Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Бланки 22820000-4» .
Очікувана вартість
3 990,00 UAH
UA-2020-08-17-002640-c 7113eeae05cd482f900dc96064429980
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко Людмила Михайлівна

380978834039 romny_srb@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Захарченко Людмила Михайлівна
380978834039
romny_srb@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


«Бланки 22820000-4» - 2 найменування (Медична довідка, щодо придатності до керування транспортним засобом – 500 шт.; медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о) – 200 шт.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 штуки
«Бланки 22820000-4» - 2 найменування (Медична довідка, щодо придатності до керування транспортним засобом – 500 шт.; медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о) – 200 шт.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.5. Оплата за Бланків проводиться безготівково, на розрахунковий рахунок Постачальника. 4.6. Покупець здійснює оплату протягом 10 календарних днів, з дати зазначеної у видатковій накладній та/або дати прийому Бланків.У випадку узгодження з Постачальником строк може бути продовжений, але не більше ніж на 90 робочих днів з дня підписання Договору Сторонами. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

17 серпня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Український науково-дослідний інститут медицини транспорту"
#42958667
Переможець 3 990,00
UAH
17 серпня 2020 14:41

Документи

17 серпня 2020 14:41
Електронний підпис
17 серпня 2020 14:39
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 14:43
дог.435.pdf укладений
17 серпня 2020 14:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 990,00
UAH