Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Комплект стіл учнівський та стілець полозковий)
Очікувана вартість
252 800,00 UAH
UA-2020-08-14-001341-a 753acc0098624e119020d60ac5980469
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Бугай

+380989583059 41221628@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ БОРЩІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41221628
Місцезнаходження: 48702, Україна , Тернопільська обл., місто Борщів, вул. Грушевського, д. 5
Контактна особа: Євген Бугай
+380989583059
41221628@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:54
Очікувана вартість: 252 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 264,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Категорія замовника відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника. 41221628. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою.
Документи та довідки, які вимагаються тендерною документацією, видані Учаснику держорганами, підприємствами, закладами та організаціями, що мають юридичну силу на території України, мають бути складені українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мові, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 комплект
Шкільні меблі (Комплект стіл учнівський та стілець полозковий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, м.Борщів, вул. Грушевського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 10:17
ДОДАТОК 1.doc
14 серпня 2020 10:17
ДОДАТОК 2.doc
14 серпня 2020 10:17
ДОДАТОК3.doc
14 серпня 2020 10:16
ТД_меблі.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000030 ● bd48a9ecf42d4aeebbd0b6aff87ce11b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 13:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2020 №63
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.10.2020 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-08-14-001341-a від 14.08.2020 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Карпова Валентина Іванівна 240 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Балюк Марія Сергіївна 247 200,00
UAH з ПДВ
247 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 10:23
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:20
Довідки.PDF
07 вересня 2020 10:20
Довідка ДПС.pdf
07 вересня 2020 10:20
Dovidka_20234553710080735806.pdf
29 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:53
Цінова_пропозиція.PDF
29 серпня 2020 14:53
Сертифікати_якості.PDF
29 серпня 2020 14:53
Протокол_випробувань.PDF
29 серпня 2020 14:53
Проєкт_договору.PDF
29 серпня 2020 14:53
Інші_документи.PDF
29 серпня 2020 14:53
Документи_ст.16.PDF
29 серпня 2020 14:53
Довідка_ст.17.PDF
29 серпня 2020 14:53
Авторизаційний_лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Карпова Валентина Іванівна

ФОП Балюк Марія Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Карпова Валентина Іванівна
#2251102688
Переможець 240 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Карпова Валентина Іванівна
#2251102688
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 11:09
ДоговірМебл.pdf укладений
21 вересня 2020 10:08