Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: «Модернізація системи регулювання турбіни К-1000-60/3000 енергоблока №2 Хмельницької АЕС. БМР, ПНР»
Очікувана вартість
9 750 000,00 UAH
UA-2020-08-14-002029-b 4786c1fde1c14169a7c041c24fafe13b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарова Надія Степанівна

(03842) 6-37-70 zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Захарова Надія Степанівна
(03842) 6-37-70
zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 15:48
Очікувана вартість: 9 750 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


детально в додатку №3 до ТД. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. (детально в п.7 розділу І "Загальні положення" тендерної документації). Умови розрахунків - без виплати авансу або з виплатою авансу (див. додаток №4 до ТД)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: «Модернізація системи регулювання турбіни К-1000-60/3000 енергоблока №2 Хмельницької АЕС. БМР, ПНР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору З виплатою авансу: Виплата авансу в розмірі до 15% від очікуваної вартості закупівлі здійснюється Замовником після укладення сторонами договору протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником від Підрядника банківської гарантії, що видана банком, який на останню звітну дату входить до ТОП-20 банків відповідно до показника фінансової діяльності (активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ (https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=34661442&cat_id=34798593), за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, або страхову гарантію, видану страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку, або фінансову поруку, або заставу. Підрядник зобов’язується: використовувати одержаний аванс на придбання матеріалів, конструкцій і виробів, необхідних для виконання робіт за договором; надавати звіт про використання авансу; після закінчення тримісячного терміну невикористану суму авансу повернути Замовнику. У випадку порушення зобов’язань щодо використання та погашення авансу підряднику нараховується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, а в разі прострочення більше, ніж на 30 днів від дати погашення за договором, додатково передбачається штраф у розмірі 20% від обсягу неповерненого авансу. Аванс 30 Календарні 15
Виконання робіт Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), при умові надання Замовнику повного комплекту виконавчої документації. Або Без виплати авансу: По факту виконання робіт протягом 30 календарних днів з дня підписання сторонами акту виконаних робіт (ф.№КБ-2в та довідка №КБ-3), при умові надання Замовнику повного комплекту виконавчої документації. Пiсляоплата 30 Календарні 85

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000069 ● 5142720a0a40493199e7d96ca3783470
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
30.09.2020 №56
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2020 №56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-08-14-002029-b 14.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-09 15:50:25

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з технічного переоснащення, модернізації системи регулювання турбіни К-1000-60/3000 енергоблока №2 Хмельницької АЕС (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-14-002029-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині складання тендерної документації, із зазначенням інформації про строк дії тендерної пропозиції?
2. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 19 частини другої статті 22 Закону в частині складання тендерної документації, із зазначенням опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року №715/34998?
3. З яких причин договір про виконання робіт від 21 вересня 2020 року №20.20.016 оприлюднено в електронній системі закупівель 25 вересня 2020 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-13 15:21:45

Відповідь на запит ДАСУ

На запит ДАСУ стосовно предмету закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: «Модернізація системи регулювання турбіни К-1000-60/3000 енергоблока №2 Хмельницької АЕС. БМР, ПНР» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-14-002029-b) надаємо пояснення, що викладені в доданих документах.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО» 9 527 936,00
UAH
9 475 000,00
UAH
Документи
Інженерно-виробниче підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Ременерго" 9 669 013,00
UAH
9 500 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 15:01
Копія Статуту.pdf
28 серпня 2020 15:01
Інформаційна довідка.pdf
28 серпня 2020 15:01
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2020 15:00
Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»

Інженерно-виробниче підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Ременерго"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»
#23891483
Переможець 9 475 000,00
UAH
08 вересня 2020 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»
#23891483
9 475 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2024 10:59
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:00
Дод. угода №2.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 16:33
Ду №1.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 17:00
№20.20.016-20-124-01-20-12557.pdf укладений
25 вересня 2020 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно з п.4 ч.5, ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт: продовження строку виконання робіт до 30.12.2021р. Зменшення обсягів закупівлі не проводиться (причина вказана для опублікування зміни строку виконання роботи із-за технічних можливостей майданчика ЕСЗ)
Номер договору про закупівлю: 20.20.016/20-124-01-20-12557
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Сторони узгодили зменшити ціну Договору на 1 093 467,60 грн. (з ПДВ), відповідно: ціна робіт за Договором №20-124-01-20-12557 від 25.09.2020р. з внесеними змінами Дод. угодою №2 від 20.12.2021 - 8 563 777,00 грн. (без ПДВ), 10 276 532,40 грн (з ПДВ). 2) При проведенні робіт, за запитом Замовника, для покращення якості предмета закупівлі зміст пусконалагоджувальних робіт в договорі був приведений до вимог технічного рішення №2.ТЦ.0104.ТР-21/SE.
Номер договору про закупівлю: 20.20.016/20-124-01-20-12557
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 9 943 536,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 657 256,00 UAH)