Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-11 Львів - Шегині км 16+900 (с. Бартатів), Львівської обл., Західний обхід м. Львова км 1+900 (смт. Рясна-Руська), км 5+600 (с. Холодновідка), Львівської обл., Н-09 Мукачеве - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів км 399+322 (с. Кнісело), км 429+604 (с. Старе Село), Львівської обл., М-10 Львів - Краковець км 54+700 (с. Наконечне Друге), км 57+100 (с. Наконечне Друге), км 59+230 (с. Роснівка), км 60+600 (с. Коханівка), Львівської обл. М-06 Київ - Чоп км 557+800 (с. Солонка), км 635+950 (с. Нижня Стинава), км 673+030 (с. Козьова), км 673+480 (с. Козьова), Львівської області
Очікувана вартість
3 412 450,40 UAH
UA-2020-08-14-008002-a dd934b29243a4be28783ff37f61003c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 15:13
Очікувана вартість: 3 412 450,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 062,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17062.25 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-11 Львів - Шегині км 16+900 (с. Бартатів), Львівської обл., Західний обхід м. Львова км 1+900 (смт. Рясна-Руська), км 5+600 (с. Холодновідка), Львівської обл., Н-09 Мукачеве - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів км 399+322 (с. Кнісело), км 429+604 (с. Старе Село), Львівської обл., М-10 Львів - Краковець км 54+700 (с. Наконечне Друге), км 57+100 (с. Наконечне Друге), км 59+230 (с. Роснівка), км 60+600 (с. Коханівка), Львівської обл. М-06 Київ - Чоп км 557+800 (с. Солонка), км 635+950 (с. Нижня Стинава), км 673+030 (с. Козьова), км 673+480 (с. Козьова), Львівської області
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 17:29
зміни до ТД.docx
25 серпня 2020 17:29
Тендерна документація (зі змінами).docx
25 серпня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 17:29
зміни до ТД.docx
25 серпня 2020 17:29
Тендерна документація (зі змінами).docx
14 серпня 2020 18:18
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики до основних матеріалів
Дата подання: 18 серпня 2020 11:52
Дата відповіді: 18 серпня 2020 18:31
Доброго дня! Додатком 5 до тендерної документації визначені вимоги до основних матеріалів, які використовуються при облаштування освітлення наземних пішохідних переходів на автомобільних дорогах загального користування. Просимо Вас, надати наступне роз’яснення: на якому етапі процедури закупівлі потрібно подати документи для підтвердження технічних характеристик основних матеріалів, а саме паспорти виробника, копії протоколів випробувань акредитованого органу, або Сертифікати, або Декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, тощо? На етапі подачі тендерної пропозиції учасниками чи на етапі укладання договору та погодження договірної ціни??? Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Документи для підтвердження технічних характеристик основних матеріалів надаються на етапі приймання-передачі наданих послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Полтава-Паритет" 2 150 400,00
UAH з ПДВ
2 099 998,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" 2 678 325,00
UAH з ПДВ
2 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "СХІДНО ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СОЮЗ"" 2 953 684,80
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВілКом Монтаж 3 180 500,00
UAH з ПДВ
2 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ СІСТЕМ" 3 241 827,88
UAH з ПДВ
2 654 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 15:31
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:50
Документи переможця.PDF
18 вересня 2020 11:50
Dovidka_20230618920340493040.pdf.p7s
18 вересня 2020 11:50
Dovidka_20230618920340493040.pdf
10 вересня 2020 18:44
Електронний підпис
10 вересня 2020 18:10
Електронний підпис
10 вересня 2020 18:10
4. техпаспорт Білецький.pdf
10 вересня 2020 18:10
2. Довідка мтб оновлена.pdf
10 вересня 2020 18:10
1. Довідка пояснення.pdf
10 вересня 2020 18:10
5. Техаспорт Наливайко.PDF
03 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:50
3. машини та механізми.pdf
03 вересня 2020 10:50
4. Працівники.PDF
03 вересня 2020 10:50
10. Довідка субпідрядник.PDF
03 вересня 2020 10:50
11.Технічне завдання.PDF
03 вересня 2020 10:50
5. Досвід.PDF
03 вересня 2020 10:49
0000001919997862.1.0.pdf
03 вересня 2020 10:49
Licenziya_PrivatBank.pdf
03 вересня 2020 10:49
Dovirenist_Kovalenko.pdf
03 вересня 2020 10:49
Підписаний_dog2174.pdf
03 вересня 2020 10:49
Підписаний_gar2174.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 19:18
Електронний підпис
02 вересня 2020 19:17
5. ДОСВІД Ч.1.pdf
02 вересня 2020 19:17
3. ОБЛАДНАННЯ.pdf
02 вересня 2020 19:17
9. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
02 вересня 2020 19:17
5. ДОСВІД Ч.2.pdf
02 вересня 2020 19:17
5. ДОСВІД Ч.3.pdf
02 вересня 2020 19:17
10. ІНШЕ.pdf
02 вересня 2020 19:17
4. ПРАЦІВНИКИ.pdf
02 вересня 2020 19:17
5. ДОСВІД Ч.4.pdf
02 вересня 2020 19:17
5. ДОСВІД Ч.5.pdf
02 вересня 2020 19:17
Підписаний_Лицензия_.pdf
02 вересня 2020 19:17
Підписаний_G0820-2205-GL_tender.pdf
02 вересня 2020 19:17
0000001918676992.1.0.pdf
02 вересня 2020 19:17
6. СТ.17.pdf
02 вересня 2020 19:17
2. ВИРОБНИЧІ БАЗИ.pdf
02 вересня 2020 19:17
7. ТЕХ ЗАВДАННЯ.pdf
02 вересня 2020 19:17
8. ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.pdf
02 вересня 2020 19:17
1. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 20:44
Електронний підпис
02 вересня 2020 20:43
17062,25 виписка.pdf
02 вересня 2020 20:43
Паспорт світильника.pdf
02 вересня 2020 20:43
Технічне завдання.pdf
02 вересня 2020 20:43
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2020 20:43
Працівники Накази.pdf
02 вересня 2020 20:43
Пояснювальна записка.pdf
02 вересня 2020 20:43
Охорона праця.pdf
02 вересня 2020 20:43
Ліцензія.pdf
02 вересня 2020 20:43
Інформація що до ст.17.pdf
02 вересня 2020 20:43
Договірна ціна.pdf
02 вересня 2020 20:43
Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 20:43
Відомість про учасника.pdf
02 вересня 2020 20:43
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 11:01
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:58
Технічні паспорти.rar
03 вересня 2020 10:58
Технічне завдання.pdf
03 вересня 2020 10:58
План - схема приміщення.pdf
03 вересня 2020 10:58
Накази на працівників.pdf
03 вересня 2020 10:58
Лист відгук 2.pdf
03 вересня 2020 10:57
Лист відгук 1.pdf
03 вересня 2020 10:57
Копії листів відгуків.pdf
03 вересня 2020 10:57
Витяг платника ПДВ.pdf
03 вересня 2020 10:57
Виписка.pdf
03 вересня 2020 10:57
Виписка по рахунку.pdf
03 вересня 2020 10:57
аналогічний договір 2-2.pdf
03 вересня 2020 10:57
Аналогічний договір 1-1.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 10:55
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:54
Технічне завдання №5.rar
03 вересня 2020 10:54
Техніка.rar
03 вересня 2020 10:54
Статут.rar
03 вересня 2020 10:54
Працівники.rar
03 вересня 2020 10:54
Листи.rar
03 вересня 2020 10:54
Доки про керівника.rar
03 вересня 2020 10:54
Довідки.rar
03 вересня 2020 10:54
Будівлі.rar

