Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прапори (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 35820000-8 Допоміжне екіпірування)
Очікувана вартість
419 220,00 UAH
UA-2020-08-14-003022-c 4cec2596287149f5895e995a34e0de02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Зайченко Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Марина Зайченко Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 14:04
Очікувана вартість: 419 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2665 штуки
Прапори (На виконання пункту 14 порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 №1082 зазначаємо назви та коди згідно з Єдиним закупівельним словником товару кожної номернклатурної позиції предмета закупівлі: Великий державний прапор України - ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 35821000-5 Прапори та Малі державні прапори країн світу з древком, в тому числі України –ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 35821000-5 Прапори)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару, яка визначається датою підписання видаткової накладної на Товар.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:34
Тендерна документація.doc
14 серпня 2020 14:34
Оголошення (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛ прінт" 405 600,00
UAH з ПДВ
405 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецодяг України" 417 096,00
UAH з ПДВ
417 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:02
специфікація.pdf
09 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:49
public_doc(1).p7s
09 вересня 2020 11:49
public_doc(1).pdf
09 вересня 2020 11:49
Dovidka_20238615390190662584.pdf.p7s
09 вересня 2020 11:49
Dovidka_20238615390190662584.pdf
04 вересня 2020 18:19
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:07
договір офіс ОТ-4312.pdf
31 серпня 2020 12:44
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:36
наявність обладнання +.pdf
31 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf
31 серпня 2020 12:01
17508_ ВИПИСКА.pdf
31 серпня 2020 12:01
наявність обладнання.pdf
31 серпня 2020 12:01
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 12:06
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛ прінт"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецодяг України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОЛ прінт"
#30304078
Переможець 405 600,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 15:38

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020року)) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та документах, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, Замовником виявлено невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей: • Учасник ТОВ «ОЛ прінт» в складі пропозиції надав договір оренди нежитлових приміщень від 27.06.2019 року № От-4311 та договір оренди нежитлових приміщень від 27.06.2019 року № От-4312 не в повному обсязі, а саме: відсутній додаток Г, який міститься у тексті наданих договорів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; • Невідповідність п.п. 2.2.1 п 2 розділу І додатку 1 тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник ТОВ «ОЛ прінт» для усунення виявлених невідповідностей: • Договір у повному обсязі., що підтверджує право користування нерухомим майном або його частиною з наданням акта приймання-передачі, підписаного сторонами договору або додаток г до наданих в складі пропозиції договір оренди нежитлових приміщень. Голова тендерного комітету Ю.В.Ткаченко

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛ прінт"
#30304078
405 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:56
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
01 квітня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:21
ДУ 1 ВТ22 09 1 від 22,09,20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:20
повідомлення про внесення змін до договору 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 11:02
Договір ВТ22.09-1.pdf укладений
22 вересня 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, а саме по 31 березня 2021 року. 2. Протягом строку дії Договору у 2021 році, в порядку передбаченому п. 2.2, Постачальник здійснює поставку Товару на умовах Договору в обсязі що не перевищує 20% вартості фактично поставленого Товару, визначеної в Договорі № ВТ 22/09-1 від 22 вересня 2020р., відповідно до Специфікації до Договору (Додаток 1) в редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди. 3. Номенклатура, асортимент Товару, одиниця виміру, його кількість, ціна, загальна сума поставки Товару 2021 року визначена в Специфікації (Додаток 1), яка підписується Сторонами Договору, скріплюється печатками, є невід‘ємною частиною Договору і додається до цієї Додаткової угоди № 1. 4. Сума закупівлі Товару на 2021 рік за цією Додатковою угодою становить 81 000,00 (Вісімдесят одна тисяча грн. 00 коп.) гривень, в тому числі 20% ПДВ в сумі 13 500,00 (Тринадцять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) гривень і оплачується з поточних рахунків Покупця, зазначених в розділі 16 цього Договору. 5. Внести зміни до тексту Договору: 5.1. внести зміни до абзацу другого п. 2.2. Договору , виклавши його в наступній редакції: «Поставка останньої, замовленої Покупцем, партії Товару в будь якому разі має бути здійснена не пізніше ніж до 30.03.2021 року включно.» 5.2. викласти п. 4.1 Договору , в наступній редакції: «4.1. Загальна сума закупівлі Товару по Договору становить 486 600,00 (Чотириста вісімдесят шість тисяч шістсот грн. 00 коп.) гривень, в тому числі 20 % ПДВ в сумі 81 100,00, (Вісімдесят одна тисяча сто грн. 00 коп.) гривень і складається з його вартості визначеної в Специфікації (Додаток 1), у тому числі» 5.3. доповнити п. 4.1 Договору підпунктами 4.1.1. та 4.1.2. в наступній редакції: «4.1.1. Закупівля Товару за цим Договором фінансується в сумі 405 600,00 (Чотириста п’ять тисяч шістсот грн. 00 коп.) гривень, в тому числі 20% ПДВ в сумі 67600,00 (Шістдесят сім тисяч шістсот грн. 00 коп.) гривень із загального фонду місцевого бюджету м. Києва і оплачується з реєстраційного рахунку Покупця № UA908201720344340002000048673 в Держказначейській службі України, м. Київ. Головним розпорядником бюджетних коштів Покупця є Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 4.1.2. Закупівля Товару за цим Договором фінансується в сумі 81 000,00 (Вісімдесят одна тисяча грн. 00 коп.) гривень, в тому числі 20% ПДВ в сумі 13 500,00 (Тринадцять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) гривень із власних коштів Покупця і оплачується з поточних рахунків Покупця, зазначених в розділі 16 цього Договору.» 5.4. видалити п. 4.2. з тексту Договору. 5.6. Внести зміни до розділу 16 Договору, виклавши реквізити Покупця в новій редакції а саме: КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» КОД ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна,40 - р/р UA908201720344340002000048673 в Держказначейська служба України, м. Київ - п/р UA053226690000026006300830159 в Філії-Головне управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», - п/р UA403218420000026007053118261 в Київському ГРУ ПАТ КБ «ПриватБанк», ІПН 033609026581 Тел. (044) 458-05-12, факс. (044) 458-05-13
Номер договору про закупівлю: ВТ 22/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 486 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 81 100,00 UAH)