Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт інженерних мереж (систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі) лікувального корпусу КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» за адресою: м. Боярка, вул. Соборності, 51
Очікувана вартість
1 701 000,00 UAH
UA-2020-08-14-002931-c 85b4b5bdf48d45d9901730442b817556
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кадигроб Лідія Тимофіївна

+380459840084 crltendertorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994669
Місцезнаходження: 08154, Україна , Київська обл., місто Боярка, вул. Соборності,51
Контактна особа: Кадигроб Лідія Тимофіївна
+380459840084
crltendertorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 14:31
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 14:31
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:32
Очікувана вартість: 1 701 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 010,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт інженерних мереж (систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі) лікувального корпусу КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» за адресою: м. Боярка, вул. Соборності, 51
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Соборності,51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:28
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-002931-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 18 серпня 2020 17:19
Внесення змін до ТД. (Огляд об'єкта)
Технічними вимогами тендерної документації передбачається: Учасник перед проведенням торгів (на етапі уточнення) повинен оглянути об’єкт за місцем проведення робіт. За результатами якого надати акт огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) учасника, погоджений уповноваженим представником та завірений печаткою Замовника. Пропозиції Учасників, які не оглянули об’єкт до початку торгів будуть відхилені. Зважаючи на епідемічну ситуацію в Україні та той факт що кожного дня кількість інфікованих стрімко зростає вважаємо дану вимогу такою, що ставить під загрозу здоров'я працівників Учасника та працівників Замовника. Вважаємо за доцільне внести зміни Замовнику до Технічних вимог та викласти їх в редакції: «Учасник перед проведенням торгів повинен оглянути об’єкт за місцем проведення робіт. За результатами якого надати акт огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) учасника, погоджений уповноваженим представником та завірений печаткою Замовника. Пропозиції Учасників, які не оглянули об’єкт до початку торгів будуть відхилені.». Дані зміни у терміні огляду об’єкта нададуть Учасникам можливість скоригувати власні дії для не бажаного додаткового контакту з іншими людьми і в свою чергу, бажання Замовника про всебічний огляд об’єкта буде дотримано! Сподіваємось на розуміння зі сторони Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 11:54
КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» не вбачає підстав щодо внесення змін Технічних вимог тендерної документації, оскільки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» не забороняється проведення ремонтно-будівельних робіт, перебування на території лікувальної установи, проведення огляду об’єкта за місцем проведення робіт на етапі уточнення та надання акта огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) Учасника або Замовника чи експертної організації.
Крім того, нормативно правовими актами України визначено порядок захисту роботодавцем своїх працівників засобами індивідуального захисту з метою запобігання професійним захворюванням та небезпечним фактором впливу оточуючого середовища.

Документи

21 серпня 2020 11:53
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-14-002931-c.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
СКАРГИ на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області 14.08.2020 року оголосило закупівлю «Капітальний ремонт інженерних мереж (систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі) лікувального корпусу КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» за адресою: м. Боярка, вул. Соборності 51» ID закупівлі UA-2020-08-14-002931-с. Кінцевий термін подання пропозицій 04.09.2020 року. Керуючись частиною 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Ознайомившись з умовами тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез», (далі – Суб’єкт оскарження) виявило умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право ТОВ «Укртехнобез» на участь у цій закупівлі а саме: І. В пунктті 1 Додатку 4 Тендерної документації вказано: «Учасник перед проведенням торгів (на етапі уточнень) повинен оглянути об’ єкт за місцем проведення робіт. За результатами якого надати акт огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) учасника, походжений уповноваженим представником та завірений печаткою Замовника.» Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. Встановивши умову що огляд потрібно провести обов’язково в період уточнення, Замовник звузив коло потенційних учасників Процедури закупівлі. Так як в даній процедурі закупівлі зможуть всяти участь лише ті учасники котрі здійснили огляд в період уточнення. Період уточнення по даній закупівлі завершився, 25.08.2020 року. Тому Суб’єкт оскарження, бажаючи взяти участь у даній процедурі закупівлі не може виконати умови тендерної документації, а саме здійснити огляд об’єкту в період уточнення. Також Замовник зазначає, що огляд обов’язково проводиться кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом). На даний момент електротехнічний персонал Суб’єкта оскарження виконує роботи на інших об’єктах в інших областях України, тому його електротехнічний персонал не зможе здійснити огляд на даному об’єкті. Від суб’єкта оскарження огляд може здійснити лише керівник робіт. Тому і вимога що огляд обов’язково проводиться кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) є дискримінаційною по відношенню до суб’єкта оскарження. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обсьеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 ІІ. В пункті 6 Додатку 3 Тендерної документації вказано що учасник в складі пропопозиції повинен надати: «Лист в довільній формі за підписом постачальника виробника/товарів та завірений печаткою постачальника/виробника, щодо резервування матеріалів/монтажного обладнання на складі постачальників/виробників та готовності поставити ці матеріали в триденний термін» Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Суб’єкта оскарження, так як Суб’єкт оскарження звертався до виробників обладнання та матеріалів, і жоден виробник не погодився взяти на себе зобов’язання надати лист про готовності поставити ці матеріали в триденний термін. Так як вигодячи зі складності виробничого процесу, необхідний більший термін для поставки виготовлення та поставки даного обладнання та матеріалі. Але виробники готові надати гарантійний лист про можливість поставки товарів, у належні терміни, для якісного виконання робіт у строк передбачений для виконання робіт згідно даної закупівлі. Вимога, щодо готовності поставити ці матеріали в триденний термін, є повністю необгрунтованою та абсурдною, так як кінцевий термін виконання робіт встановлено 31.12.2020 року. Тому незрозуміло навіщо учаснику закуповувати і отримувати усе обладнання та матеріали у триденний термін. Так як роботи проводяться по етапно (спочатку монтується кабельно провідникова продукція, далі встановлюються сповіщувачі, гучномовці, в кінцемому етапі встановлюються контрольно приймальні прилади та проводяться пусконалагоджувальні роботи). Тому і обладнання та матеріали учасник котрий буде проводити роботи може закуповувати поетапно, відповідно до здійснених робіт. Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкта оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ТОВ «Укртехнобез» як учасника відповідної процедури закупівлі. ТОВ «Укртехнобез» є реальним учасником на ринку протипожежних послуг. Проте, через порушенням замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «Укртехнобез» не може прийняти участь у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 1 473 489,00
UAH з ПДВ
1 473 489,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вимпел-45 1 589 717,03
UAH з ПДВ
1 589 717,03
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" 1 655 200,00
UAH з ПДВ
1 655 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Пожмастер" 1 699 503,00
UAH з ПДВ
1 699 503,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ"" 1 700 852,00
UAH з ПДВ
1 700 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 14:02
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:01
Лист-відгук 192 школа.pdf
04 вересня 2020 11:20
Тендерна пропозиція1.pdf
03 вересня 2020 23:20
Акти до договору КСУ.pdf
03 вересня 2020 23:20
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2020 23:20
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 23:20
Медичні книжки.pdf
03 вересня 2020 23:20
Листи-згода працівників.pdf
03 вересня 2020 23:20
Лист-згода Гуріненко.pdf
03 вересня 2020 23:20
Лист-відгук ТОВ Арітейл.pdf
03 вересня 2020 23:20
Лист-відгук Святошино.PDF
03 вересня 2020 23:20
Кошторисний розрахунок.pdf
03 вересня 2020 23:20
Додаток_Технічні вимоги.pdf
03 вересня 2020 23:20
Договір.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:22
Довідка_МВС.pdf
03 вересня 2020 10:04
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:03
Договір №26_06.pdf
03 вересня 2020 10:03
Договір № 47.pdf
03 вересня 2020 10:03
Договір № 33.pdf
03 вересня 2020 10:03
Договір № 01042019.pdf
03 вересня 2020 10:03
Акт до Договору №47.pdf
03 вересня 2020 10:03
Акт до Договору №33.pdf
03 вересня 2020 10:03
Фінансова звітність.pdf
03 вересня 2020 10:03
Опис документів_2020р..pdf
03 вересня 2020 10:03
Лiцензiя.pdf
03 вересня 2020 10:03
Лист від постачальника.pdf
03 вересня 2020 10:03
Календарний графік.pdf
03 вересня 2020 10:03
Довідка ст. 17.pdf
03 вересня 2020 10:03
ВІДОМОСТІ (ЄДРПОУ).pdf
03 вересня 2020 10:03
ВИТЯГ з ЄДР_2020.pdf
03 вересня 2020 10:03
Акт огляду об`єкта.pdf
03 вересня 2020 10:03
Відгуки.rar
03 вересня 2020 10:03
Копії медичних книжок.pdf
03 вересня 2020 10:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 12:47
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:44
Лист-згода.pdf
04 вересня 2020 12:44
Копія страхового полісу.pdf
04 вересня 2020 12:44
Копія ІПН.pdf
04 вересня 2020 12:44
Довідки з банку.pdf
04 вересня 2020 12:44
Відомості.pdf
04 вересня 2020 12:44
Виписка.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 14:31
Статут підприємства.pdf
03 вересня 2020 14:31
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
03 вересня 2020 14:31
Ліцензія.pdf
03 вересня 2020 14:31
Довідка-гарантія ст. 17.pdf
03 вересня 2020 14:31
Довідка про санкції.pdf
03 вересня 2020 14:31
Довідка з банку.pdf
03 вересня 2020 14:31
Витяг з ЄДР 27.03.2020.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 12:41
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:40
Копія паспорту та ІПН.pdf
04 вересня 2020 12:40
Витяг з ЄДРПОУ від 21.04.pdf
04 вересня 2020 12:40
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

ТОВ Вимпел-45

ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ПП "Пожмастер"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
Відхилено 1 473 489,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 12:10
ТОВ Вимпел-45
#34710779
Переможець 1 589 717,03
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Вимпел-45
#34710779
1 589 717,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2022 11:33
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 10:12
ДУ _ 5.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 09:05
ДУ _4.PDF зміни до договору
01 липня 2021 09:03
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:46
ДУ _ 3 до _ 69-Т.PDF зміни до договору
06 січня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 15:22
ДУ _ 2 до _ 69-Т.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 15:12
ДУ _ 1 до _ 69-Т.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 10:19
договір укладений
25 вересня 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Києво-Сявтошинської районної ради Київської області від 05.11.2020 р. № 753-49-VII «Про безоплатну передачу майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міст Києво-Святошинського району Київської області до комунальної власності Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області» та рішення Боярської міської ради VIII скликання II пленарного засідання позачергової 2 сесії № 2/17 від 04.12.2020 р. «Про безоплатне прийняття майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міст Києво-Святошинського району Київської області до комунальної власності Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області» змінити назву Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» на Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» та внести зміни до Р. 16 вище вказаного Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 69-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 69-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань, у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника через зміну форми його власності та найменування, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 69-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з тим що лікарню було внесено в перелік закладів охорони здоров’я Київської області, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою SARS-CoV-2 згідно розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного рівня у зв’язку з епідемічною ситуацією на території Київської області, спричиненою корона вірусом 2019-nCoV від 13 квітня 2021 року № 17, забороною планових госпіталізацій пацієнтів та відповідно зміною потреб у послугах протягом поточного року, станом 29.06.2021 року зобов’язання за договором між нашими підприємствами, здійснені не в повному обсязі. Враховуючі необхідність продовження робіт у поточному році та беручи до уваги обставини, що склалися та керуючись статтями 3 та 631 Цивільного кодексу України і п.14.1 п.14.2 Договору, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для здійснення Сторонами своїх прав і виконання обов’язків відповідно до Договору без зміни його вартості до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 69-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи необхідність продовження робіт у натупному році та беручи до уваги обставини, що склались, керуючись статтею 3 та 631 Цивільного кодексу України, пунктом 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", та пунктами 14.1, 14.2 та 14.3 Договору, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для здійснення Сторонами своїх прав і виконання обов'язків відповідно до Договору без зміни його вартості до 30.06.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 69-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 924 124,12
UAH (в тому числі ПДВ 154 020,69 UAH)