Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук, моноблок
Очікувана вартість
102 200,00 UAH
UA-2020-08-14-006211-a 2d86823552cc411b8d6e7a0aa4a4a1f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина Русланівна

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина Русланівна
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:11
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:11
Очікувана вартість: 102 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 511,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбук, моноблок

Ноутбук, моноблок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Ноутбук, моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:11
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 18 серпня 2020 21:22
Дата відповіді: 19 серпня 2020 13:28
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня, щодо Вашого питання повідомляємо наступне, відповідно до Додатку № 5 ТД: Доставка, розвантаження та підключення товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок. Поставка товару здійснюється силами та засобами Продавця без залучення кур’єрської служби. Необхідність здійснення поставки товару силами та засобами Продавця обумовлено тривалим часом приймання товару і обмеженістю кур’єрської служби у часі при видачі товару.
В ціну повинна входити всі витрати по доставці обладнання до закладів освіти, монтаж (підключення) та налаштування програмних компонентів (інсталяція програмного забезпечення).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 82 062,00
UAH з ПДВ
82 062,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 102 156,00
UAH з ПДВ
102 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" 102 192,00
UAH з ПДВ
102 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 19:15
Електронний підпис
31 серпня 2020 19:13
АСЕР СЭС.pdf
31 серпня 2020 19:13
Certificates СУ на асер.pdf
31 серпня 2020 19:13
Статутні 1-32.pdf
31 серпня 2020 19:13
Штатний роспис.pdf
31 серпня 2020 19:13
Транспорт.pdf
31 серпня 2020 19:13
30210000-4 СУ 559 28102019_.pdf
31 серпня 2020 19:13
30210000-4 СУ 32 від 250619_.pdf
31 серпня 2020 19:13
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 19:13
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 17:29
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:15
public_doc.pdf
09 вересня 2020 17:15
public_doc.p7s
09 вересня 2020 17:15
п.12 частини 1 ст.17 Закону.pdf
09 вересня 2020 17:15
ч. 2 ст. 17.pdf
09 вересня 2020 17:15
МВС.pdf
28 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:50
27.Сертифікати ноутбук.pdf
28 серпня 2020 15:50
26. СЕРТИФІКАТИ ISO.pdf
28 серпня 2020 15:50
25. ВИСНОВОК СЕС.pdf
28 серпня 2020 15:50
23. ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
28 серпня 2020 15:50
22. ДОВІДКА СТРОК ДІЇ ТП.pdf
28 серпня 2020 15:50
19. СТАТУТ.pdf
28 серпня 2020 15:50
14. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 серпня 2020 15:50
13.Документи переможця.pdf
28 серпня 2020 15:50
10. ДОВІДКА Товар новий.pdf
28 серпня 2020 15:50
9. ТЕХ.ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf
28 серпня 2020 15:50
6. ДОВІДКА СТ.17.pdf
28 серпня 2020 15:50
5. ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
28 серпня 2020 15:50
2. ДОВІДКА МТБ.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:08
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено 82 062,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 16:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 12:56
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 102 156,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 11:12

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - (далі – Закон) зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (далі – ТД), він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В наданій ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" (далі – Учасник) тендерній пропозиції виявлені наступні невідповідності: І. 1. Договір № 10/10-КМ5 від 10 жовтня 2020 р. наданий учасником без додатків до нього, хоча в договорі вони вказані як невід’ємна його частина. 2. В Довіреності на транспорт фігурує гр. Харитончук Андрій Михайлович, а не Учасник відкритих торгів ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА". 3. Також відсутній договір на оренду транспортного засобу Mitsubishi АSX, а в наданій Вами довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази присутній такий транспорт в переліку обладнання, машин, виробничих і невиробничих приміщень та інше. Невідповідність/ненадання вищезазначених документів порушують вимоги ТД, а саме: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток № 1 до ТД). ІІ. В листах-відгуках на моноблок та ноутбук вказана дата раніше дати публікації оголошення (від 09.08.2019 та 15.01.2020), що порушує вимоги в Додаток № 1 до ТД, а саме: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду підтверджується позитивним листом-відгуком від покупця з інформацією про виконання учасником наданого аналогічного договору складеним не раніше дати публікації оголошення. ІІІ. В тендерній пропозиції учасника відсутні копії трудових книжок, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вимога - Додаток № 1 до ТД). Також назва посади в штатному розписі не співпадає з зазначеними посадами в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (наприклад Харитончук - директор та Харитончук директор(водій) і т. д.). ІV. Відповідно до ч. 8 додаток № 5 ТД на підтвердження можливості виконання умов гарантійного обслуговування Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності власного або партнерського сервісного центру в м. Одесі з інформацією про реквізити центру (адреса, перелік контактних осіб, номери телефонів, електронна адреса). Учасник також надає гарантійний лист щодо виконання ним гарантійного обслуговування та довідку про можливість післягарантійного обслуговування (при необхідності копії угод, тощо), надають копії документів, що підтверджують право власності та/або користування приміщеннями для проведення гарантійного обслуговування або в якості сервісного центру (документи на право власності або копія договору оренди). Ці документи не надані учасником, крім листа щодо наявності сервісних центрів, що порушує вимоги Замовника ч. 8 додаток № 5 ТД. Тому, ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" для усунення виявлених невідповідностей повинен надати вищевказаний перелік інформації та документів.

Документи

08 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:24
SCAN0020.PDF
01 вересня 2020 11:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
102 156,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:43
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 10:39
SCAN0165.PDF зміни до договору
19 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 07:59
SCAN0041.PDF укладений
21 вересня 2020 07:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. В зв’язку з чим, сторони домовились внести зміни до Специфікації, що є Додатком 1 до Договору поставки № 75/МН від 21.09.2020 р та викласти Специфікацію в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 75/МН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 102 156,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 026,00 UAH)