Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами - ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 – Здійснення авторського нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт центральної пішохідної алеї на пр. Свободи у м. Львові»
Очікувана вартість
40 496,56 UAH
UA-2020-08-17-002438-c fa99053112cb4c4dbaf93db8f85aa456
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федірко Катерина

380322546604 lymarkatia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20847537
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36
Контактна особа: Федірко Катерина
380322546604
lymarkatia@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 – 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами - ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 – Здійснення авторського нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт центральної пішохідної алеї на пр. Свободи у м. Львові» - відповідно до Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення авторського нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт центральної пішохідної алеї на пр. Свободи у м. Львові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, центральна пішохідна алея на пр. Свободи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

17 серпня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Лібич Олександра Василівна
#2806907503
Переможець 40 496,56
UAH
17 серпня 2020 14:15

Документи

17 серпня 2020 14:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 10:51
Додаткова_угода№134_2_Лібич.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:54
Додаткова_Угода_134_1_авторський_Лібич_Свободи.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 14:33
Договір_134.pdf укладений
17 серпня 2020 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі (реєстрація фінансових бюджетних зобов'язань)
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML