очікувана вартість: | 14 480 911,70 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 404,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату в строк не менше 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної Підрядником у Єдиному реєстрі податкових накладних, але не пізніше 20.01.2021 року. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника, розрахунок здійснюється в строк не менше 45 банківських днів з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформлених та підписаних Сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Акту про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування. Для неплатників ПДВ : Замовник здійснює оплату в строк не менше 45 банківських днів з дати підписання Сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Акту про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування, але не пізніше 20.01.2021 року | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2020 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2020 15:35 |
540 Свалява АБ.zip | |
17 серпня 2020 15:35 |
540 Свалява ЕП.pdf | |
17 серпня 2020 15:35 |
540 Свалява ПЗ.pdf | |
17 серпня 2020 15:35 |
Відомість обсягів робіт.docx | |
17 серпня 2020 15:35 |
4 ТД_Реконстр-я тяг.підстанції Свалява_Е.docx | |
17 серпня 2020 15:35 |
Свалява ЕП.ОЛ 1-8.pdf | |
17 серпня 2020 15:35 |
4 Проект договору_Реконстр-я тяг.підстанції Свалява_Е.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Чи уточнювала тендерна комісія точну юридичну назву виробника вимикачів 110 кВ перед тим як звірити назву підприємства з санкційним списком. Комісія змогла це зробити звернувшись до представництва виробника в Києві, звернувшись до технічних служб центрального офісу Укрзалізниці (такі вимикачі закуповуються іншими залізницями України про що свідчить відгук який додається) або звернувшись згідно законодавства з уточнюючим запитанням до учасника тендеру. Цих дій не було зроблено, а було прийнято хибне рішення, оскільки виробником пропонованого нами вимикача є підприємство «ЗЭТО-Газовые технологии» якого немає в санкційному списку;
2. В тендерній документації наведено опитувальні листи на вимикачі з технічними характеристиками. В нашій пропозиції наведено опитувальний лист пропонованого вимикача, зроблений по формі наведеній в тендерній документації, де ми вказали технічні характеристики пропонованого вимикача. Хіба цього не достатньо для порівняння двох опитувальних листів, з проектним вимикачем і пропонованим.
1. Підстав звертатися з уточненнями юридичної назви виробника вимикачів ВГТ-110 кВ «до представництва виробника в Києві, звернувшись до технічних служб центрального офісу Укрзалізниці або звернувшись згідно законодавства з уточнюючим запитанням до учасника тендеру» у замовника не було, оскільки при прийнятті рішення при розгляді тендерної пропозиції учасника замовник керувався не здогадками, припущеннями або передбаченнями, а інформацією, наданою учасником і наявною в системі електронних закупівель. Стосовно застосування вимикачів ВГТ-110 кВ учасником був наданий лист №02/09-09 від 02.09.2020, в якому зазначено наступне: «Повідомляємо Вам, що наше підприємство пропонує аналогічне обладнання, а саме: - Вимикач ВГТ 110кВ виробництва ЗАТ «ЗЕТО» Великі Луки (аналог вимикача ВРС 110 кВ)». Крім того, учасником надано копію документу «Основные технические характеристики. Елегазовый колонковый выключатель ВГТ 110», на якому міститься торговельний знак ЗАО «ЗЭТО» та назва підприємства «Завод элекротехнического оборудования» з вказанням адреси. (Варто зазначити, що ООО «ЗЭТО – Газовые технологии» створено на базі ЗАО «ЗЭТО» та має свій торговельний знак, який відрізняється від того, який міститься на вказаному документі). Замовник не мав сумнівів у тому, що учасником надана достовірна інформація щодо виробника обладнання, і не мав підозр, що учасник свідомо або несвідомо зазначив неправдиву інформацію. Подальші рішення замовника ґрунтувалися на підставі отриманої інформації.
Крім того, звертаємо увагу учасника: в разі якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначення результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абз.4 п.1) ст.31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2. Тендерною документацією вимагалося надання документу з Інформацією в довільній формі з порівнянням основних технічних характеристик еквіваленту обладнання (устаткування), запропонованого учасником, та обладнання (устаткування), передбаченого робочим проєктом (у випадку, якщо учасником запропоновані еквіваленти обладнання (устаткування).
