Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного і високоточного обладнання
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-08-14-001758-c 0d3e2cc5378a43f18e3488b2c93b5403
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Облещук

380977204479 vikesh85@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Тернопільської районної ради "Тернопільська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 42588170
Місцезнаходження: 47740, Україна , Тернопільська обл., селище міського типу Великі Бірки, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 51
Контактна особа: Вікторія Облещук
380977204479
vikesh85@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50400000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного і високоточного обладнання


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».Джерело фінансування-кошти НСЗУ.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Пропозиція учасника спрощеної процедури та усі документи пропозиції учасника, що підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути надані українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного і високоточного обладнання.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: передбачені в додатку № 2 до Оголошення. Технічні вимоги.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Кн.Острозького, буд. № 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50400000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного і високоточного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Книшевич Ярослав Богданович 145 000,00
UAH з ПДВ
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 11:29
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:27
17.ПРОЕКТ ДОГОВІР.pdf
26 серпня 2020 11:27
1. цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2020 11:27
8 ліцензія.PDF
26 серпня 2020 11:27
3.аналогічний договір.pdf
26 серпня 2020 11:27
6 довідка до вимог ст 17.pdf
26 серпня 2020 11:27
13.технічні вимоги.pdf
26 серпня 2020 11:27
4.лист -відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

CПД - ФОП Книшевич Ярослав Богданович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Книшевич Ярослав Богданович
#1949802597
Переможець 145 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 09:46

Документи

28 серпня 2020 09:45
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:44
протокол № 43.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Книшевич Ярослав Богданович
#1949802597
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 09:45
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:44
протокол № 43.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 14:34
звіт про виконання договору.docx укладений
05 квітня 2021 14:34
Key-6.dat зміни до договору
22 січня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:22
Дод.угода 2 від 22.01.2021 до Договору 133.PDF зміни до договору
22 січня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:52
додаткова угода 1 до договору 166 від 30.12.2020 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:51
Договір 133 від 02.09.2020р.pdf укладений
02 вересня 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.8ч.5 та ч.6 ст.41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 145 000,00
UAH