Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. Олександрівської (Червонопрапорної) (від вул. Качельної (Сорокіна) до вул. Доброхотова, від вул. Комкова до вул. Лугової, від вул. Робочої до вул. Тракторної, від вул. Філатова до пл. Ганнібала) в м. Херсоні
Очікувана вартість
5 592 418,00 UAH
UA-2020-08-14-006680-a 2f3da36e58974c21a520095454728130
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Леонідівна Самойло

0552461103 dorogiburlay@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв'язку Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26472400
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Залізнична, 8
Контактна особа: Жанна Леонідівна Самойло
0552461103
dorogiburlay@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 11:04
Початок аукціону: 04 вересня 2020 11:04
Очікувана вартість: 5 592 418,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 962,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. Олександрівської (Червонопрапорної) (від вул. Качельної (Сорокіна) до вул. Доброхотова, від вул. Комкова до вул. Лугової, від вул. Робочої до вул. Тракторної, від вул. Філатова до пл. Ганнібала) в м. Херсоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проїзна частина вул. Олександрівської (Червонопрапорної) (від вул. Качельної (Сорокіна) до вул. Доброхотова, від вул. Комкова до вул. Лугової, від вул. Робочої до вул. Тракторної, від вул. Філатова до пл. Ганнібала)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Виконавцю авансовий платіж на придбання матеріалів в розмірі до 30 % бюджетних призначень на виконання робіт у поточному році, на відкритий Виконавцем небюджетний рахунок в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Виконавець зобов’язується протягом трьох місяців з дня проплати придбати відповідні матеріали та надати акти виконаних робіт. Невикористані після зазначеного терміну суми авансу повертаються Замовнику. У випадку порушення терміну відпрацювання авансу Виконавець оплачує Замовникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми авансу за кожний день затримки. Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 5 робочих днів з дати рахунку. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30-ти календарних днів в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами. Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість обсягів робіт
Дата подання: 18 серпня 2020 13:45
Дата відповіді: 21 серпня 2020 11:44
В п.1 відомості обсягів робіт (додаток 3) вказано обсяг 106 320м2, що не відповідає обсягу робіт у п.8 - 10 632м2. Прошу уточнити.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 4 995 276,00
UAH з ПДВ
4 967 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Камелія-1 5 243 656,80
UAH з ПДВ
4 995 274,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 5 271 132,00
UAH з ПДВ
4 995 275,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Кайсар, ЛТД" 5 562 000,00
UAH з ПДВ
5 562 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:50
Тендерна пропозиція.pdf
11 вересня 2020 16:50
Довідка з податкової.rar
11 вересня 2020 16:50
Довідка про банкрутство.pdf
11 вересня 2020 16:50
Довідка із МВС.pdf
11 вересня 2020 16:50
Довідка (1).zip
11 вересня 2020 16:50
Довідка.zip
31 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:21
Проект договору.pdf
31 серпня 2020 14:21
Ліцензія.pdf
31 серпня 2020 14:21
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 серпня 2020 14:21
Опис з кодом.pdf
31 серпня 2020 14:21
Статут Лидер.pdf
31 серпня 2020 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 14:21
Акт виконаних робіт 3.pdf
31 серпня 2020 14:21
Акт виконаних робіт 2.pdf
31 серпня 2020 14:21
Акт виконаних робіт 1.pdf
31 серпня 2020 14:21
Додаткові угоди 1, 2,3.pdf
31 серпня 2020 14:21
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 10:45
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:36
документація.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 11:06
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 12:59
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВ Камелія-1

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Кайсар, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Переможець 4 967 310,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
4 967 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 14:51
додатклва угода Олександрівська.pdf зміни до договору
03 червня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 19:39
Протокол та наказ призначення директора.pdf укладений
02 жовтня 2020 19:38
Ліцензія.pdf укладений
02 жовтня 2020 19:37
договір кап рем вул. Олександрівської.pdf укладений
02 жовтня 2020 19:35

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 травня 2021 14:25
4 967 049,60 UAH UA938201720344201013100034259
УТДІіЗ
UA873288450000026003300855519
Дочірнє підприємство "Лидер"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з економією, яка склалася під час виконання робіт з капітального ремонту проїзної частини вул. Олександрівської (Червонопрапорної) (від вул. Качельної (Сорокіна) до вул. Доброхотова, від вул. Комкова до вул. Лугової, від вул. Робочої до вул. Тракторної, від вул. Філатова до пл. Ганнібала) в м. Херсоні, за згодою сторін уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Внести зміни до Пункту 2.1. Договору викласти його у новій редакції: «2.1. Ціна цього Договору є динамічною, визначена на підставі договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору і становить 4 967 049,60 грн (чотири мільйона дев’ятсот шістдесят сім тисяч сорок дев’ять грн, 60 коп, в тому числі ПДВ – 827 841,60 грн (вісімсот двадцять сім тисяч вісімсот сорок одна грн, 60 коп). Будь-які зміни динамічної договірної ціни здійснюються в межах загальної суми договору, та не можуть призвести до її збільшення, крім випадків, передбачених чинним законодавством»
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 967 049,60
UAH (в тому числі ПДВ 827 841,60 UAH)