Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень головного корпусу КНП "Добропільска ЛІЛ"  для створення  відділення естреної (невідкладної)  медичної допомоги по вул. Гагаріна,3 у м. Добропілля Донецької області (I черга)
Очікувана вартість
10 797 722,40 UAH
UA-2020-08-14-007198-a 1446b94c34d8474ba63c2c9f4fa51f19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:02
Очікувана вартість: 10 797 722,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 323 931,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень головного корпусу КНП "Добропільска ЛІЛ"  для створення  відділення естреної (невідкладної)  медичної допомоги по вул. Гагаріна,3 у м. Добропілля Донецької області (I черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85000, Україна, Донецька область, м. Добропілля, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:09
Додаток 2.pdf
14 серпня 2020 16:09
Специфікація Добропілля.zip
14 серпня 2020 16:09
Додаток 5.pdf
14 серпня 2020 16:09
Проект Договору 2020 кап.ремонт.docx
14 серпня 2020 16:09
Додаток 8.pdf
14 серпня 2020 16:09
Додаток 4.pdf
14 серпня 2020 16:09
№60 (538)ТД Добропілля відділ_екстр_мед_допомоги.pdf
14 серпня 2020 16:09
Додаток 3.pdf
14 серпня 2020 16:09
Додаток 1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000029 ● 051d7371a3f9469ba7d617e64498ba3a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021 12:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.01.2021 № 3

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 27.01.2021 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-08-14-007198-a 14.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити зокрема інформацію щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до частини 1 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 (далі – Постанова №166) затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків (далі – Порядок функціонування системи). Так, згідно з частиною 2 Розділу «Загальні положення» Постанови № 166 визначено, що адміністратор електронної системи закупівель (далі - адміністратор) – юридична особа, визначена Уповноваженим органом відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу, оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика - юридична особа, зареєстрована в установленому законом порядку на території України, що має право на використання електронного майданчика, який авторизований/попередньо авторизований відповідно до вимог цього Порядку. Наказом Мінекономрозвитку від 07.04.2020 № 648 (зі змінами) інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) визначено веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу – Державне підприємство “ПРОЗОРРО”. Згідно з пунктом 15 Порядку функціонування системи у разі внесення змін до законодавства у сфері публічних закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів адміністратор оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу зміни до стандартних сценаріїв тестування. Адміністратор надсилає оператору авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повідомлення про зміни до стандартних сценаріїв тестування. Строки та порядок надіслання оператору авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повідомлення про зміни до стандартних сценаріїв тестування визначає адміністратор. Відповідно до пунктів 19 та 20 Порядку функціонування системи оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом закупівель в електронній системі закупівель відповідно до рівня акредитації. У разі внесення змін до законодавства у сфері закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен у місячний строк з дня оприлюднення адміністратором стандартних сценаріїв тестування на веб-порталі Уповноваженого органу привести функціональні характеристики та можливості авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика у відповідність з такими змінами та актами. На веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднений (за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/for-places) перелік додаткових тестувань доопрацювання системи та відповідних висновків адміністратора щодо відповідності реалізації змін операторами на своїх майданчиках. Так, за вказаним посиланням був оприлюднений лист адміністратора від 02.12.2020 № 206/04/3072/04/1 у якому зазначено, що за результатами тестування електронних майданчиків щодо реалізації ними функціоналу кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 17 Закону критичних та блокуючих помилок не виявлено та підтверджено можливість перенесення відповідного функціоналу на продуктивне середовище. Наступного дня, тобто 03.12.2020 на електронних майданчиках було реалізоване електронне поле оголошення закупівлі, що передбачене пунктом 8 частини другої статті 21 Закону. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок) затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який 01 липня 2020 р. за № 610/34893 зареєстрований в Міністерстві юстиції України. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Також, слід звернути увагу на те, що Законом встановлено, що інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, зазначається не тільки в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункту 8 частини другої статті 21 Закону а й у тендерній документації (пункт 13 частини другої статті 22 Закону № 922). Слід відмітити, що в пункті 7 розділу «Загальні положення» оприлюдненої замовником тендерної документації вказано, що всі документи, складаються Учасником українською мовою. Документи, складені Учасником іншою мовою супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. Документи третіх осіб, подані Учасником в складі тендерної пропозиції, які за своїм походженням були складені російською мовою, можуть не супроводжуватися автентичним перекладом на українську мову. Документи Учасника, які входять до складу тендерної пропозиції, складені з використанням програмних комплексів, можуть бути складені українською або російською мовою відповідно до ліцензії, виданої на зазначені програмні продукти. В інформації про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі зокрема було зазначено, що в тендерній документації та оголошені про проведення відкритих торгів міститься суперечність в частині визначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозиції 20.08.2020, проте в оголошені зазначена дата 30.08.2020. З цього приводу замовник вважає за потрібне зазначити наступне, що відповідно до абзацу 2 пункту 3 Порядку у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, згідно з положеннями Порядку не зважаючи на розбіжності між інформацією щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що містили оголошення та тендерна документація, автентичною датою вважається дата зазначена в оголошенні, тобто розбіжності не могли завадити учасникам вірно встановити кінцевий строк подання тендерних пропозиції. Про такий висновок свідчить відсутність в електронній системі закупівель запитів від учасників до замовника стосовно надання пояснень з приводу зазначених розбіжностей. Отже, замовник у відповідності до Порядку 14.08.2020 оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Встановлене порушення вимог абзацу восьмого частини другої статті 21 Закону відбулось не з вини замовника, а у зв'язку з відсутністю технічної реалізації в електронній системі закупівель вимог Закону. Зобов'язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом не допущення таких порушень в подальшому вже виконано, адже наразі, вимога абзацу восьмого частини другої статті 21 Закону реалізована в електронній системі закупівель таким чином, що зазначення в оголошенні мови (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції відбувається автоматично, тобто самою системою.

