Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Ревнівцева Олена Юріївна +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2020 16:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2020 16:47 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 1 768 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8840 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 14 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2020 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2020 15:12 |
Перелік змін .doc | |
31 серпня 2020 15:12 |
Тендерна документація зі змінами .docx | |
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 4 ЕТР 1 ч.pdf | |
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 3 ч.2.pdf | |
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 3 ч.1.pdf | |
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 2 АБР.pdf | |
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.6.pdf | |
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.5.pdf | |
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.4.pdf | |
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.3.pdf | |
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.2.pdf | |
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.1.pdf | |
14 серпня 2020 16:43 |
Проект договору підряду_ додаток 3.doc | |
14 серпня 2020 16:43 |
підсумкова відомість ресурсів_ дод. 6.rtf | |
14 серпня 2020 16:43 |
Додаток 3 тенічні вимоги.docx | |
14 серпня 2020 16:43 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
14 серпня 2020 16:43 |
Гарантійний лист _ дод. 2 .rtf | |
14 серпня 2020 16:43 |
відомість обсягів робіт_ дод. 5.rtf | |
14 серпня 2020 16:42 |
ТОМ 4 ч.4.pdf | |
14 серпня 2020 16:42 |
ТОМ 4 ч.3.pdf | |
14 серпня 2020 16:42 |
ТОМ 4 ч.2.pdf |
31 серпня 2020 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 серпня 2020 15:12 |
Перелік змін .doc
|
|||
31 серпня 2020 15:12 |
Тендерна документація зі змінами .docx
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 4 ЕТР 1 ч.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 3 ч.2.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 3 ч.1.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 2 АБР.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.6.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.5.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.4.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.3.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.2.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
ТОМ 1 ЗПЗ ч.1.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
Проект договору підряду_ додаток 3.doc
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
підсумкова відомість ресурсів_ дод. 6.rtf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
Додаток 3 тенічні вимоги.docx
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
Гарантійний лист _ дод. 2 .rtf
|
|||
14 серпня 2020 16:43 |
відомість обсягів робіт_ дод. 5.rtf
|
|||
14 серпня 2020 16:42 |
ТОМ 4 ч.4.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:42 |
ТОМ 4 ч.3.pdf
|
|||
14 серпня 2020 16:42 |
ТОМ 4 ч.2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Департаменту капітального будівництва
Сумської обласної
державної адміністрації
Ревнівцевой Олені Юріївні
За закупівлею «Реконструкція приймального відділення екстренної невідкладної медичної допомоги КНП ОМР "Охтирська ЦРЛ" по вул. Петропавлівська, 15 в м. Охтирка Сумської області" - закупівля UA-2020-08-14-007566-a протоколом засідання тендерного комітету №123 від 14.09.2020 р. було визнано переможцем ТОВ «Любострой».
Вважаємо дане рішення неправомірним та таким, що прийняте з грубим порушенням діючого законодавства, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Любострой» не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме:
1. В гарантійному листі ТОВ «Любострой» №557 від 31.08.2020 щодо обсягу робіт відсутні дата та номер закупівлі, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника
2. В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за ТОВ «Любострой» відсутня інформація згідно п. 9 ч.2 ст 9 закону України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Пояснень щодо відсутності інформації учасником не надано. Також в листі №569 від 31.08 учасник зазначає, що вищезазначена інформація присутня в реєстрі, що є недостовірною інформацією. Відповідно до Закону про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
3. Відповідно до вимог тендерної документації замовника учасники в довідці про наявність обладнання та матеріальної-бази третій графі таблиці зазначають обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з урахуванням даних, зазначених у додатку 6 до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів». Учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам замовника відповідно ст..16 Закону, оскільки в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня техніка та механізми, що вимагаються відповідно до тендерної документації замовника згідно додатку 6 до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів», а саме відсутня наступна техніка:
Автогiдропiдiймачi, висота підйому 12 м
Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т
Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт
Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]
Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.]
Вiбратори глибинні
Верстати свердлильні
Випрямлячі зварювальні однопостовi з номінальним зварювальним струмом 315-500 А
Домкрати гiдравлiчнi, вантажопідйомність до 100 т
Електричнi печi для сушiння зварювальних матерiалiв з регулюванням температури у межах 80-500 град.С
Котел електричний бiтумний, мiсткiсть 1 м3
Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 13 т
Котли бiтумнi пересувнi, мiсткiсть 400 л
Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть 5 т
Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть 8 т
Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32 т
Крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть 100 т
Крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть 25 т
Лебiдки електричнi, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т]
Лебiдки електричнi, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т]
Люльки двомiснi самопiдйомнi, вантажопiдйомнiсть 300/500 кг
Машини мозаїчно-шлiфувальнi
Машини поливально-мийнi, мiсткiсть 6000 л
Пiдiймачi вантажопасажирськi, вантажопiдйомнiсть 0,8 т
Пiдiймачi гiдравлiчнi, висота пiдйому 10 м
Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т
Перетворювачi зварювальнi з номiнальним зварювальним струмом 315-500 А
Прес гiдравлiчний з електроприводом
Прес-ножицi комбiнованi
Розпушувачi причiпнi [без трактора]
Розчинонасос, продуктивність 1 м3/год
Станок для різання керамічної плитки
Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг
Установки для гiдравлiчних випробувань трубопроводiв, тиск нагнiтання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2]
Установки для свердлення отворiв в залiзобетонi дiаметром до 160 мм
4. Всупереч вимогам тендерної документації Замовника відсутні документи про підтвердження наявності у ТОВ «Любострой» «Котку самохідного КС-2», який зазначено в довідці про наявність обладнання, оскільки в договорі №40-п/0207-2020 з ТОВ «Шляхбуд Тростянець» зазначено оренду Котку самохідного, а Коток самохідний КС-2 відсутній.
5. ТОВ «Любострой» в документах тендерної пропозиції надає 2 файли «Наказ про призначення директора завірена копія.pdf» та « Наказ Єфіменко Л.О..pdf», в яких по суті знаходиться копія наказу №1 від 01.09.2017 р. про призначення Єфименко Л.О. директором ТОВ «Любострой». Але, як видно з цих файлів ці два документи різні, що свідчить про те, що копію одного з них зроблено не з оригіналу, що є грубим порушенням вимог тендерної документації Замовника та діючого законодавства в цілому.
6. У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід всупереч вимогам тендерної документації Замовника ТОВ «Любострой» не зазначив розряд працівників.
7. В тендерній пропозиції (довідка №599 від 31.08.2020) в п.6. не зазначено «форму власності» (приватна, державна, комунальна, тощо), а відповідно учасником не надано необхідну інформацію, що вимагалась Замовником відповідно до тендерної документації.
8. В складі документів тендерної пропозиції ТОВ «Любострой» всупереч вимогам тендерної документації Замовника відсутній документ, визначений законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки (земляні роботи, висотні роботи, зварювальні роботи), що передбачені у додатку 5 «Відомість обсягів робіт», або пояснення щодо його відсутності. Також у разі, якщо зазначені роботи планується виконуватись субпідрядною організацією, (згідно документів тендерної пропозиції це ТОВ «Будівельна компанія «Слобожанщина») за таким субпідрядником учасником не надано копію документа, визначеного законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначеною у довідці субпідрядною організацією. Відповідно до тендерної документації Замовника неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. У разі, якщо учасник, у тому числі не резидент або переможець не подають будь – який документ, що вимагається тендерною документацією, то він надає лист – роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. ТОВ «Любострой» не надав пояснень стосовно цього питання.
9. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника учасникам необхідно «З метою дотримання вимог статей 44-46 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в складі тендерної пропозиції додатково надається: оригінал або копія останнього затвердженого звіту про фінансовий стан (форма №1 Баланс) або форма №1м Баланс або форма №1мс Баланс) з документом, що підтверджує його реєстрацію у податковому органі, з довідкою про вартість чистих активів відповідно до наданого звіту» ТОВ «Любострой» не надав документ, що підтверджує реєстрацію фінансового звіту у податковому органі, з довідкою про вартість чистих активів відповідно до наданого звіту, а також не надано пояснень щодо відсутності вищезазначених документів.
10. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам згідно ст.16 Закону учасникам необхідно в довідці про наявність обладнання та матеріальної-бази зазначити інформацію про наявні виробниче (виробничі) приміщення із зазначенням його (їх) найменування, виробничого призначення, місця розташування (вказати підставу користування: власне чи орендоване) та «Для документального підтвердження наявності приміщення (приміщень) учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) копію (копії) документа (документів), що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщеннями: витягу про реєстрацію права власності/інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про зареєстровані речові права (наданої не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі), або договору оренди, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції.» ТОВ «Любострой» в складі тендерної пропозиції не надав необхідну інформацію та документи, а відтак не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним вимогам замовника відповідно ст..16 Закону.
11. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково повинна міститись інформація про працівників відповідної кваліфікації робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в кількості, необхідній для виконання робіт по предмету закупівлі в визначені строки будівництва. Мінімальна кількість таких працівників, яка необхідна для виконання робіт у одну зміну по предмету закупівлі у встановлені строки будівництва, визначена відповідно до проектної документації на будівництво і становить 15 працівників. ТОВ «Любострой» зазначив в своїй довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід тільки 11 працівників, а відтак не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним вимогам замовника відповідно ст..16 Закону.
12. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника Учасником подаються копії розпорядчого(чих) документа (ів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з Учасником. Зазначені копії документів подаються з урахуванням Закону України «Про захист персональних даних». ТОВ «Любострой» не надав в складі тендерної пропозиції згод працівників на обробку персональних даних чим порушив вимоги Закону про захист персональних даних.
13. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). У випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовну вартість послуг/робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях. Кожен субпідрядник, якого учасник планує залучити до виконання робіт, повинен надати свою згоду на залучення його як субпідрядника, яка оформляється листом із зазначенням замовника, назви закупівлі, номера оголошення щодо якого подається тендерна пропозиція та подається в складі пропозиції.» Згідно документів ТОВ «Любострой» планує залучити в якості субпідрядника ТОВ «Будівельна компанія «Слобожанщина», але учасником не надано інформацію про те в якому обсязі планується залучення субпідрядника, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовну вартість послуг/робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях. Також ТОВ «Будівельна компанія «Слобожанщина» в згоді на залучення його як субпідрядника не зазначив замовника та номера оголошення щодо якого подається тендерна пропозиція.
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «Любострой» неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Любострой» не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником та вимагаємо:
1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету №123 від 14.09.2020 р., яким було визнано переможцем ТОВ «Любострой»;
2. Продовжити розгляд тендерних пропозицій учасників у встановленому Законом порядку.
У випадку незадоволення даної вимоги ТОВ «АВЛЕН» буде звертатись до органу оскарження , а також до правоохоронних органів та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Директор ТОВ «АВЛЕН» Павленко О.В.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-29-000015 ● 1794431ae07d497dbffd1b439cbd1753
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
29.01.2021 № 23
м.Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 20.01.2021 № 003100-18/696-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 29 січня 2021 року № 23
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-08-14-007566-a від 14.08.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-11 15:36:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція приймального відділення екстренної невідкладної медичної допомоги КНП ОМР "Охтирська ЦРЛ" по вул. Петропавлівська, 15 в м. Охтирка Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-14-007566-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Працівників якої саме кваліфікації (робочих професій чи інженерно-технічної) необхідно для виконання робіт у одну зміну по предмету закупівлі у встановлені строки будівництва? Якщо обидвох кваліфікацій, то в якій кількості окремо кожної з них?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-15 11:31:33
пояснення
Тендерний комітет Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА) надає пояснення, у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція приймального відділення екстренної невідкладної медичної допомоги КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» по вул. Петропавлівська, 15 в м. Охтирка Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-14-007566-a) :
В тендерній документації зазначена загальна кількість працівників (ІТР та робочих), необхідна для виконання всіх робіт у встановлений термін. Вона складає 15 працівників. Співвідношення кількості робітників до кількості ІТР в тендерній документації Замовником не зазначалась і тому при перевірці тендерних пропозицій враховувалась тільки наявність у претендента загальної потрібної кількості працівників.
В даному випадку переможець зазначив наявність штатних працівників в кількості 11 осіб, а також надав довідку про залучення субпідрядника (кількість працівників 10 осіб).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) заперечує проти висновку про результату моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція приймального відділення екстреної невідкладної медичної допомоги КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» по вул. Петропавлівська, 15 в м. Охтирка Сумської області» (ID:UA-2020-08-14-007566-а). Щодо порушення законодавства в частині ненадання учасником копії документів, що підтверджують право власності або право користування зазначеним учасником приміщеннями. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації (арк. 10) для документального підтвердження наявності приміщення (приміщень) учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції завірену підписом уповноваженої особи учасника (у разі наявності) копію (копії) документа, що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) приміщеннями: витягу про реєстрацію права власності/інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про зареєстровані речові права (наданої не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі), або договору оренди, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції. Оскільки ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 31.08.2020 вих. № 590 про відсутність наявного приміщення, яке перебуває у власності чи оренді, Замовником не враховувались (не вимагались) підтверджуючи документи, зважаючи на те, що в тендерній документації зазначено, що дані документи надаються лише в разі наявності приміщення. Щодо порушення законодавства в частині ненадання учасником копії фінансового звіту за 2018 рік та довідку про вартість чистих активів відповідно до останнього затвердженого звіту про фінансовий стан. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації (арк. 12) для документального підтвердження наявності фінансової спроможності. Учасник має надати копію фінансового звіту за два попередні роки. У разі якщо обсяг річного доходу (виручки) учасника менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, замовник має право відхилити таку тендерну пропозицію. ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано копію фінансового звіту і податкової декларації за 2019 рік та копію податкової декларації за 2018 рік. Так, головною вимогою відповідності фінансової спроможності учасника умовам тендерної документації є умова, щоб розмір річного доходу складав не менше 30 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. За 2018 рік інформація про обсяг річного доходу ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ» була врахована на підставі податкової декларації, де в пункті 5 розділу ІІ зазначена сума доходу за 2018 рік в розмірі 5396928,21 грн. З огляду на те, що очікувана вартість складала 1768004,60 грн., 30% від неї складає 530401,38 грн. На підстав таких розрахунків Замовником було зроблено висновок, що фінансова спроможність учасника згідно його податкової звітності за 2018 рік повністю відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, приймаючи рішення про визнання переможцем ТОВ «ЛЮБОСТРОЙ, Замовник діяв у повній відповідності з нормами чинного законодавства і жодним чином не порушило абзац 2 підпункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-02-25 13:39:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | позовна заява від 03.03.2021 №01-12/338 |
Дата публікації: | 04 березня 2021 |
Документи:
04 березня 2021 14:29
|
Електронний підпис |
04 березня 2021 14:26
|
позовна заява.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОСТРОЙ" #41557267 |
Переможець |
1 640 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2021 14:47
|
ДУ 7 від 03.08..pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 13:18
|
ДУ 6 Охтирка.pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 10:20
|
ДУ 5 від 03.06..pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 13:49
|
ДУ _ 4 Охтирка.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 11:10
|
ДУ _ 3 від 23.04.2021.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:55
|
ДУ _ 2 до Д _ 36 від 30.09.2020.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 16:47
|
дод уг1 до дог36.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 16:35
|
протокол145.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 13:20
|
дог.підр36.pdf | укладений |
30 вересня 2020 13:19
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
07 жовтня 2020 09:44
|
492 000,00 UAH | UA188201720344251015134008843 ДКБ Сумської ОДА |
UA398201720355329117700704963 ТОВ"Любострой" |
Оплачений |
29 грудня 2020 12:11
|
553 456,39 UAH | UA188201720344251015134008843 ДКБ Сумської ОДА |
UA243204780000026007924885878 ТОВ"ЛЮБОСТРОЙ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк виконання робіт : 24 грудня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк виконання робіт -червень 2021 |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізітів |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |