Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги усного перекладу
Очікувана вартість
2 543 114,00 UAH
UA-2020-08-14-003656-c e633ceeb103f441ab96fc96ec0f55dae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:08
Очікувана вартість: 2 543 114,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 715,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79540000-1: Послуги з усного перекладу


Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1539 Год.
послуги усного перекладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79540000-1 — Послуги з усного перекладу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:37
Додаток № 9.doc
14 серпня 2020 15:37
447 -ТД Усні переклади.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС" 2 346 400,00
UAH з ПДВ
2 346 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОВМИР К.Є. 2 542 660,00
UAH з ПДВ
2 542 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 17:42
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:37
66.pdf
27 серпня 2020 17:37
55.pdf
27 серпня 2020 17:37
44.pdf
27 серпня 2020 17:37
22.pdf
27 серпня 2020 17:37
11.pdf
27 серпня 2020 17:37
256a4e7b-40f7-49d5-b635-01794679084f.pdf
27 серпня 2020 17:37
41. Казахська.pdf
27 серпня 2020 17:37
40. працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
39 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
37.Бабура словацька.pdf
27 серпня 2020 17:37
34 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
33.Боярчук японська.pdf
27 серпня 2020 17:37
32 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
31 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
30 працівники Баусова.pdf
27 серпня 2020 17:37
29 Боздемір турецька.pdf
27 серпня 2020 17:37
26. Сергєєва естонська.pdf
27 серпня 2020 17:37
25, 27 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
24 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
23,36,16 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
22 диплом Norwegian Bykov.pdf
27 серпня 2020 17:37
21. Гусар шведська.pdf
27 серпня 2020 17:37
20 Ткаченко датська (1).pdf
27 серпня 2020 17:37
19.Бердникова іврит.pdf
27 серпня 2020 17:37
19. Покорєєв грецька.pdf
27 серпня 2020 17:37
18,38,10 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
17 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
15 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
14 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
12,28 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
11. працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
11. (македонська).PDF
27 серпня 2020 17:37
7. Portuguese Potibenko.pdf
27 серпня 2020 17:37
6,1,2,4 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
5,8 працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
3. працівники.pdf
27 серпня 2020 17:37
эстонська 1.pdf
27 серпня 2020 17:37
словен 1.pdf
27 серпня 2020 17:37
Нідер (1).pdf
27 серпня 2020 17:37
Монгол 1.pdf
27 серпня 2020 17:37
литов (2).pdf
27 серпня 2020 17:37
Литов (1).pdf
27 серпня 2020 17:37
датск 3.pdf
27 серпня 2020 17:37
датск 2.pdf
27 серпня 2020 17:37
датск 1.pdf
27 серпня 2020 17:37
1 латиська.pdf
27 серпня 2020 17:37
1 азер.pdf
27 серпня 2020 17:37
Опис 2020 р..pdf
27 серпня 2020 17:37
Наказ та протокол (1).pdf
27 серпня 2020 17:37
inquiry_print.pdf
27 серпня 2020 17:37
Статут МАЙВІК 2020.pdf
27 серпня 2020 17:37
Свідотство податок.pdf
27 серпня 2020 17:37
Image.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:53
Банкрутство
06 жовтня 2020 17:53
Банкрутство
06 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:30
Лист відгук_УЗ
06 жовтня 2020 17:16
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:14
Довідки
06 жовтня 2020 17:13
Довідки
06 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:52
Довідки_Банк_МЗС_ДПІ
30 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
30 серпня 2020 17:01
Додаток 2_4.2..pdf
30 серпня 2020 17:01
Додаток 2_1.1._1.2._1.3._2.1..pdf
30 серпня 2020 17:01
Додаток 1_4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС"

ФОП КОВМИР К.Є.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС"
#37932406
Відхилено 2 346 400,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 16:29
ФОП КОВМИР К.Є.
#2706913964
Переможець 2 542 660,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:47

Вимога про усунення невідповідностей

- Учасником надано документи, які не відповідають п. 4.1 Додатка №2 до тендерної документації, а саме: - Копію академічної довідки для студентів, що навчаються за програмою обміну, на підтвердження знання словенської мови. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати копії відповідних дипломів або сертифікатів послуг з письмового перекладу словенської мови, які підтверджують необхідні знання та досвід перекладача. - Копію диплома про вищу освіту за спеціальністю «філологія, російська мова» на підтвердження знання азербайджанської мови. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати копії відповідних дипломів або сертифікатів послуг з письмового перекладу азербайджанської мови, які підтверджують необхідні знання та досвід перекладача. - Копію диплома про вищу освіту за спеціальністю «юриспруденція» на підтвердження знання таджицької мови. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати копії відповідних дипломів або сертифікатів послуг з письмового перекладу таджицької мови, які підтверджують необхідні знання та досвід перекладача. - Копію свідоцтва на володіння державною мовою та диплом спеціаліста за спеціальністю «англійська мова» на підтвердження знання латиської мови. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати копії відповідних дипломів або сертифікатів послуг з письмового перекладу латиської мови, які підтверджують необхідні знання та досвід перекладача. - Копію атестата зрілості про загальну середню освіту та диплому за спеціальністю «виробництво будівельних виробів і конструкцій» на підтвердження знання литовської мови. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати копії відповідних дипломів або сертифікатів послуг з письмового перекладу литовської мови, які підтверджують необхідні знання та досвід перекладача. - Копію диплома за спеціальністю «правознавство» на підтвердження знання нідерландської мови. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати копії відповідних дипломів або сертифікатів послуг з письмового перекладу нідерландської мови, які підтверджують необхідні знання та досвід перекладача. - Копію додатку до свідоцтва про середню освіту на підтвердження знання монгольської мови. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати копії відповідних дипломів або сертифікатів послуг з письмового перекладу монгольської мови, які підтверджують необхідні знання та досвід перекладача.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОВМИР К.Є.
#2706913964
2 542 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 16:18
ДУ №4 до договору Ф_ЦН-Т-289_21 .pdf зміни до договору
15 вересня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 16:13
ДУ 3 до договору Ф_ЦН-Т-289_20 ФОП Ковмир К.Є (1).pdf зміни до договору
02 липня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 16:24
ДУ 2 до договору Ф_ЦН-Т-289_20 (1).pdf зміни до договору
11 березня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:11
ДУ 1 до договору Ф_ЦН-Т-289_20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:50
ДУ 1 до договору Ф_ЦН-Т-289_20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 11:44
Ф_ЦН-Т-289_20 Ковмир усні переклади.pdf укладений
16 жовтня 2020 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями п. 8 ч. 5 ст. 41 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 10.1, 10.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди, продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 508 532,00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-289/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31 березня 2021 року, збільшеня суми Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-289/20
Договір:
Номер додаткової угоди: .
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 30.06.2021 (ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-289/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч. 5ст.41 Закону України"Про публічні закупівлі"внести зміни до Договору, а саме п. 10.1. Договору викласти у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-289/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою сторін, керуючись пунктом 4 частини 5 ствтті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" внести зміну до Договору, а саме пункт 10.1. Договору викласти у наступній редакції: "Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання повноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін та діє до 31.12ю2021 р., а в частині фінансових розрахунків – до повного виконання зобов'язань".
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-289/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML