Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Спортивна в смт. Великий Любінь Городоцького району Львівської області (Коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 954 880,00 UAH
UA-2020-08-14-003427-a 5c3f1397064949feb5ba5938d2260a37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щепілкіна Галина Володимирівна

+380323154493 lubin_velyky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великолюбінська селищна рада Городоцького району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04373057
Місцезнаходження: 81555, Україна , Львівська обл., Великий Любінь, вул. Львівська, 74
Контактна особа: Щепілкіна Галина Володимирівна
+380323154493
lubin_velyky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 12:52
Очікувана вартість: 5 954 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 774,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29774 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 81555, Україна , Львівська обл., смт. Великий Любінь, вул. Львівська, 74. Категорія замовника Великолюбінської селищної ради Городоцького району Львівської області – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Спортивна в смт. Великий Любінь Городоцького району Львівської області (Коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 12:12
ПД вул. Спортивна.pdf
14 серпня 2020 12:12
ТД вул. Спортивна.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техніне завдання
Дата подання: 19 серпня 2020 18:15
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:07
Доброго дня. Згідно технічного завдання в переліку видів робіт по обєкту (локальний кошторис 2-1-2 п.п.1, 2) мають виконуватися роботи з "Розпушення конструтивних шарів дорожнього одягу ресайклером WR 2500 S на глибину до 10 см." Просимо надати розяснення, щодо правомірності застосування дорожної фрези WIRTGEN 1000 C замість ресайклеру WR 2500 S . Технічні характристики фрези- ширина фрезирування 1000 мм, глибина фрезирування від 0 до 100 мм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне : «Замовнику не потрібно надавати роз’яснення щодо правомірності застосування дорожньої фрези WIRTGEN 1000 C замість ресайклеру WR 2500 S , оскільки вимогою Додатка 1 до Тендерної документації являється використання саме ресайклера WR 2500 S. Просимо уточнити запитання , оскільки суть звернення не зрозуміла Замовнику».
Технічне завдання
Дата подання: 20 серпня 2020 17:35
Дата відповіді: 21 серпня 2020 20:27
Доброго дня. Уточнюємо наше запитання. Згідно Додатка 3 до Тенерної документації розпушення дорожнього одягу виконувати ресайклером WR2500 S. Чи можна застосувати для виконання розпушення дорожнього одягу дорожню фрезу WIRTGEN W1000 DC замість ресайклера WR2500 S,оскільки дорожньою фрезою WIRTGEN W1000 DC можна виконати даний вид робіт і така заміна не вплине на якість робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне : “ Згідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник включає в Довідку машини, механізми та техніку ,які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі , зокрема : машину для холодного ресайклінгу. Машини для ресайклінгу були розроблені шляхом модернізації дорожніх фрез. Замовник не буде заперечувати щодо використання дорожньої фрези WIRTGEN W1000 DC при виконанні робіт за предметом закупівлі , а саме для розпушення дорожнього одягу.”
щодо викладення ТД у форматі PDF
Дата подання: 20 серпня 2020 18:56
Дата відповіді: 21 серпня 2020 17:06
Тендерна документація на закупівлю завантажена в PDF форматі, що створює суттєві незручності для учасників у підготовці документів тендерної пропозиції. Просимо завантажити тендерну документацію від 13.08.2020р. у форматі Word для зручності у копіюванні бланків довідок, інших вимог Замовника. Складається враження, що Замовник спеціально це робить, щоб Учасники "щось пропустили" під час підготовки документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне : «Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію. Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель для загального доступу. Оскільки Законом не визначено в якому форматі замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу в електронній системі закупівель тендерну документацію, Замовником була розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «.doc./.docx.».»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" 5 085 123,79
UAH з ПДВ
4 674 121,78
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" 5 120 696,40
UAH з ПДВ
4 674 122,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА" 5 823 780,00
UAH з ПДВ
4 674 123,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" 5 750 000,00
UAH з ПДВ
5 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 08:53
Електронний підпис
31 серпня 2020 08:52
S1499201 Квитанція №2.pdf
31 серпня 2020 08:52
Наказ на д-ра Альт.PDF
31 серпня 2020 08:52
Відомості ЄДРПОУ.PDF
31 серпня 2020 08:52
Відгук Шевченка 350Б.pdf
31 серпня 2020 08:52
Відгук Золота.pdf
31 серпня 2020 08:52
Відгук Ю.Липи 45.pdf
31 серпня 2020 08:52
Скан опис до Статуту.pdf
31 серпня 2020 08:52
Виписка ЄДРПОУ.pdf
31 серпня 2020 08:52
Копія Витягу ПДВ.pdf
31 серпня 2020 08:52
Сертифікат пісок.PDF
31 серпня 2020 08:52
Лист пояснення ДСТУ.pdf
31 серпня 2020 08:52
Ліцензія з додатком.pdf
31 серпня 2020 08:52
Довідка право підпису.pdf
31 серпня 2020 08:52
Протокол №24с.pdf
31 серпня 2020 08:52
Баланс + квитанція.pdf
31 серпня 2020 08:52
Протокол №25с.pdf
31 серпня 2020 08:52
Протокол.pdf
31 серпня 2020 08:52
Довідка зарплата.pdf
31 серпня 2020 08:52
Довідка техніка.pdf
31 серпня 2020 08:52
Довідка працівники.pdf
31 серпня 2020 08:52
Технічне завдання.pdf
31 серпня 2020 08:52
Довідка ст.17.pdf
31 серпня 2020 08:52
Витяг ЄДРПОУ.PDF
31 серпня 2020 08:52
Дипломи ІТР.pdf
31 серпня 2020 08:52
Сертифікати на щебінь.zip
31 серпня 2020 08:52
Досвід Золота.rar
31 серпня 2020 08:52
Проект договору.pdf
31 серпня 2020 08:52
Трудові книжки.rar
31 серпня 2020 08:52
Досвід Шевченка 350Б ч.1.rar
31 серпня 2020 08:52
Досвід Шевченка 350Бч.2..rar
31 серпня 2020 08:52
Досвід Ю. Липи.rar

Публічні документи

12 вересня 2020 13:38
Електронний підпис
12 вересня 2020 13:36
3. Наказ на директора.pdf
12 вересня 2020 13:26
3. Наказ на директора.pdf
28 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:49
Платіжне доручення.pdf
28 серпня 2020 17:44
Платіжне доручення.pdf
28 серпня 2020 17:39
Тех завдання.pdf
28 серпня 2020 17:38
довідки відповідності.pdf
28 серпня 2020 17:38
Протокол №38.pdf
28 серпня 2020 17:38
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 17:38
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2020 17:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 серпня 2020 17:38
Протокол №1.pdf
28 серпня 2020 17:38
Протокол №221119.pdf
28 серпня 2020 17:38
Статут 2019 оригінал.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 17:38
Лист характеристики.jpg
29 серпня 2020 17:38
Лист згода перс даних.jpg
29 серпня 2020 17:38
лист захист довкілля.jpg
29 серпня 2020 17:38
Лист відпов кількості.jpg
29 серпня 2020 17:38
Інформаційна довідка.jpg
29 серпня 2020 17:38
довідка ст 17.jpg
29 серпня 2020 17:38
довідка ст 17 2ст.jpg
29 серпня 2020 17:38
довідка працівники 2ст.jpg
29 серпня 2020 17:38
довідка працівники 1ст.jpg
29 серпня 2020 17:38
довідка обладнання.jpg
29 серпня 2020 17:38
довідка досвід 2ст.jpg
29 серпня 2020 17:38
довідка досвід 1ст.jpg
29 серпня 2020 17:38
Штатний розпис.pdf
29 серпня 2020 17:38
техніка Агрошляхбуд.pdf
29 серпня 2020 17:38
Статут.pdf
29 серпня 2020 17:38
Протокол зборів.pdf
29 серпня 2020 17:38
паспорти Агрошляхбуд.pdf
29 серпня 2020 17:38
ліцензія.pdf
29 серпня 2020 17:38
Коцюруба ГАЗ.pdf
29 серпня 2020 17:38
КК МТБ ФОП Коцюрба.pdf
29 серпня 2020 17:38
КК МТБ Навзаєм.pdf
29 серпня 2020 17:38
Квитанція 1дф.pdf
29 серпня 2020 17:38
камаз 5511.pdf
29 серпня 2020 17:38
Звіт єсв.pdf
29 серпня 2020 17:38
Звіт 1ДФ.pdf
29 серпня 2020 17:38
Дасів Камаз.pdf
29 серпня 2020 17:38
газ 3307.pdf
29 серпня 2020 17:38
газ 3307 довіреність.pdf
29 серпня 2020 17:38
баланс.pdf
29 серпня 2020 17:38
витяг.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:47
довідки МВС.rar
06 жовтня 2020 16:47
Довідки ДПС.rar
29 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
29 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
29 серпня 2020 17:02
2. Субпідрядник.rar
29 серпня 2020 17:02
2. Статут.rar
29 серпня 2020 17:02
1.наявність обладнання.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"

