Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмний продукт "Автоматизована Інформаційна Система Видачі Соціальних Карт», для створення Реєстру утримувачів карток щодо впровадження та функціонування електронної «Картки криворіжця»
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2020-08-14-003376-c ef854dab308d445f99fd51daa054f1c0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Молчанова

380672959848 bux-cf@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна,1
Контактна особа: Інна Молчанова
380672959848
bux-cf@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з рішенням Криворізької міської ради від 26.06.2019 № 3848 затверджена Концепція щодо запровадження в місті багатофункціональної електронної «Картки криворіжця», термін реалізації якої 2019-2020 роки. При розробці Концепції враховано досвід міст України щодо запровадження автоматизованих інформаційних систем оплати проїзду в міському пасажирському транспорті, у тому числі використання програмно-технічних засобів запровадження багатофункціональної електронної картки, що дозволяють їх використання конкретною автоматизованою системою та мають можливість модернізації та інтеграції з сумісництвом в діючій автоматизованій системі обліку оплати проїзду (далі - АСООП).
Система оплати в громадському транспорті «Автоматизована система обліку оплати проїзду» м. Кривий Ріг є унікальною автоматизованою системою оплати, яка є об’єктом авторського права, містить персональні дані та доступ до якої мають лише розробник та розпорядник. Запис/програмування унікальної інформації, в тому числі персональних даних потенційних користувачів карток, на чіп карти проводиться на підставі спеціально розробленої специфікації із технічними характеристиками системи оплати АСООП, врахування яких при програмуванні забезпечить повну сумісність з системою АСООП у м. Кривому Розі.
Специфікація із технічними характеристиками системи оплати АСООП відома тільки Замовнику (розпоряднику АСООП) та розробнику АСООП.
Таким чином, для того, щоб забезпечити сумісність предмета закупівлі з системою АСООП та існуючими продуктами, учасник повинен володіти специфікацією по запису унікальної інформації на АСООП із технічними характеристиками цієї системи оплати.
Для продовження запровадження у м. Кривому Розі муніципального проекту «Картка криворіжця» виникає потреба в придбанні готового програмного продукту для створення реєстру утримувачів багатофункціональної електронної картки «Картка криворіжця», на який майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначений програмний продукт залишаються у розробника (постачальника).
Виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм, що використовуються при записі/програмуванні, комп’ютерна програма: «Автоматизована Інформаційна Система Видачі Соціальних Карт АІС ВТК Symbol Transport», реєстраційний номер 4118, дата реєстрації 19.12.2018 р., що є складовою системи АСООП, яка впроваджується у м. Кривому Розі, належить ТОВ «Сімбол Транспорт».
ТОВ «МД СОФТ», згідно дилерського договору № 240119-3 від 24.01.2019 року, є офіційним дилером (єдиним ексклюзивним постачальником) ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровській області , який уповноважений на укладання договорів та постачання усіх програмних продуктів з наданням супутніх послуг.
Згідно зазначеного договору ТОВ «МД СОФТ» належить виключне право на використання, реалізацію та розповсюдження відповідних програмних продуктів належних ТОВ «Сімбол Транспорт» та їх передачі (відчуження, продажу) третім особам.
В зв’язку з вищенаведеним, для продовження запровадження у м. Кривому Розі муніципального проекту «Багатофункціональна електронна «Картка криворіжця», придбання програмного продукту «Автоматизована Інформаційна Система Видачі Соціальних карт», для створення Реєстру утримувачів карток щодо впровадження та функціонування електронної «Картки криворіжця» в кількості 7 робочих місць, беручи до уваги, що право на постачання та користування комп’ютерної програми може бути надано за відсутності конкуренції з технічних причин, у т. ч. й за необхідності захисту прав інтелектуальної власності, тільки одним постачальником з ексклюзивними правами у Дніпропетровській області ТОВ «МД СОФТ» - у замовника є підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 15:26
Оскарження наміру укласти договір: 25 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48610000-7: Системи баз даних


Номенклатура:згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 48610000-7: Системи баз даних (Програмний продукт "Автоматизована Інформаційна Система Видачі Соціальних Карт», для створення Реєстру утримувачів карток щодо впровадження та функціонування електронної «Картки криворіжця»), для 7 робочих місць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ЄЗС ДК 021:2015 48610000-7: Системи баз даних (Програмний продукт "Автоматизована Інформаційна Система Видачі Соціальних Карт», для створення Реєстру утримувачів карток щодо впровадження та функціонування електронної «Картки криворіжця»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, площа Молодіжна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48610000-7 — Системи баз даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

14 серпня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:11
Обгрунтування для ППЗ.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МД СОФТ "
#41490758
Переможець 303 100,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:26

Документи

14 серпня 2020 15:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МД СОФТ "
#41490758
303 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 15:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 15:20
Дод.уг 2 Дог.325.pdf зміни до договору
12 березня 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:52
Дод.уг 1 дог-р 325.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 16:25
дог 325.pdf укладений
26 серпня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з затримкою фінансування Замовника, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 12.1, розділу 12 Договору, за згодою сторін,продовжено дію Договору до 31.12.2021 року для проведення розрахунків за виконані та прийняті Замовником, але не оплачені станом на дату укладання даної Додаткової угоди послуги.
Номер договору про закупівлю: 325
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з затвердженням планових бюджетних призначень на 2021 рік -бюджетні зобов'язання на погашення кредиторської заборгованості складають 303 100,00 грн. 2. Реквізіти замовника викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 325
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 303 100,00
UAH