Публічні документи

03 вересня 2020 09:20
Електронний підпис
02 вересня 2020 22:53
19. Згода додаток 2.PDF
02 вересня 2020 22:53
18. Дозвіл висотні.pdf
02 вересня 2020 22:53
17. Довідка ст.17.PDF
02 вересня 2020 22:53
15. Працівникик накази.pdf
02 вересня 2020 22:53
14. Довідка працівники.PDF
02 вересня 2020 22:53
13. МТБ 2 техніка.pdf
02 вересня 2020 22:53
12. Довідка МТБ-2.PDF
02 вересня 2020 22:53
11. Довідка МТБ-1.PDF
02 вересня 2020 22:53
10. МТБ 1 офіс.pdf
02 вересня 2020 22:53
09. Аналогічний 245.pdf
02 вересня 2020 22:53
08. Аналогічний 241.pdf
02 вересня 2020 22:53
06. Паспорт код.pdf
02 вересня 2020 22:53
04. Витяг ПДВ.pdf
02 вересня 2020 22:53
03. Наказ протоколи описи.pdf
02 вересня 2020 22:53
02. Статут.pdf
02 вересня 2020 22:53
01. Протокол торги.pdf
02 вересня 2020 22:53
Технічне завдання дод.5.PDF
02 вересня 2020 22:53
Гарантійний лист дод.1.PDF
02 вересня 2020 22:53
fw7120_15__0546_2902_09_2020_.zip
02 вересня 2020 22:53
Лицензия Банковская.pdf
02 вересня 2020 22:53
ДОВІДКА + ВИПИСКА 4.pdf
02 вересня 2020 22:53
Довгаль4778(нотар).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Полтава-Паритет"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"

ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "СХІДНО ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СОЮЗ""

ТОВ ВілКом Монтаж

ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Полтава-Паритет"
#30732375
Переможець 2 099 998,20
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 18:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 19:06

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано договір надання послуг на спеціалізований напівпричіп BROSHUIS, який зазначено в пункті 8 Інформації про перелік основних машин та механізмів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку № 3 тендерної документації вимагається: «2. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт)». Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен привести у відповідність надану інформацію про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання; 2. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано копій документів, що підтверджують право власності на автогідропідіймач Renault Midliner (держ. номер ВІ3726СА), автогідропідіймач Renault Midliner (держ. номер ВІ4451ВА), кран-маніпулятор VOLVO (держ. номер ВІ3772СО), кран-маніпулятор RenaultPREMIUM KERAX 380 (держ. номер ВІ4514ВМ), кран-маніпулятор МАN F2001 (держ. номер ВІ0885ВI), сідловий тягач-Е VOLVO з тралом (держ. номер ВІ6088СМ), спеціалізований напівпричіп BROSHUIS, сідловий тягач-Е VOLVO (держ. номер ВІ6097ЕЕ), автокран МАЗ 630303 (держ. номер ВІ2058СР), ГАЗ загальний вантажний бортовий малотонажний-В (держ. номер ВІ8148СР), кран-маніпулятор DAF (держ. номер ВІ8765ЕС) та сідловий тягач КрАЗ (держ. номер ВІ9958СР) які зазначені в пунктах 1-2 та 4-13 Інформації про перелік основних машин та механізмів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку № 3 тендерної документації вимагається: «2. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема: - належним чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку». Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності на автогідропідіймач Renault Midliner (держ. номер ВІ3726СА), автогідропідіймач Renault Midliner (держ. номер ВІ4451ВА), кран-маніпулятор VOLVO (держ. номер ВІ3772СО), кран-маніпулятор RenaultPREMIUM KERAX 380 (держ. номер ВІ4514ВМ), кран-маніпулятор МАN F2001 (держ. номер ВІ0885ВI), сідловий тягач-Е VOLVO з тралом (держ. номер ВІ6088СМ), спеціалізований напівпричіп BROSHUIS, сідловий тягач-Е VOLVO (держ. номер ВІ6097ЕЕ), автокран МАЗ 630303 (держ. номер ВІ2058СР), ГАЗ загальний вантажний бортовий малотонажний-В (держ. номер ВІ8148СР), кран-маніпулятор DAF (держ. номер ВІ8765ЕС) та сідловий тягач КрАЗ (держ. номер ВІ9958СР) які зазначені в пунктах 1-2 та 4-13 Інформації про перелік основних машин та механізмів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Полтава-Паритет"
#30732375
2 099 998,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 11:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:04
ДУ №5 до БДР 161-10-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:42
ДУ №4 до БДР 161-10-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:16
ДУ №3 до БДР 161-10-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 18:53
ДУ №2 до БДР 161-10-20.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 18:53
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2020 15:34
ДУ №1 до БДР 161-10-20.pdf зміни до договору
03 жовтня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 15:44
БДР 161-10-20.pdf укладений
02 жовтня 2020 15:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2020 10:42
9 720,00 UAH UA918201720343231001100078159
ДП "Фінінпро"
UA043314010000026005060471646
ПП "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" 00000002
Оплачений
30 грудня 2020 10:42
53 460,00 UAH UA918201720343231001100078159
ДП "Фінінпро"
UA043314010000026005060471646
ПП "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" 00000002
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 5.10. Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-161/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-161/10-20 від 01.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-161/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-161/10-20 від 01.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. та Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-161/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-161/10-20 від 01.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-161/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-161/10-20 від 01.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-161/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-161/10-20 від 01.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 786 564,39
UAH (в тому числі ПДВ 297 760,73 UAH)