2021-02-22 15:34:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІОКС" 9 501 995,36
UAH з ПДВ
9 501 995,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД" 10 797 720,60
UAH з ПДВ
10 797 720,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
29 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
29 серпня 2020 16:34
сертификаты ISO ВИОКС.PDF
29 серпня 2020 16:34
Дозвіл.PDF
29 серпня 2020 16:34
10.Ліцензія.pdf
29 серпня 2020 16:34
Довідка банк.PDF
29 серпня 2020 16:34
баланс 2019.pdf
29 серпня 2020 16:33
Зведена довідка.PDF
29 серпня 2020 16:33
відгук ЦБ Будівництво.PDF
29 серпня 2020 16:33
Заява-пропозиція.PDF

Публічні документи

18 вересня 2020 13:56
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:54
public_doc.pdf
18 вересня 2020 13:54
public_doc.p7s
18 вересня 2020 13:54
Dovidka_20248531120580759012.pdf.p7s
18 вересня 2020 13:54
Dovidka_20248531120580759012.pdf
30 серпня 2020 11:34
Електронний підпис
30 серпня 2020 11:33
10. Ліцензії.pdf
30 серпня 2020 11:33
9. Довідка банку.pdf
30 серпня 2020 11:33
8. Баланс.pdf
30 серпня 2020 11:33
5. Субпідрядники.pdf
30 серпня 2020 11:33
4. Графік.pdf
30 серпня 2020 11:33
3. Зведена довідка.pdf
30 серпня 2020 11:33
2. Досвід.pdf
30 серпня 2020 11:33
1. Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІОКС"

ТОВ "АЛЬЯНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІОКС"
#22004501
Відхилено 9 501 995,36
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 11:46
ТОВ "АЛЬЯНСБУД"
#37155434
Переможець 10 797 720,60
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД"
#37155434
10 797 720,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 09:45
ду 2 від 02.08.2021 дог 103б-20.pdf укладений
03 серпня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 15:54
ду 2 від 02.08.2021 дог 103б-20.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 15:52
ду 1 від 30.03.2021 дог 103б-20 від 29.09.2020.pdf зміни до договору
30 березня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 12:01
договір від 29.09.2020 № 103б-20.pdf укладений
29 вересня 2020 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ду1 - Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Зміна умов попередньої оплати. Зміна р/р Замовника; Ду2 - через коригування проекту будівництва зменшення обсягу робіт до 1045752,68 грн.
Номер договору про закупівлю: 103б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 045 752,68
UAH (в тому числі ПДВ 174 292,11 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін