Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг на здійснення авторського нагляду за об'єктом : "Реконструкція приміщень віддлення невідкладної (екстренної) медщичної допомоги для розміщення апарату МРТ на вул. Федьковича, 91 в м. Івано-Франківську"
Очікувана вартість
34 020,00 UAH
UA-2020-08-14-007531-a 2c1cf98c75654d38bfda9a903b80f9fc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грейда Тетяна Богданівна

+380342524020 yo_knpoklifor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Обласна клінічна лікраня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Контактна особа: Грейда Тетяна Богданівна
+380342524020
yo_knpoklifor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг на здійснення авторського нагляду за об'єктом : "Реконструкція приміщень віддлення невідкладної (екстренної) медщичної допомоги для розміщення апарату МРТ на вул. Федьковича, 91 в м. Івано-Франківську"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

14 серпня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Альянс-Консалт-ІФ"
#38330723
Переможець 34 020,00
UAH
14 серпня 2020 16:43

Документи

14 серпня 2020 16:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 16:25
Дод угода _1 до договору 000180.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення зміи у реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: №000180
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML