Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород км 49+350 (за Рудками), км 54+350 (с. Хлопчинці), км 55+000 (будинки в/ч), км 78+280 (поворот на с. Стрілковичи), км 83+000 (с. Торчиновичі), км 84+000, км 85+200 (с. Торчиновичі), км 86+300, км 143+100 (с. Бориня), км 152+100 (с. Сянки), Львівської області
Очікувана вартість
2 624 961,40 UAH
UA-2020-08-14-008054-a 839551d883b7445d8f11fe4f972080a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 12:47
Очікувана вартість: 2 624 961,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 124,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13124.81 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород км 49+350 (за Рудками), км 54+350 (с. Хлопчинці), км 55+000 (будинки в/ч), км 78+280 (поворот на с. Стрілковичи), км 83+000 (с. Торчиновичі), км 84+000, км 85+200 (с. Торчиновичі), км 86+300, км 143+100 (с. Бориня), км 152+100 (с. Сянки), Львівської області
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 17:23
зміни до ТД.docx
25 серпня 2020 17:23
Тендерна документація (зі змінами).docx
25 серпня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 17:23
зміни до ТД.docx
25 серпня 2020 17:23
Тендерна документація (зі змінами).docx
14 серпня 2020 18:40
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики до основних матеріалів
Дата подання: 18 серпня 2020 11:50
Дата відповіді: 18 серпня 2020 18:32
Доброго дня! Додатком 5 до тендерної документації визначені вимоги до основних матеріалів, які використовуються при облаштування освітлення наземних пішохідних переходів на автомобільних дорогах загального користування. Просимо Вас, надати наступне роз’яснення: на якому етапі процедури закупівлі потрібно подати документи для підтвердження технічних характеристик основних матеріалів, а саме паспорти виробника, копії протоколів випробувань акредитованого органу, або Сертифікати, або Декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, тощо? На етапі подачі тендерної пропозиції учасниками чи на етапі укладання договору та погодження договірної ціни??? Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Документи для підтвердження технічних характеристик основних матеріалів надаються на етапі приймання-передачі наданих послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" 2 130 465,60
UAH з ПДВ
1 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ" 2 500 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Полтава-Паритет" 1 653 725,70
UAH з ПДВ
1 653 725,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ СІСТЕМ" 2 441 214,10
UAH з ПДВ
1 986 872,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВілКом Монтаж 2 450 500,00
UAH з ПДВ
2 450 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 16:15
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:06
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:04
5. ДОСВІД Ч.1.pdf
02 вересня 2020 19:04
3. ОБЛАДНАННЯ.pdf
02 вересня 2020 19:04
5. ДОСВІД Ч.2.pdf
02 вересня 2020 19:04
9. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
02 вересня 2020 19:04
5. ДОСВІД Ч.3.pdf
02 вересня 2020 19:04
4. ПРАЦІВНИКИ.pdf
02 вересня 2020 19:04
5. ДОСВІД Ч.4.pdf
02 вересня 2020 19:04
5. ДОСВІД Ч.5.pdf
02 вересня 2020 19:04
10. ІНШЕ.pdf
02 вересня 2020 19:04
Підписаний_Лицензия_.pdf
02 вересня 2020 19:04
Підписаний_G0920-2214-GL_tender.pdf
02 вересня 2020 19:04
0000001918678643.1.0.pdf
02 вересня 2020 19:04
6. СТ. 17.pdf
02 вересня 2020 19:04
2. ВИРОБНИЧІ БАЗИ.pdf
02 вересня 2020 19:04
7. ТЕХ ЗАВДАННЯ.pdf
02 вересня 2020 19:04
8. ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.pdf
02 вересня 2020 19:04
1. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 09:15
Електронний підпис
02 вересня 2020 22:49
ТЗ дод.5.PDF
02 вересня 2020 22:49
Гарантійний лист.PDF
02 вересня 2020 22:49
19. Згода додаток 2.PDF
02 вересня 2020 22:49
18. Дозвіл висотні.pdf
02 вересня 2020 22:49
17. Довідка ст.17.PDF
02 вересня 2020 22:49
15. Працівникик накази.pdf
02 вересня 2020 22:49
14. Довідка працівники.PDF
02 вересня 2020 22:49
13. МТБ 2 техніка.pdf
02 вересня 2020 22:49
12. Довідка МТБ-2.PDF
02 вересня 2020 22:49
11. Довідка МТБ-1.PDF
02 вересня 2020 22:49
10. МТБ 1 офіс.pdf
02 вересня 2020 22:49
09. Аналогічний 245.pdf
02 вересня 2020 22:49
08. Аналогічний 241.pdf
02 вересня 2020 22:49
06. Паспорт код.pdf
02 вересня 2020 22:49
04. Витяг ПДВ.pdf
02 вересня 2020 22:49
03. Наказ протоколи описи.pdf
02 вересня 2020 22:49
02. Статут.pdf
02 вересня 2020 22:49
01. Протокол торги.pdf
02 вересня 2020 22:49
fw7120_15__0544_2902_09_2020_.zip
02 вересня 2020 22:49
Лицензия Банковская.pdf
02 вересня 2020 22:49
ДОВІДКА + ВИПИСКА 3.pdf
02 вересня 2020 22:49
Довгаль4778(нотар).pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 09:49
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:47
Техніка.rar
03 вересня 2020 09:47
Технічне завдання.rar
03 вересня 2020 09:47
Статут.rar
03 вересня 2020 09:47
Працівники.rar
03 вересня 2020 09:47
Листи.rar
03 вересня 2020 09:47
Доки про керівника.rar
03 вересня 2020 09:47
Довідки.rar
03 вересня 2020 09:47
Будівлі.rar

Публічні документи

02 вересня 2020 18:42
Електронний підпис
02 вересня 2020 18:38
Технічне завдання.pdf
02 вересня 2020 18:38
План - схема приміщення.pdf
02 вересня 2020 18:38
Накази на працівників.pdf
02 вересня 2020 18:38
Лист відгук 2.pdf
02 вересня 2020 18:38
Лист відгук 1.pdf
02 вересня 2020 18:38
Копії листів відгуків.pdf
02 вересня 2020 18:38
Технічні паспорти.rar
02 вересня 2020 18:38
Витяг платника ПДВ.pdf
02 вересня 2020 18:38
Виписка.pdf
02 вересня 2020 18:38
Виписка по рахунку.pdf
02 вересня 2020 18:38
аналогічний договір 2-2.pdf
02 вересня 2020 18:38
Аналогічний договір 1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ"

ПП "Полтава-Паритет"

ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ СІСТЕМ"

ТОВ ВілКом Монтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"
#38700539
Переможець 1 649 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 19:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 19:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"
#38700539
1 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:12
ДУ №4 до БДР 146-09-20.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 11:43
ДУ №3 до БДР 146-09-20.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 11:40
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 18:03
ДУ №2 до БДР 146-09-20.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 18:03
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 17:38
ДУ №1 до БДР 146-09-20.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 17:37
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 18:08
БДР 146-09-20.pdf укладений
25 вересня 2020 18:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 5.10. Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-146/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-146/09-20 від 25.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 16, Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-146/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-146/09-20 від 25.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-146/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-146/09-20 від 25.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-146/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-146/09-20 від 25.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 635 748,85
UAH (в тому числі ПДВ 272 624,80 UAH)