Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна) стаціонарно-лікарняного ліфта №3 (реєстр. № 1066) в будівлі КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» по вул. Семашка, 9 в місті Біла Церква Київської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 722 434,00 UAH
UA-2020-08-14-004261-c 360db07e6fc44924835ffb4ad9c627b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ткаченко Віталіївна

bsclinica2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01994586
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Контактна особа: Олена Ткаченко Віталіївна
bsclinica2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 14:30
Очікувана вартість: 1 722 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна) стаціонарно-лікарняного ліфта №3 (реєстр. № 1066) в будівлі КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» по вул. Семашка, 9 в місті Біла Церква Київської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання та умови тендеру.
Дата подання: 18 серпня 2020 11:23
Дата відповіді: 19 серпня 2020 13:25
Доброго дня, просимо Вас внести зміни до Технічного завдання, а саме 1. В "Локальний кошторис 2-1-2 на придбання устаткування"додати безпосередньо устаткування, що планується придбати. 2. Розділ 2 "Локальний кошторис 2-1-2 на придбання устаткування" "Електрообладнання" містить пусконалагоджувальні роботи і повинен бути перейменований в "Пусконалагоджувальні роботи", або перенесений до локальногог кошторису "Демонтажних та монтажних робіт". Та чи не є порушенням умов тендеру віднесення даного розділу до локальногог кошторису "Демонтажних та монтажних робіт" 3. п.9-16 Технічного завдання віднести до локального кошторису "Елетрообладнання". Та чи не є порушенням умов тендеру віднесення даних пенутів до локальногог кошторису "Елетрообладнання" 4. п. 17-47 Технічного завдання віднести до локального кошторису "Ремонтно-будівельні роботи". Та чи не є порушенням умов тендеру віднесення даних пунктів до локальногог кошторису"Ремонтно-будівельні роботи". П. 2.12 тендерної документації є дискримінаційною, і підлягає видаленню з умов тендеру, так як заміна ліфта, виконання демонтажу, монтажу та інших робіт не пердбачає утворення небезпечних відходів, які підлягають захороненню. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Ваші пропозиції враховані та будуть внесені зміни до тендерної документації (технічного завдання).
Технічні характеристики ліфта
Дата подання: 20 серпня 2020 09:08
Дата відповіді: 20 серпня 2020 12:00
Шановний організатор, просимо вказати технічні характеристики ліфтового обладнання, а саме Висоту підйому Висоту верхнього поверху Глибину приямку Ширину та Глибину шахти Розміри кабіни ( ширина глибина висота ) Розміри дверей ( ширина висота)
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Ваші пропозиції враховані та будуть внесені зміни до тендерної документації (технічного завдання).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕАЛ БІЛДИНГ" 1 625 000,00
UAH з ПДВ
1 625 000,00
UAH з ПДВ
Немає
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОТУС-Сервіс" 1 722 084,97
UAH з ПДВ
1 713 384,97
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕАЛ БІЛДИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОТУС-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РЕАЛ БІЛДИНГ"
#34996011
Відхилено 1 625 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОТУС-Сервіс"
#32456486
Переможець 1 713 384,97
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 14:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 11:16

Документи

03 вересня 2020 16:51
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

У відповідності до положень пункту 5.2.6. розділу ІІІ «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), має підтверджуватися Довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), оформленою у відповідності до вимог Додатку 5 даної тендерної документації. Відповідно до пункту 5.2.7. розділу ІІІ «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати копії договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт по договорам вказаним у довідці (якщо актів виконаних робіт по даному договору більше трьох, то надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт з зазначенням суми. В цьому разі надається тільки копії трьох актів з реєстру до даного договору). Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), оформлену у відповідності до вимог Додатку 5 тендерної документації (Вих. №51 від 28.08.2020 року), у якій зазначено про досвід виконання аналогічних договорів, а саме: Договір №18 від 05.11.2019 року та Договір №19 від 05.11.2019 року. Відповідно до п.1.1. Договору №18 від 05.11.2019 року: «За даним Договором Підрядник зобов’язується виконати роботи із капітального ремонту пасажирського ліфта у гуртожитку за адресою: вул. Героїв Чорнобиля, 5 під. 1 в м. Біла Церква, Київської області, відповідно до специфікації до даного Договору, яка є його невід’ємною частиною, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані роботи». Відповідно до п.1.1. Договору №19 від 05.11.2019 року: «За даним Договором Підрядник зобов’язується виконати роботи із капітального ремонту пасажирського ліфта у гуртожитку за адресою: вул. Героїв Чорнобиля, 5 під. 2 в м. Біла Церква, Київської області, відповідно до специфікації до даного Договору, яка є його невід’ємною частиною, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані роботи». Однак учасник ТОВ «ТОТУС-Сервіс» надав копію Договору №18 від 05.11.2019 року без специфікації, яка є його невід’ємною частиною та копію Договору №19 від 05.11.2019 року без специфікації, яка є його невід’ємною частиною. У відповідності до положень пункту 5.2.4. розділу ІІІ «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має підтверджуватися Довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації які братимуть участь у наданні послуг у відповідності до Додатку 4 тендерної документації. Відповідно до пункту 5.2.5. розділу ІІІ «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або копії інших документів (наприклад трудових договорів, цивільно-правових договорів, тощо), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці вiдповiдно до пiдпунктy 5.2.4. пункту 5 Роздiлу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документацiї. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які братимуть участь у наданні послуг у відповідності до Додатку 4 даної тендерної документації (Вих. №72 від 28.08.2020 року), у якій зазначено про наявність наступних працівників: Герасименко Геннадій Степанович, освіта професійно-технічна, 5 розряд електромеханіка з ліфтів; Чайка Сергій Леонідович, освіта професійно-технічна, 5 розряд електромеханіка з ліфтів. На підтвердження учасник надав копію Наказу №32 від 17.02.2012р, згідно якого Герасименко Геннадія Степановича прийнято на посаду електромеханіка з ліфтів ІІІ розряду, Чайку Сергія Леонідовича прийнято на посаду електромеханіка з ліфтів ІV розряду. Тобто учасник ТОВ «ТОТУС-Сервіс» не надав копію наказів про присвоєння Герасименко Геннадію Степановичу 5 розряду електромеханіка з ліфтів, Чайкі Сергію Леонідовичу 5 розряду електромеханіка з ліфтів. Згідно частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, замовник зобов’язаний, у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення таких порушень. При цьому у відповідності до пункту 1 абзацу 2 частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зокрема в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Учаснику пропонується протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі повідомлення, усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - копії Договору №18 від 05.11.2019 року з невід'ємними додатками до нього та копії Договору №19 від 05.11.2019 року з невід'ємними додатками до нього; - копії наказів про присвоєння Герасименко Геннадію Степановичу 5 розряду електромеханіка з ліфтів, Чайкі Сергію Леонідовичу 5 розряду електромеханіка з ліфтів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОТУС-Сервіс"
#32456486
1 713 384,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:50
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:41
Додаткова угода №1 від 21.12.20р (до Договору про закупівлю №20112 421 від 24.09.20р)-1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 10:33
Договір №20112 421 від 24.09.20р.pdf укладений
25 вересня 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктами 3 та 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та підпунктами 2),4) пункту 3.3. Договору про закупівлю №20112/421 від 24.09.20р. уклали цю Додаткову угоду про наступне: Пункт 3.1. Договору № 20112/421 від 24.09.2020р. викладено в наступній редакції: Ціна цього Договору є твердою та становить 1708205,43 грн. (один мільйон сімсот вісім тисяч двісті п'ять гривень 43 копійки) у тому числі ПДВ 284700,91 грн. (двісті вісімдесят чотири тисячі сімсот гривень 91 копійка) (Додаток № 4 до цього Договору). Додатки до Договору № 1, № 3, № 4 викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20112/421
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 24 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 708 205,43
UAH (в тому числі ПДВ 284 700,91 UAH)