ТОВ "ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"
#41390227
Відхилено 4 674 121,78
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 15:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 16:46
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
#40504235
Відхилено 4 674 122,79
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 18:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 19:17
ТОВ "ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА"
#40068614
Відхилено 4 674 123,79
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 16:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 15:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"
#38992487
Переможець 5 700 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 12:04

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - листи відгуки (файл «Відгук Шевченка 350Б.pdf»), (файл «Відгук Золота.pdf») та (файл «Відгук Ю Липи 45.pdf») за наданими аналогічними договорами інформація по яких відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «Довідка аналогічний договір.pdf»), не містять інформацію стосовно ціни договору та суми виконання договору; - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «Довідка аналогічний договір.pdf») не містить назву предмета закупівлі щодо якої учасником складений вищезазначений документ; - відсутні свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорта) на дорожньо-будівельні машини та механізми, що вказані учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка техніка.pdf»), а саме: п. 11 – фронтальний автонавантажувач та п. 20 машина для холодного ресайклінгу; - відсутній договір надання послуг на дорожньо-будівельні машини та механізми, що вказані учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка техніка.pdf»), а саме п. 20 машина для холодного ресайклінгу; - Довідка про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка техніка.pdf») не містить назву предмета закупівлі щодо якої учасником складений вищезазначений документ; - бухгалтерська довідка про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка техніка.pdf»), на балансі підприємства не містить назву предмета закупівлі щодо якої учасником складений вищезазначений документ; - листи-підтвердження від орендодавців (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання машин, механізмів та техніки (файл «Лист-підтвердження Престижбуд.pdf»), (файл «Лист-підтвердження Васильєв Д.С.pdf»), (файл «Лист-підтвердження Гамрат А.М.pdf»), (файл «Лист-підтвердження ШРП.pdf»), (файл «Лист-підтвердження Гамрат В.М.pdf»), (файл «Лист-підтвердження Комарницький.pdf») вказаної учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка техніка.pdf») не містять інформації стосовно строку надання послуг за предметом закупівлі; - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка працівники.pdf») не містить назву предмета закупівлі щодо якої учасником складений вищезазначений документ. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації), а саме: оригіналом (ами) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору та номер телефону і ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі; - відповідно до Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити, зокрема: повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи; - відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, в складі тендерної пропозиції надає, зокрема: оригінали свідоцтв про реєстрацію авто (які посвідчують право власності кінцевого власника) на кожну одиницю, вказану учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі; - відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, в складі тендерної пропозиції надає, зокрема: оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі; - відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - просимо надати листи відгуки (файл «Відгук Шевченка 350Б.pdf»), (файл «Відгук Золота.pdf») та (файл «Відгук Ю Липи 45.pdf») за наданими аналогічними договорами інформація по яких відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «Довідка аналогічний договір.pdf») з інформацією щодо ціни договору та суми виконання договору; - просимо надати скореговану Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «Довідка аналогічний договір.pdf») відповідно до вимог тендерної документації; - просимо надати свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорта) на дорожньо-будівельні машини та механізми, що вказані учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка техніка.pdf»), а саме: п. 11 – фронтальний автонавантажувач та п. 20 машина для холодного ресайклінгу; - просимо надати договір надання послуг на дорожньо-будівельні машини та механізми, що вказані учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка техніка.pdf»), а саме п. 20 машина для холодного ресайклінгу; - просимо надати скореговану Довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка техніка.pdf») відповідно до вимог тендерної документації; - просимо надати скореговану бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка техніка.pdf»), на балансі підприємства відповідно до вимог тендерної документації; - просимо надати листи-підтвердження від орендодавців (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання машин, механізмів та техніки (файл «Лист-підтвердження Престижбуд.pdf»), (файл «Лист-підтвердження Васильєв Д.С.pdf»), (файл «Лист-підтвердження Гамрат А.М.pdf»), (файл «Лист-підтвердження ШРП.pdf»), (файл «Лист-підтвердження Гамрат В.М.pdf»), (файл «Лист-підтвердження Комарницький.pdf») вказаної учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка техніка.pdf»), що будуть містити інформацію стосовно строку надання послуг за предметом закупівлі; - просимо надати скореговану Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Довідка працівники.pdf») відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

