Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в КЗШ №112
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2020-08-15-000080-c 607b24930f9142feae389a858f5a371b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2020 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:52
Очікувана вартість: 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в КЗШ №112
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Святоандріївська, 10-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 40 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2020 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2020 18:28
ТД 2020 АПС 112.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 серпня 2020 12:33
Дата відповіді: 19 серпня 2020 09:18
Вимога надати гарантійний лист із зазначенням адреси представництва (сервісного центру тощо) учасника в місті Кривому Розі, номеру телефону контактної особи, ПІБ контактної особи навість з вашим обґрунтуванням є порушенням прав учасників, які бажають брати участь у закупівлі, проте не мають такого представництва. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, компанії, які отримали ліцензію, мають право виконувати послуги, що становлять предмет закупівлі ПО ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ, при тому маючи офіс в одному місті. Учасники, подаючи свою пропозицію розраховують свої сили та можливості для виконання можливих майбутніх договірних зобов'язань, а значить у разі їх порушення готові нести відповідальність. Ваша вимога прописана з метою лобіювання інтересів певного учасника. Звертаємо Вашу увагу, що практика АМКУ свідчить про те, що обмеження по територіальному принципу є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. Вимагаємо внести відповідні зміни в оголошення і видалити дану вимогу. У випадку ігнорування, ми будемо змушені звертатися для захисту своїх законних прав та інтересів до відповідних контролюючих органів у сфері здійснення публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Жодних дискримінаційних умов документація не містить, будь-який учасник, який має бажання взяти участь в закупівлі проте не має власного представництва або сервісного центру в місті, має можливість на законних або договірних підставах використовувати відповідні потужності та фахівців інших суб'єктів господарювання. Враховуючи те, що відповідні системи, які мають бути встановлені згідно з умовами закупівлі, в подальшому підлягають введенню в експлуатацію, ймовірність виникнення гарантійних випадків які потребують присутності фахівців технічної підтримки значна, час на очікування приїзду фахівців з інших міст відсутній, з огляду на що дана умова закупівлі перегляду не підлягає.
щодо проектної документації
Дата подання: 19 серпня 2020 17:45
Дата відповіді: 19 серпня 2020 19:39
Шановний Замовнику, для розрахунку вартості робіт з предмету закупівлі додайте, будь ласка, проектну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Перш ніж ставити питання прохання уважно ознайомлюватись з технічним завданням на закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» 495 496,34
UAH з ПДВ
492 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА СЕРВІС" 499 000,00
UAH з ПДВ
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 15:19
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:15
Довідка подоткова.pdf
08 вересня 2020 09:44
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:10
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:09
Цінова пропозиція 492900,00.pdf
29 серпня 2020 21:19
Електронний підпис
29 серпня 2020 21:17
(В) Проект договору.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 16:17
Ліцензія ДСНС.JPG
29 серпня 2020 16:17
Статут.pdf
29 серпня 2020 16:17
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
29 серпня 2020 16:17
Виписка з реєстра ПДВ.pdf
29 серпня 2020 16:17
Довідки, листи та ін.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
Переможець 492 900,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 13:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
492 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 21:59
ду 1 до 181-П_вт (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 21:59
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 07:07
договір 181-П_вт.pdf укладений
14 вересня 2020 07:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 11.4, розділ X Договору
Номер договору про закупівлю: 181-П/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 492 900,00
UAH