Учасником торгів ТОВ «ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ» такої порівняльної характеристики в тендерній пропозиції надано не було. Посилання учасника у вимозі до замовника на окремі документи і його пропозиція замовнику самому формувати з зазначених документів інформацію, яка пропонувалася для надання учасником, не відповідає тендерному законодавству. Технічна частина тендерної пропозиції учасника не дає наочної інформації, яку хотів бачити замовник при розгляді тендерної пропозиції та прийнятті рішення стосовно застосування учасником еквіваленту обладнання (устаткування). В разі, якщо у учасника були сумніви щодо надання інформації щодо застосування еквівалентного обладнання відповідно до вимог замовника, він міг звернутися з вимогою або питанням до замовника до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у строки, визначені Законом. Учасник такою можливістю не скористався. Тому повинен був подати пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. Документ, який вимагався замовником, відсутній у тендерній пропозиції, тому рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції правомірне.
Також варто зазначити, що учасником надано опитувальні листи на вакуумні вимикачі ВГТ-110, а буклет з технічними характеристиками – на елегазовий вимикач ВГТ-110. Тобто учасник надав суперечливу інформацію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-01-000017 ● 4ca9adf60c9d440ebf91087a4352759d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 439
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 439
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-08-17-003424-c 17.08.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-11 15:05:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Реконструкція тягової підстанції Свалява. Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Добровольців, 9б)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-08-17-003424-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (протокол розгляду тендерної пропозиції від 22.09.2020 № 4-4) у той час, коли учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 01.09.2020 № 20340/20-99/1 та довідку субпідрядної організації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій б/д б/н з відповідним переліком наявної в учасника та субпідрядника обладнання, техніки та механізмів, в яких відсутні екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу та екскаватори одноковшеві дизельні на пневматичному ходу, використання яких передбачені під час виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації та передбачені відомістю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, який є додатком до технічного завдання, та, отже, не відповідає пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації?
Також використання зазначених екскаваторів під час виконання робіт передбачені підсумковою відомістю ресурсів до укладеного за результатами процедури закупівлі договору підряду від 09.10.2020 № Л/Е-20429/НЮ.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-16 16:47:06
Відповідь на Запит Держаудитслужби України від 11.12.2020 по Моніторингу UA-M-2020-12-01-000017 від 01.12.2020
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА: Відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати документально підтверджену інформацію у вигляді довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, передбачених Технічним завданням. При цьому вимагалося вказати назву обладнання та матеріально-технічної бази, його належність учаснику на праві власності чи користування (з зазначенням в цьому разі повної назви його власника та коду ЄДРПОУ або ідентифікаційного номера). Конкретна форма, в якій учасником має бути надана інформація, тендерною документацією не передбачалася. Учасником ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» в тендерній пропозиції було надано документ довільної форми від 01.09.2020 Вих.№ 20340/20-99/1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», який складається з таблиці з переліком основного необхідного обладнання/машин/механізмів та Договору оренди від 25.10.2019 з переліком орендованого учасником обладнання, машин, механізмів. Зазначений перелік складається більше як з 300 позицій та містить, зокрема, інформацію про екскаватори в кількості 20 шт. (серед яких один на гусеничному ходу, інші на пневмоколісному ходу). Договір оренди містить інформацію щодо повної назви орендодавця, його коду ЄДРПОУ, як це вимагалося тендерною документацією. Виходячи з вищенаведеного, замовником було прийняте рішення визнати переможцем ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА», пропозиція якого найбільш економічно вигідна та відповідає умовам тендерної документації._________Голова тендерного комітету – заступник
директора виконавчого регіональної філії «Львівська залізниця» з інфраструктур Р.М. Йосифович ____________ Заступник голови робочої групи - заступник начальника служби електропостачання У.Я. Левус
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ |
14 046 484,00
UAH
|
14 046 484,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА" |
14 430 000,00
UAH
|
14 357 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ЕНЕРГО-БУД-МОНТАЖ |
14 480 000,00
UAH
|
14 480 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ #42821525 |
Відхилено |
14 046 484,00
UAH
|
17 вересня 2020 17:02
|
ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА" #34704105 |
Переможець |
14 357 000,00
UAH
|
23 вересня 2020 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 14:47
|
ЛЕ-20429_09.10.2020_Рек-ція тягової підстанції Свалява_РЗВА.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 14:44
|