08 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:37
Протокол №9
01 вересня 2020 13:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - відсутні свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорта) на дорожньо-будівельні машини та механізми, що вказані учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл "Наявність обладнання з лист.підтвер..pdf"; - відсутня інформація та документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі або представника учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції), а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи учасника на укладання та підписання договору про закупівлю; - в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «Аналогічний договір з підтвер.докум.pdf») відсутня інформація стосовно суми виконання договору, поданого учасником в складі тендерної пропозиції для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, в складі тендерної пропозиції надає, зокрема: оригінали свідоцтв про реєстрацію авто (які посвідчують право власності кінцевого власника) на кожну одиницю, вказану учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі; - відповідно до пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника іншим вимогам замовника, згідно з умовами та вимогами тендерної документації (Додаток 7 до тендерної документації), зокрема: 1.1 Інформація та документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі або представника учасника представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, інформацію та документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі або представника учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції), а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи учасника на укладання та підписання договору про закупівлю, а саме: 1.1.1 документи, що підтверджують правомочність керівника: - рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого, у іншому випадку надати лист-пояснення); - наказ на призначення керівника. 1.1.2 інформаційна довідка в довільній формі та документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі (якщо такі документи не надано у відповідності з підпунктом 1.1 розділу1): - витяг з протоколу учасників та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує відповідні повноваження; - наказ на призначення 1.1.3 інформаційна довідка в довільній формі та документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі (якщо такі документи не надано у відповідності з підпунктом 1.1 розділу1): - витяг з протоколу учасників та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує відповідні повноваження; - наказ на призначення 1.1.4 інформаційна довідка в довільній формі та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи/осіб учасника, якій/яким надано право на укладення та підписання договору про закупівлю: - витяг з протоколу учасників та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує відповідні повноваження; - відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору, зокрема: довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 3. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - просимо надати свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорта) на дорожньо-будівельні машини та механізми, що вказані учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Наявність обладнання з лист.підтвер..pdf»); - просимо надати інформацію та документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі або представника учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції), а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи учасника на укладання та підписання договору про закупівлю, згідно з умовами та вимогами тендерної документації (Додаток 7 до тендерної документації); - просимо надати скореговану Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «Аналогічний договір з підтвер.докум.pdf») згідно форми, що встановлена Таблицею 3 підпунктом 3.1 пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документацїї.

Документи

16 вересня 2020 18:46
Електронний підпис
16 вересня 2020 18:44
Протокол №10
08 вересня 2020 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - відсутні листи відгуки за аналогічними договорами інформація по яких відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «довідка досвід 1ст.jpg» та файл «довідка досвід 2ст.jpg»); - відсутні аналогічні договори інформація по яких відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «довідка досвід 1ст.jpg» та файл «довідка досвід 2ст.jpg»); - в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «довідка досвід 1ст.jpg» та файл «довідка досвід 2ст.jpg») відсутня інформація стосовно суми виконання аналогічних договорів; - відсутні Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за аналогічними договорами інформація по яких відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «довідка досвід 1ст.jpg» та файл «довідка досвід 2ст.jpg»); - Довідка про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «довідка обладнання.jpg») не містить назву предмета закупівлі щодо якої учасником складений вищезазначений документ; - Довідка про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «довідка обладнання.jpg») не відповідає формі, що встановлена Таблицею 1 підпунктом 1.1 пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації; - в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «довідка обладнання.jpg») відсутня частина машин, механізмів та техніки, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт; - відсутні частина свідоцтв про реєстрацію авто (технічні паспорта) на дорожньо-будівельні машини та механізми, що вказані учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «довідка обладнання.jpg»); - відсутні листи-підтвердження від орендодавців (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання машин, механізмів та техніки вказаних учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «довідка обладнання.jpg»); - Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (файл «довідка працівники 1ст.jpg» та файл «довідка працівники 2ст.jpg») не містить назву предмета закупівлі щодо якої учасником складений вищезазначений документ; - Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (файл «довідка працівники 1ст.jpg» та файл «довідка працівники 2ст.jpg») не відповідає формі, що встановлена Таблицею 2 підпунктом 2.1 пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації. - в Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (файл «довідка працівники 1ст.jpg» та файл «довідка працівники 2ст.jpg») відсутня частина водіїв механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі (файл «довідка обладнання.jpg»); - відсутні трудові книжки та/або накази про призначення працівників, що вказані в Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (файл «довідка працівники 1ст.jpg» та файл «довідка працівники 2ст.jpg»); - відсутня інформація та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи учасника на укладання та підписання договору про закупівлю. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації), зокрема: оригіналом (ами) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору та номер телефону і ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі; - відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації), зокрема: - оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору, зокрема: довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 3; - відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації), зокрема: - оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - відповідно до Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити, зокрема: повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи; - відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема: довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1; - відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема: довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника. Учасник включає в Довідку машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт, вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: автомобіль бортовий, навантажувач, екскаватор, бульдозер, автогрейдер, коток, машина поливально-мийна, машина для холодного ресайклінгу; - відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, в складі тендерної пропозиції надає, зокрема: оригінали свідоцтв про реєстрацію авто (які посвідчують право власності кінцевого власника) на кожну одиницю, вказану учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі; - відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, в складі тендерної пропозиції надає, зокрема: оригінали листів-підтвердження від орендодавців (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; - відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, зокрема: довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 2; - відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі надає Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. Учасник включає в Довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, зокрема: водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі (п. 1.1 Додатку до Тендерної документації); - відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі подає в складі тендерної пропозиції, зокрема: - оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення; - відповідно до пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник в складі тендерної пропозиції надає, інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника іншим вимогам замовника, згідно з умовами та вимогами тендерної документації (Додаток 7 до тендерної документації), зокрема: інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи учасника на укладання та підписання договору про закупівлю, а саме: документи, що підтверджують правомочність керівника: - рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого, у іншому випадку надати лист-пояснення); - наказ на призначення керівника; інформаційна довідка в довільній формі та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи/осіб учасника, якій/яким надано право на укладення та підписання договору про закупівлю: - витяг з протоколу учасників та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує відповідні повноваження; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - просимо надати листи відгуки за аналогічними договорами інформація по яких відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «довідка досвід 1ст.jpg» та файл «довідка досвід 2ст.jpg»); - просимо надати аналогічні договори інформація по яких відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «довідка досвід 1ст.jpg» та файл «довідка досвід 2ст.jpg»); - просимо надати скореговану Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, що буде містити інформацію стосовно суми виконання аналогічних договорів; - просимо надати Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за аналогічними договорами інформація по яких відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «довідка досвід 1ст.jpg» та файл «довідка досвід 2ст.jpg»); - просимо надати скореговану Довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, яка буде містити назву предмета закупівлі щодо якої учасником складений вищезазначений документ; - просимо надати скореговану Довідка про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до форми, що встановлена Таблицею 1 підпунктом 1.1 пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації; - просимо надати скореговану Довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, яка міститиме інформацію щодо усіх машин, механізмів та техніки, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт; - просимо надати свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорта) на дорожньо-будівельні машини та механізми, що вказані учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «довідка обладнання.jpg»); - просимо надати листи-підтвердження від орендодавців (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання машин, механізмів та техніки вказаних учасником в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (файл «довідка обладнання.jpg»); - просимо надати скореговану Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, що міститиме назву предмета закупівлі щодо якого учасником складений вищезазначений документ; - просимо надати скореговану Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, що відповідає формі, що встановлена Таблицею 2 підпунктом 2.1 пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації; - просимо надати скореговану Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, що міститиме необхідну кількість водіїв механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі (файл «довідка обладнання.jpg»); - просимо надати трудові книжки та/або накази про призначення працівників, що вказані в Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (файл «довідка працівники 1ст.jpg» та файл «довідка працівники 2ст.jpg»); - просимо надати інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи учасника на укладання та підписання договору про закупівлю, згідно з умовами та вимогами тендерної документації (Додаток 7 до тендерної документації).

Документи

23 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:57
Протокол №11
16 вересня 2020 20:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"
#38992487
5 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:06
ТзОВ АУТСТАФІНГОВА компанія.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 19:45
1КР про закупівлю робіт вул Спортивна.docx зміни до договору
26 жовтня 2020 19:28
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 21:35
додаткова угода _1 вул спортивна.docx зміни до договору
20 жовтня 2020 21:33
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 11:57
Договір 1-КР укладений
15 жовтня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із збільшенням фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення місцезнаходження та банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою враховуючи п.4.3 договору про закупівлю робіт №1 кр від 13 жовтня 2020 року та встановивши фактичні обсяги виконаних робіт, домовились зменшити на 101861,99
Номер договору про закупівлю: 1-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML